Tribalwars vs Boosterwars?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser73204

Guest
het gaat er ook niet om om te de top te bereiken. Het gaat erom om het spel te spelen en plezier te hebben. Maar de verschillen zijn nu gewoon te groot gemaakt.
Gelukkig zijn er wel andere spellen waar je niet zo met PP hoeft te strooien om een leuke game te spelen. ( wat dat betreft kan innogames een voorbeeld nemen aan wargaming.net)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk dat het prima is dat tw een spel is waar je met een halfuur per dag de top niet haalt.

Het wordt in mijn ogen alleen problematisch als je een account hebt wat bijna 24/7 online is, tegen top 5 farmt en met moeite top 100 start, puur omdat je geen gs koopt met pp en dingen bouwt met -20%.

Bovendien vraag ik me af hoe mensen tijdens de start de hele dag pp kopen, want mijn beurs was altijd leeg.
 

DeletedUser64534

Guest
Nu heb je mensen die een wereld alleen gebruiken om PP te farmen.... is ook leuk voor andere spelers en stam op die wereld...............de wereld is bijna gelijk doods.
Ik zal het allemaal wel niet snappen denk ik. Paar werelden geleden was het nog leuk om te spelen maar nu door alle Boosts en PP'tjes is de lol er al snel af na een start op een wereld. Taktiek , Inzicht en Samenwerking hoeft je niet meer te hebben. Met PP boosts en maffe uitkijktoren overwin je alles

W53 begon ik voor het eerst weer serieus op een wereld na enkele jaren maar door die boosters was het gauw over, allemaal erg jammer maar ja zo is TW tegenwoordig he.

Boosters hebben het spel aardig verpest, een booster op zich is niet erg maar als je ziet dat nu alles opgehoopt word tot aan 50% extra verdedigingskracht dan begin je aardig je motivatie te verliezen voor dit spel.
Het was leuker geweest als je boosters had met maar max 15% extra kracht ofzo.
Dan is het nog redelijk te overzien maar nu is het iets TE erg.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik denk dat veel nieuwe spelers het niet meer kunnen redden omdat ze weggespeeld worden door de mensen die al langer spelen en er meer pp's tegenaan gooien. Nu was dat vroeger ook wel en ook geen reuzeprobleem, maar het wordt wel enorm versterkt.
 

DeletedUser56689

Guest
Ik denk dat veel nieuwe spelers het niet meer kunnen redden omdat ze weggespeeld worden door de mensen die al langer spelen en er meer pp's tegenaan gooien. Nu was dat vroeger ook wel en ook geen reuzeprobleem, maar het wordt wel enorm versterkt.
Je had vroeger veel meer spelers, dus de hoeveelheid echt goede spelers was ontzettend laag. Tegenwoordig vind je altijd binnen 25 velden wel iemand die al 6/7 jaar speelt. Dat is voor noobs niet te doen natuurlijk :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je had vroeger veel meer spelers, dus de hoeveelheid echt goede spelers was ontzettend laag. Tegenwoordig vind je altijd binnen 25 velden wel iemand die al 6/7 jaar speelt. Dat is voor noobs niet te doen natuurlijk :(

Vroeger waren werelden ook zoveel groter dat je in de rim nog wel safe was. Nu niet meer. Jammer joh! Moet je maar meer geld uitgeven.
 

DeletedUser68950

Guest
Ik denk dat het prima is dat tw een spel is waar je met een halfuur per dag de top niet haalt.

Het wordt in mijn ogen alleen problematisch als je een account hebt wat bijna 24/7 online is, tegen top 5 farmt en met moeite top 100 start, puur omdat je geen gs koopt met pp en dingen bouwt met -20%.

Bovendien vraag ik me af hoe mensen tijdens de start de hele dag pp kopen, want mijn beurs was altijd leeg.
Ik moet zeggen dat het gedeelte top 5 farmen en met moeite top 100 staan een beetje overdreven is. Ik heb zonder co en met alleen overdag farmen top 30 gestaan qua farmen en top 100 qua punten. Je kunt in het begin wel een flink voordeel met PP krijgen, zoals de stam Oeps heeft aangetoond. De oplossing in mijn ogen is de PP beurs te nerfen en te zorgen dat het meer PP kost en minder PP oplevert. Zelfde verhaal met de boosts en events, zorg dat ze wel bonussen opleveren, maar niet dat ze kan stacken tot 50%.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik moet zeggen dat het gedeelte top 5 farmen en met moeite top 100 staan een beetje overdreven is. Ik heb zonder co en met alleen overdag farmen top 30 gestaan qua farmen en top 100 qua punten. Je kunt in het begin wel een flink voordeel met PP krijgen, zoals de stam Oeps heeft aangetoond. De oplossing in mijn ogen is de PP beurs te nerfen en te zorgen dat het meer PP kost en minder PP oplevert. Zelfde verhaal met de boosts en events, zorg dat ze wel bonussen opleveren, maar niet dat ze kan stacken tot 50%.

Dan doe jij iets goed of ik iets fout, maar ik heb de eerste week top 5-8 gefarmd en had een 75-125 start :(
 
Reactiescore
92
image.png

Met genoeg van deze boosts kan ik stoppen met lichte cavalarie produceren. :rolleyes2:
 

DeletedUser75999

Guest
90% Bijl boost is maximaal haalbare ja, belachelijk gewoon.

Bij dat event kon je tot 25% wat gewoon niet logisch is..
 

DeletedUser76647

Guest
Ook ik vind de huidige situatie erg vervelend, het draait voor TW maar om 1 ding en dat is geld! Erg commercieel maar wel de waarheid, er zit weinig uitdaging in en de uitkijktorens van tegenwoordig maken het spel alleen nog maar makkelijker.

Ik denk serieus dat de oude garde binnen kort weg blijft van TW indien ze hier niets aan gaan doen het is allemaal net weer TE binnen de tw community.
 

DeletedUser73204

Guest
Jeah. weer 2 spelers gestopt op W54 omdat de PP handel minder wordt........ Die PP beurs helpt echt de wereld om zeep. Ohw nee, dit was een geniaal plan van Inno-games. Ga zo door Inno en je hoeft binnenkoer helemaal geen nieuwe wereld meer te beginnen of misschien een wereld speciaal voor PP-farmers?

"Ik denk serieus dat de oude garde binnen kort weg blijft"

de oude garde is al grotendeels weg...maar dat zien wij verkeerd..................
 
Reactiescore
1.139
Toch grappig hoe sommige figuren een bord voor de kop hebben.
Tuurlijk kun je geen voorstander zijn van pp functies dat ben ik opzich ook niet, maar inplaats van inzichtloos allerlij verkeerde conclusies te trekken en alleen maar te blijven roepen dat alles slecht is zou je beter je tijd besteden aan een oplossing of je gewoon stil houden want hier hebben we helemaal niks aan.
 

DeletedUser73204

Guest
Klopt. ik ga met anderen van de stam mijn tijd ook beter besteden. Leuke spelletjes spelen ipv van TW.
en verkeerde conclusies? Nee hoor. TW loopt op zijn eind.
Kom zelf maar dan met betere oplossingen als je het zo goed weet.
 
Bovenaan