Tribal Wars Weekblad

DeletedUser44868

Guest
he eindelijk weer wat leven in de brouwerij op het af! kom op en ga door...
 

DeletedUser

Guest
dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

Kan ik me volledig in vinden.
Doe vooral zo verder zou ik zeggen.
:ram::ram::ram:---->:eek::eek::eek:----->:boer::boer::boer:
 

DeletedUser

Guest
dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

Mivootje, Mivootje, Mivootje toch...
Volgens mij heb jij een beetje last van het Calimero-syndroom.

Helaas moet ik je teleurstellen.
Alle aanvallen vanuit Play op Mercy waren Play-only. Niks hulp van Done en niks hulp van ICE.
Ik kan er ook niets aan doen, dat onze grootste targets (Roccom, Sjakie en Xavier) redelijk makkelijk door ons weggewerkt werden daar waar wij ze weg wilden hebben.
Me dunkt, dat de stats er ook niet om liegen: 2,354 dorpen verloren aan Play.

Het is ook niet leuk als je als Mercy zijnde anderhalve maand lang op een Player gaat lopen beuken en je niet 1 dorp weet te veroveren.
Oh.. en voordat je denkt, dat Done en ICE meehielpen met OS sturen: weer helaas... het was enkel def van Play waar jullie tegenaan liepen.

Dat Mercy zo nu en dan ook aanvallen van Done en/of ICE te verwerken krijgt is niet zo gek.
Er grenzen nu eenmaal Done-spelers aan Mercy-leden. Die willen ook groeien.
En als Mercy niet zo stom had gerekruteerd hadden ze geen last gehad van ICE (zoals Graaf al vertelde). Gevalletje van 'eigen schuld, dikke bult'.
Dat is ook meteen de reden waarom Mercy 'zo lang stand houdt'... gewoon omdat ze spelers blijven binnenhalen.
Ze hebben zelfs jou toegelaten in de hoofdstam!

Maar blijf gerust lekker verder dromen.
Dan ga ik ondertussen mijn Play-mannen weer vertroetelen, zodat ze goed kunnen presteren :)

PS: ik snap nog steeds niet waarom je mij quootte en wat je bedoelt met jullie zitten elkaar aftekraken, maar ik reageerde op Raptors (die in TNE zit), aangezien TNE vorige week gezellig langs kwam bij The Ultimator (TNE is zo laf, dat ze alleen maar een internaccount durven aan te vallen).
Daar zijn iets meer dan 3.000 clears langsgekomen, maar ook zij hebben geen dorp weten te veroveren.
Dat hebben Mercy en TNE in ieder geval gemeen :D

PS II: voor de taalfanaten onder ons...
De Van Dale gaf:
quoten

quo·ten (niet: qu·oten) overgank. werkw.; quootte; h. gequoot

1 · citeren
 

DeletedUser

Guest
dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

Ten eerste heeft Mercy, zoals hier eerder gezegd, een groot probleem met recruiten. Hierdoor hebben ze Ice erbij gekregen. Ze lagen al tegen Play en Done! en onderschatten duidelijk Ice, omdat wij kleiner zijn. Dan nog niet te praten over RH maar daar boeken ze gelukkig positieve resultaten tegen :rolleyes:
Ten tweede zouden de mensen op het af toch wel moeten door hebben dat je een KLEIN beetje de moeite kan nemen om dicht bij het AN (Algemeen Nederlands) te komen of ken je 'ch' missgien niet? (toegegeven, flauw grapje..)
Ten derde zou je beter eens kijken naar wat Mercy. als bondgenoten heeft.
1 TNE 611,753,756
2 Mercy. 559,390,925
5 T.N. 196,356,397
Totaal: 1,367,501,078
Nummer 2 en 5 werken dan nog eens samen uiteraard bij de grens wat je niet kan zeggen van onze 3-"groep"
3 Done! 530,047,354
4 Play 333,037,878
8 Ice 70,433,146
Totaal: 933,518,378
Wij werken namelijk op onszelf en nog verliezen jullie :eek:


Mivootje, Mivootje, Mivootje toch...
Volgens mij heb jij een beetje last van het Calimero-syndroom.

Helaas moet ik je teleurstellen.
Alle aanvallen vanuit Play op Mercy waren Play-only. Niks hulp van Done en niks hulp van ICE.
Ik kan er ook niets aan doen, dat onze grootste targets (Roccom, Sjakie en Xavier) redelijk makkelijk door ons weggewerkt werden daar waar wij ze weg wilden hebben.
Me dunkt, dat de stats er ook niet om liegen: 2,354 dorpen verloren aan Play.

