TribalWars.nl en 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.506
Woensdag hebben wij weer een team 'meeting', ik gok dus dat hierna een aantal dingen gecommuniceerd zullen worden. Helaas hebben we onze laatste meeting ( 1 jan.) gecanceld, waardoor er een gap van 4 weken is ontstaan tussen de meetings.
 

DeletedUser79332

Guest
Begrijpelijk op nieuwjaarsdag.

Dan wachten we jullie aankomende meeting af.
 

DeletedUser79332

Guest
Ben benieuwd wat er uitgekomen is.
Ik snap dat er nog niets in het beton gegoten is, echter kan er een samenvatting gegeven worden wat jullie plannen/ideeën zijn?

@Duckje @The Minion
 
Reactiescore
2.506
Duckje heeft een mooie to-do-list. Daar staat dit ook op ;)
 
Reactiescore
2.490
Beste Community,

Met betrekking tot boosten kan ik melden dat we vanuit het team strenger zullen optreden.Echter is er geen directe lijn te trekken waar een grens is en vanaf wanneer iets als boosten bestempeld kan worden. De enquête geeft daar geen duidelijk resultaat uit en we merken dat dit ook voor de community een hot topic is.

Het unieke aan Tribal Wars is dat een wereld gevormd wordt door zijn spelers, door de politiek & propaganda, door de ligging en door de keuzes die spelers maken. Op alle werelden kan je een voorbeeld vinden hoe één speler of stam de wereld gevormd heeft. Het is ook duidelijk dat deze vorming in de eerste paar maanden van de wereld plaats vindt.

Om zoveel mogelijk objectieve besluiten te maken is er besloten om vanuit het team alles op een case by case basis te bekijken en om in overleg tussen alle moderators een keuze te maken. Op deze manier hebben minimaal 4 moderators naar een case bekeken alvorens we een besluit nemen dat mogelijk een effect heeft op een wereld.

Met betrekking tot scripts zijn er evoluties gaande binnen InnoGames en binnen de community. Zoveel mogelijk zullen we deze parallel laten lopen aan elkaar en schommelingen binnen de community minimaliseren. Echter kan ik melden dat er regels zullen veranderen. Dit is voor middellange termijn.

Qua communicatie hebben jullie misschien gemerkt dat je berichten krijgt uit naam van "TribalWars.nl Team". We hebben deze account opgericht om community-gerelateerde berichten te versturen. Op deze manier kan je, indien gewenst, de afzender blokkeren. Berichten die we vanuit InnoGames verplicht moeten sturen zullen we blijven versturen via de voorgaande manier.

Aangezien we realistisch zijn zullen we de community verder zien krimpen. Een belangrijke taak voor onze moderators dit jaar is dus het aan blijven trekken van de mensen die in de community stappen. Zo zullen we dus pro-actiever contact opnemen met de mensen die zich alsnog registreren voor de community. Want deze spelers willen we zoveel mogelijk 'behouden'. Kunnen we jullie vragen ook liefde te tonen voor de nieuwe registraties? Voor de spammers stel ik een topic voor op het vrije forum waarin nieuwe registraties getagged worden! :)

We zijn in elk geval blij met al jullie feedback, hier en in andere topics en hopen dat jullie dit ook in 2020 volhouden.

We gaan dit topic sluiten omdat het niet de bedoeling is hier verder over in discussie te gaan. Je bent welkom op Discord voor feedback.

Duckje
Community Manager Tribal Wars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan