Tribalwars team

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56622

Guest
Doe maar weg, ik mag support blijkbaar hier niet bespreken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als Duckje reageert heeft hij het waarschijnlijk gecontroleerd en niets gevonden. ;)
 

DeletedUser56622

Guest
Oké dan, dat geloof ik dan nog eventueel.
Maar waarom weet heel Astra dat dan? Ik vind dat niet normaal hoor ;)
Trepaulo moet gewoon ontslagen worden.
Punt andere lijn.
 

DeletedUser

Guest
Oké dan, dat geloof ik dan nog eventueel.
Maar waarom weet heel Astra dat dan? Ik vind dat niet normaal hoor ;)
Trepaulo moet gewoon ontslagen worden.
Punt andere lijn.

Misschien zit er wel een spion in Nilva. ;)
 

DeletedUser

Guest
0_o

Het is niet zo tof om mij te beschuldigen van dingen die niet waar zijn.
Het is inderdaad algemeen bekend dat ik én mod ben, én op w16 speel. Echter zorg ik, en het community management ervoor dat dit strikt gescheiden blijft.

Ik doe geen poging, en heb ook verre van de intentie om informatie over w16 te verzamelen via moderators. Uiteraard heb ik wel spies en andere manieren om aan informatie te komen.

Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is, want dit is niet de eerste keer dat ik hier van wordt beschuldigd.
 

DeletedUser56622

Guest
Ik ben de enigste die wist dat ik die support vraag heb ingedient.
Niemand van nilva was op de hoogte.
Dus het lek moet uit het tribalwars team zelf komen.

Ook heb ik geen co dus alleen ik wist ervan ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom gaan mensen inderdaad altijd pas beschuldigen zonder bewijzen?
 

DeletedUser56622

Guest
Waarom gaan mensen inderdaad altijd pas beschuldigen zonder bewijzen?

Kijk, NIEMAND wist ervan.
Dus het kan alleen via het tribalwars team zijn dat Astra dit wist.
Wie zit er in het tribalwars team? Trepaulo van Astra.

Als je het dan nog niet snapt... ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is trouwens Duckje die je aanvraag heeft behandeld, hij is zo'n beetje de hoofdmoderator en zou toch nooit dergelijke informatie doorspelen?

Tenzij Duckje volgens jou ook ontslagen dient te worden, maar ik denk niet dat het hem veel uitmaakt wat er op W16 gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Hey wacht, ik heb ook een account in Astra*. Moet ik nu ook ontslagen worden?


En even serieus;
Mods mogen geen misbruik maken van hun 'privileges' -niet kijken op andermans accounts, of kijken naar tickets van anderen. Dit gebeurt ook niet, daar kan je vanuit gaan.
Mocht je het niet geloven, zal je weer een supportje moeten schrijven met klachten (of beschuldigingen) over deze moderator.

Hoe heel Astra* het weet? Spies, misschien heb je het toch tegen iemand gezegd, of was het simpelweg een hele goede gok. :p
EDIT: Het ging dus over iets totaal anders, namelijk over de ban van een andere speler. Iemand was gebanned, en dáár ging de PM over. LOL.




Bovendien mag je je supports niet bespreken op het forum :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het ging om de aanvalbare ban van Ownz.



Zal deze post straks weer verwijderen maar ik heb maar één ding te zeggen: i Loll'd.




Door jou aangegeven.

Haha, Astra* was dus helemaal niet op de hoogte tot daarnet blijkbaar. Deze kan geloof ik gesloten en weg. :D
 

DeletedUser

Guest
Zie de post boven je CHristine (zal hem zo weer verwijderen, maar dan is het duidelijk voor Rage dat hij hier gewoon gebakken lucht aan het verkopen is.)

Ownz was 24 uru geband (aanvalbare) wegens een PM-gesprek met rage (dat rage aangegeven had). Vandaar de PM van Overhung. Uiteraard zal Overhung niet zeggen dat het gelukt is, want dan zou OWnz aanvallen krijgen van ~GOH~ tijdens die 24 uur.

Kortom dikke bullshit. Wel fijn dat je hier even laat weten dat je voor zo'n belachelijke zaken een support indient. Alsof ze nog geen werk genoeg hebben zonder jou ongegronde bullshit ook nog eens te moeten onderzoeken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij moeten ze rage quit? een ban geven voor het overtreden van de support regels. Het is niet toegestaan om support aanvragen publiekelijk te bespreken. Bovendien gebruik ik standaard door TW goedgekeurde scripts en het enige wat ik eraan toe voeg is het negeer knopje gebruiken op fake aanvallen welke vanaf hetzelfde dorp verstuurd zijn.

Wel een beetje zielig dat Nilva welke zelf illegale timing/bot scripts gebruikte nu gaat lopen huilen bij de support over tools welke TW zelf in de AM heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56622

Guest
Ja, anders zou ik het hier niet zeggen he slimmerik :rolleyes:

Ja weet ik ook wel slimmerik, maar vind het straf dat het niet meerdere dagen zijn.
Toch wel minstens 25% dorpenaftrek.

Moet hij zijn mond maar tegen mij houden ... ;)

Maar goed, heb mij vergist dus.
Zeik mij nu maar af.

Veel plezier.
 

DeletedUser

Guest
Straffen zijn recht evenredig met de begane overtreding. Gezien jij niet belangrijker bent dan enige andere speler zal dat dus zeker niet aangepast worden.

En hier kan een slotje op lijkt me. Alle geplaatste posts (van mijn kant) verwijder ik ffe gezien het verboden is daarover te spreken.
 

DeletedUser

Guest
Ja weet ik ook wel slimmerik, maar vind het straf dat het niet meerdere dagen zijn.
Toch wel minstens 25% dorpenaftrek.

Moet hij zijn mond maar tegen mij houden ... ;)

Maar goed, heb mij vergist dus.
Zeik mij nu maar af.

Veel plezier.

Wat een zielig persoon ben jij.. Echt.. Nilva welke ooit stond voor integeriteit en fairplay speelt met zulke mensen dus.. mensen welke graag andere mensen probeert te duperen omdat ze een verkeerd woordje zeggen. Ik herinner me het betoog van Hokus nog op het ~BoD~ forum. dus jij vind ook dat je eigen mensen een 25% of meer ban verdienen?

Wat een vuil rot ventje ben jij..
 

DeletedUser56622

Guest
Wat een zielig persoon ben jij.. Echt.. Nilva welke ooit stond voor integeriteit en fairplay speelt met zulke mensen dus.. mensen welke graag andere mensen probeert te duperen omdat ze een verkeerd woordje zeggen. Ik herinner me het betoog van Hokus nog op het ~BoD~ forum. dus jij vind ook dat je eigen mensen een 25% of meer ban verdienen?

Wat een vuil rot ventje ben jij..

Ik zou je nu al aangeven mocht je dit IG zeggen.
Moet je maar beleefd blijven. ;)
Elementaire beleefdheid hecht ik veel waarden aan.
 

DeletedUser

Guest
Wat een zielig persoon ben jij.. Echt.. Nilva welke ooit stond voor integeriteit en fairplay speelt met zulke mensen dus.. mensen welke graag andere mensen probeert te duperen omdat ze een verkeerd woordje zeggen. Ik herinner me het betoog van Hokus nog op het ~BoD~ forum. dus jij vind ook dat je eigen mensen een 25% of meer ban verdienen?

Wat een vuil rot ventje ben jij..

Lol astra* dat commentaar gaat geven op het aangeven van mensen bij de support? Omgekeerde wereld lijkt me. Waar is die tijd dat jullie alle profielen afgingen om mensen aan te geven bij support..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan