Tribalwars ethiek, tot welke groep hoor jij?

Reactiescore
1.454
@.sleepwell Antonis is al sinds december niet meer online geweest. Toen is het account praktisch gezien naar mij gegaan.

Daarnaast was hij er bijna nooit overdag, ikke wel. Dat deed ik dan ook. Ik kan nog wel even wat berichtjes opgraven waar Andries en Jasey zeiden dat ik echt weer on moest komen toen ik een drukkere periode had aangezien er overdag anders niks gedaan werd...


Get your facts straight.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
524
Daadwerkelijk, ik ben de noobhoofdspeler van Ponos :eek:
@.sleepwell Antonis is al sinds december niet meer online geweest. Toen is het account praktisch gezien naar mij gegaan.
Dus theoretisch is Antonis nog de eigenaar o_O

Daarnaast was hij er bijna nooit overdag, ikke wel. Dat deed ik dan ook.
Ik ben zeker niet degene die kan zeggen dat je niet actief geweest bent maar als je de laatste paar weken erbij neem liggen Antonis, jouw en mijn activiteit toch dicht opeen :p

Get your facts straight.
Hoe moet dat?

Leuk toch om op iemands teentjes te trappen:)
 
Reactiescore
1.454
Dus theoretisch is Antonis nog de eigenaar o_O

Theoretisch wel. Maar theoretisch gezien is er ook een kans dat zwaartekracht een leugen is, maar ik zie jouw ook niet weg zwefen :p

Ik ben zeker niet degene die kan zeggen dat je niet actief geweest bent maar als je de laatste paar weken erbij neem liggen Antonis, jouw en mijn activiteit toch dicht opeen :p

Wordt gewoon een beetje moe van het feit dat andere mensen altijd beter weten wat er op het account gaande was. Ik was juist de gene die overdag actief was, en als ik er niet was overdag werd er geen reet uitgevoerd.

Hoe moet dat?

Misschien als je er een boek oplegt ofzo? Daar worden dingen meestal wel recht van. Maar wel oppassen dat het niet gaat kreukelen he ;)
 

DeletedUser10303

Guest
ben een ouderwetse speler toen spel nog inhoud had ;)
Waar kata nog een als een uitkomst werden beschouwd​

Dat is het nog steeds ;D We zitten gewoon opgescheept met paar spelers die niet weten hoe ze daarmee moeten omgaan :O
 
Reactiescore
660
CF's die je overneemt van een speler in hun cluster is gewoon toegestaan in elke situatie imo (tenzij het je DU is die daar dorpjes gaat bouwen). Dan hadden zij hun cluster maar schoon moeten houden. Ik ben trouwens de gemiddelde tw speler denk ik :)

Dat is duidelijk gemiddeld of nog erger want dat is gewoon belabberd spel.

Dat is het nog steeds ;D We zitten gewoon opgescheept met paar spelers die niet weten hoe ze daarmee moeten omgaan :O

Dus jij geeft een like aan iemand die katapulten en inhoud in 1 adem noemt terwijl het net de meest gemakkelijke en kinderachtige manier van spelen is.
Is niks old school aan, wij deden het nooit en tov jullie ben ik pas old school.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Dat is duidelijk gemiddeld of nog erger want dat is gewoon belabberd spel.

Lees nog een keer goed wat ik gezegd heb. Want volgens mij zeg ik nergens dat ik ooit clusterfuck, alleen dat in sommige situaties het imo toegestaan is.

Maar ja :)
 

DeletedUser61134

Guest
Lees nog een keer goed wat ik gezegd heb. Want volgens mij zeg ik nergens dat ik ooit clusterfuck, alleen dat in sommige situaties het imo toegestaan is.

Maar ja :)

Situatie W45:
We hadden een speler bb's edelen in ons cluster, gooiden 1 clear per dorp want waren toch maar 5-7k dorpen.
Stond in elk vd 10 dorpen 5 dorpen aan def (van de vijand) en de vijand begon snel de speler over te nemen.

Door snel handelen heeft de vijand de speler teruggeroepen, maar is het in deze situatie ook toegestaan? :p

Pak spelers met 1 dorp op een degelijke afstand, die zal zijn hele speeltijd besteden om je bb's weg te edelen als hij weet dat je die bij 3k zal overnemen.
Het is vaak een spelletje die via een VV bij de vijand geregeld word.
 
Reactiescore
1.454
Nee! In zo'n situatie maakt de speler uit van het team. Hij is dan een soort van DU. Dat heb ik ook aangegeven in mijn eerste post ;)
Als je de tegenstander een eerlijke kans geeft om het weg te maaien en ze doen het niet dan is het eigen schuld.
 
Reactiescore
660
Geen enkele cf buiten een dorp van de tegenstander zelf is ok. Al de rest is onzin.

On topic. Ik denk niet dat ik mezelf onder een bepaalde vaste noemer kan plaatsen maar moet ik het toch doen dan eerder ergens nummer 4 of 5. Mooi topic trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Even technisch gezien, iedereen die niet met je samenwerkt en edelt is volgens mij je tegenstander...
Maar laat ik nou even niet mierenneuken, ik ben van mening dat je wel een dorp in het cluster van iemand anders mag edelen als hij zijn cluster niet schoon houdt, maar je moet hem wel een eerlijke kans geven om het te edelen. Dus niet helpen etc.
 
Reactiescore
1.089
Dat is het nog steeds ;D We zitten gewoon opgescheept met paar spelers die niet weten hoe ze daarmee moeten omgaan :O

Dat is het lame aan kata's je hoeft niet eens goed te weten hoe je daarmee kan omgaan om iemand te slopen. Al kan ik dat ik het wel stukken effectiever kan dan de gemiddelde speler.

Ik ben overigens iemand van wie de bal kaatst kan hem 20x zo hard terug verwachten (behalve stabben). Zie dat jammer genoeg nergens tussen staan.
 
Reactiescore
1.454
Niet helemaal mee eens Duncan. Weet je nog hoe het op Ponos ging tegen Rhei. Ze lieten de MB's bb-dorpen edelen in ons cluster en die werden dan vervolgens weer geedeld door Rhei.
Dat moet natuurlijk niet kunnen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Niet helemaal mee eens Duncan. Weet je nog hoe het op Ponos ging tegen Rhei. Ze lieten de MB's bb-dorpen edelen in ons cluster en die werden dan vervolgens weer geedeld door Rhei.
Dat moet natuurlijk niet kunnen.

Kloot, maar dan begin je dus al met bb's edelen en dan begin je al fout ;)

Een mb die legit dorpen in je vijands cluster heeft moet je kunnen overnemen. Is immers onderdeel vd oorlog.
 
Reactiescore
489
Ik vind het edelen van een mb toch op't randje. De moraalheer is verantwoordelijk voor de mb, is toch normaal de bedoeling :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind het edelen van een mb toch op't randje. De moraalheer is verantwoordelijk voor de mb, is toch normaal de bedoeling :p

Nja waarom zou t niet mogen. Je moraal is vaak toch enorm kut dus brengt het best een risico mee.
 
Bovenaan