Tribalwars LAN / private server

Wie wilt er ook een LAN/private server versie van tribalwars

  • 100% voor

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nope

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19

DeletedUser76023

Guest
Vroeger was er het idee om een offline/lan versie te maken van tribalwars (ergens rond 2010-2012)
ik weet dat er een beta versie bestaat in het duits maar zijn er nog plannen om dit verder uit te werken?
het zou wel tof zijn om eens enkel onder vrienden te spelen of eens iets nieuws testen.
 
Reactiescore
1.468
Vroeger was er het idee om een offline/lan versie te maken van tribalwars (ergens rond 2010-2012)
ik weet dat er een beta versie bestaat in het duits maar zijn er nog plannen om dit verder uit te werken?
het zou wel tof zijn om eens enkel onder vrienden te spelen of eens iets nieuws testen.
Naar mijn weten is er een werkende oude versie van TW versie 6 (je zou eens op DSlan AiO 1.9 kunnen zoeken)
Wellicht moet je wel zelf de taalbestanden er in zetten maar als ik het mij goed herinner is dat geen rocket science.
 
Reactiescore
1.019
dit zou ik ook wel graag willen, denk alleen dat het er niet komt omdat inno daar geen geld aan kan verdienen
 

DeletedUser76023

Guest
dit zou ik ook wel graag willen, denk alleen dat het er niet komt omdat inno daar geen geld aan kan verdienen

Jawel ze moeten er gewoon een 1 malig bedrag of zo voor vragen en dat je je server moet registreren zodat je niet zelf servers kunt verhuren en aan verdienen.
Ze moeten gewoon een deftig busines plan voor maken en wat extra beveiliging in programmeren, problem solved.
 

DeletedUser76023

Guest
true maar als dat de enige reden is dat ze het niet willen maken dan moeten ze een deftig plan maken hoe ze er kunnen aan verdienen.
 
Reactiescore
1.468
Het bestaat toch al :p
Zoiets zou denk ik toch echt uit de community moeten komen. Inno's verdienmodel ging nooit over licenties maar in game aankopen.

Er was tot voor kort rent a round waar je een speedserver kon huren om met je vrienden, maar dat liep niet en is dus gestopt.
 
Reactiescore
1.019
ja maar dat is speed. als je dat niet wilt, is dit een goed alternatief toch?

zijn er mensen die mij willen helpen met testen, ik kom er niet helemaal uit
 
Reactiescore
1.962
Een aantal jaar terug TW LAN wel eens gebruikt dus zal eens kijken of ik er uit kom:p
 
Bovenaan