Tribalwars single player versie

DeletedUser56205

Guest
Natuurlijk vinden een hele hoop personen dit een stomme vraag maar is er ook een soort van single player versie te verkrijgen van Tribalwars?
Dus gewoon de volledige zelfde game play en opzet en wereld maar dan dat je volledig tegen de computer speelt of moet opnemen?
Zou dat wel graag willen weten,want het lijkt me wel leuk.
Weet wel dat er een soort LAN versie is maar geloof niet dat je daarmee tegen een Artificial tegenstander(s) kan spelen.
Alvast bedankt.
 

DeletedUser46569

Guest
Natuurlijk vinden een hele hoop personen dit een stomme vraag maar is er ook een soort van single player versie te verkrijgen van Tribalwars?
Dus gewoon de volledige zelfde game play en opzet en wereld maar dan dat je volledig tegen de computer speelt of moet opnemen?
Zou dat wel graag willen weten,want het lijkt me wel leuk.
Weet wel dat er een soort LAN versie is maar geloof niet dat je daarmee tegen een Artificial tegenstander(s) kan spelen.
Alvast bedankt.

Je kan het met vrienden bij jou thuis geloof ik spelen. Het is inderdaad een LAN-server. Staat ook bij Tools & Projecten.
Klik hier.

Ikzelf ben nog steeds bezig met een TW-LAN voor mijn broer en ik. Kunnen we saampjes spelen :). Het is voor mij gewoon om te oefenen, kan met speeds zijn of gewone game-play. Je kan gewoon eigenlijk je hele tw zelf maken ( snelheid, kerkdorpenp[d8 ik]. ) maar bij deze link staat het ook nog uitgelegd.
 

DeletedUser56205

Guest
Het lijkt me zeker handig maar bestaat er ook een mogelijkheid of optie om het tegen de computer als tegenstander op te nemen?
Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat ze nu bij Grepolis een computer bot hebben ingebracht die zichzelf ontwikkeld en ook echte spelers kan en gaat aanvallen.
Zou wel mooi zijn als dat met TW LAN ook mogelijk was.
Je begint gewoon met niveau 0 of 1 en dat je aangeeft dat je tegen 1 of meer computer tegenstanders kan spelen.
Soort van Skirmisch game.:D
 
Bovenaan