[Team] Tribalwars Horoscopen [1500PP]

DeletedUser63918

Guest
Voor de Tribalwars.nl horoscopen worden er afbeeldingen per sterrenbeeld gezocht.
Desbetreffende blog: TW horoscopen

0. Afmetingen: De breedte = 620 pixels. De hoogte is vrijheid in, zolang er in een bundel gewerkt wordt ofcourse. De maximale hoogte is 200. De hoogte die het mooiste uitkomt ligt op 150. Als je voor een van de sterrenbeelden een ontwerp maakt, graag de hoogte van 150 aanhouden.
1. De tekst: Naam van het sterrenbeeld;
- Steenbok
- Waterman
- Vissen
- Ram
- Stier
- Tweelingen
- Kreeft
- Leeuw
- Maagd
- Weegschaal
- Schorpion
- Boogschutter
2. Kleurencombinatie(s) Mogen per sterrenbeeld verschillen.
3. Thema: Bij het sterrenbeeld moet een TW-item (eenheid is waarschijnlijk het makkelijkste) voorkomen, wel in de wijze dat het bij het sterrenbeeld zelf past.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Afbeeldingen van tribalwars items: Klik
5. Deadline: -
6. Prijs/gift: De prijs per banner is 100PP. De prijs voor de gehele bundel, dus voor alle 12 de banners samen is 1500PP. De bedoeling van de bundel is dat we hopen op 1 complete set die qua design gelijk ligt. De afbeeldingen verschillen, maar dat het thema en aanzien redelijk overeenkomt.
7. Favoriet tot nu toe:

Bij voorbaat dank! :)
 

DeletedUser73358

Guest
Ik heb echt geen idee hoe/wat de bedoeling is en hoe het verwerkt gaat worden, maar is zoiets iets ?

leeuw1.png


weegschaal1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
Jep. Het zijn banners voor bij de verschillende horoscopen. :)
 

DeletedUser

Guest
uGURcNI.png


staat nog niet helemaal in de goede verhouding. maar misschien heeft iemand anders die skills
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63918

Guest
uGURcNI.png


staat nog niet helemaal in de goede verhouding. maar misschien heeft iemand anders die skills

Hoewel we dit veruit de beste inzending vinden, kunnen we hem helaas niet toestaan.
Het is namelijk niet eerlijk als deze 'krijger' alle 'Tribalwars Chicks' krijgt. Het zou oneerlijk zijn naar de andere krijgers toe die in dit spel, forum en blog opzoek zijn naar hun eigen krijgerinnetje.

Deze woest aantrekkelijke krijger zorgt ervoor dat iedere 'Tribalwars Chick' als een verliefd olifantje voor zijn krijgersvoeten valt. Zijn roze uitrusting en zwaard met bijpassend paars schild zijn gewoon pure klasse. Ook zijn baard en lange haar, wat overigs niet in een staart of knot zit, zijn gewoon te hot.

Kortom om te zorgen dat de andere krijgers nog een kans hebben op een echt 'Tribalwars Chickie' of hun eigen krijgerinnetje, gaat deze het helaas niet worden.

Misschien is T(W)inder iets om deze knappe krijger zijn nodige chicks te geven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67467

Guest
zey4mhi04nh.png


ntjzzwfdnvd.png


Als het zoiets is dat jullie zoeken dan maak ik deze week mijn reeks nog af.
Dit zijn even twee voorbeeldjes. :)
 

DeletedUser63918

Guest
Dit is prima! Mooie werkjes Tom!
We zien graag de complete reeks verschijnen, zowel ik als de cm's kijken er erg naar uit!

Nogmaals, netjes werk. :)
 
Bovenaan