Het is ook niet leuk als je als Mercy zijnde anderhalve maand lang op een Player gaat lopen beuken en je niet 1 dorp weet te veroveren.
Oh.. en voordat je denkt, dat Done en ICE meehielpen met OS sturen: weer helaas... het was enkel def van Play waar jullie tegenaan liepen.

Dat Mercy zo nu en dan ook aanvallen van Done en/of ICE te verwerken krijgt is niet zo gek.
Er grenzen nu eenmaal Done-spelers aan Mercy-leden. Die willen ook groeien.
En als Mercy niet zo stom had gerekruteerd hadden ze geen last gehad van ICE (zoals Graaf al vertelde). Gevalletje van 'eigen schuld, dikke bult'.
Dat is ook meteen de reden waarom Mercy 'zo lang stand houdt'... gewoon omdat ze spelers blijven binnenhalen.
Ze hebben zelfs jou toegelaten in de hoofdstam!

Maar blijf gerust lekker verder dromen.
Dan ga ik ondertussen mijn Play-mannen weer vertroetelen, zodat ze goed kunnen presteren :)

PS: ik snap nog steeds niet waarom je mij quootte en wat je bedoelt met jullie zitten elkaar aftekraken, maar ik reageerde op Raptors (die in TNE zit), aangezien TNE vorige week gezellig langs kwam bij The Ultimator (TNE is zo laf, dat ze alleen maar een internaccount durven aan te vallen).
Daar zijn iets meer dan 3.000 clears langsgekomen, maar ook zij hebben geen dorp weten te veroveren.
Dat hebben Mercy en TNE in ieder geval gemeen :D

PS II: voor de taalfanaten onder ons...
De Van Dale gaf:
quoten

quo·ten (niet: qu·oten) overgank. werkw.; quootte; h. gequoot

1 · citeren
Ga ajb niet te ver weg van het AF, I like your style :p
Quoten was in feite nogal overbodig sinds het zelfs gebruikt is als 'tag' ^^
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste heeft Mercy, zoals hier eerder gezegd, een groot probleem met recruiten. Hierdoor hebben ze Ice erbij gekregen. Ze lagen al tegen Play en Done! en onderschatten duidelijk Ice, omdat wij kleiner zijn. Dan nog niet te praten over RH maar daar boeken ze gelukkig positieve resultaten tegen :rolleyes:
Ten tweede zouden de mensen op het af toch wel moeten door hebben dat je een KLEIN beetje de moeite kan nemen om dicht bij het AN (Algemeen Nederlands) te komen of ken je 'ch' missgien niet? (toegegeven, flauw grapje..)
Ten derde zou je beter eens kijken naar wat Mercy. als bondgenoten heeft.
1 TNE 611,753,756
2 Mercy. 559,390,925
5 T.N. 196,356,397
Totaal: 1,367,501,078
Nummer 2 en 5 werken dan nog eens samen uiteraard bij de grens wat je niet kan zeggen van onze 3-"groep"
3 Done! 530,047,354
4 Play 333,037,878
8 Ice 70,433,146
Totaal: 933,518,378
Wij werken namelijk op onszelf en nog verliezen jullie :eek:



Ga ajb niet te ver weg van het AF, I like your style :p
Quoten was in feite nogal overbodig sinds het zelfs gebruikt is als 'tag' ^^

stevie het is normaal dat wij verliezen krijgen, we hebben verschillende fronten, maar Stevie en rest van w12 dat RH een schakel is die Mercy en TNE niet kunnen verwerken.

Laten we zeggen dat wij hun bezig houden, en dat jullie rustig aan andere fronten kunnen dorpen nemen van TNE en mercy.

Nog iets stevie, ik weet allang dat the ultimator intern is van play, maar dat heeft TNE nu nog altijd niet door, zwakzinnige mensen.
 

DeletedUser

Guest
Stoer hoor, dat jij weet, dat The Ultimator onze intern is.
Ik denk, dat (bijna) heel W12 dat wel weet, aangezien het account in onze internstam zit. Duh.

Zodoende vind ik het erg ongepast, dat jij de spelers van TNE zwakzinnig noemt.
Is het ooit in je opgekomen, dat TNE dat juist WEL weet en daarom besloten had om aanvallen op Ulti te lanceren?
Het is immers een spelerloos account. In veel gevallen zijn spelerloze accounts een makkelijk target.
Eén klein probleempje: zelfs onze internaccounts worden beschermd.

Dus TNE zwakzinnig? Nee (eerder jij, omdat je erg irritante posts maakt en probeert mee te praten met dingen waar je totaal geen weet van hebt).

Iemand is troiuwens verdacht stil...
Yoooooooooo Mivooooooooooooooooo, gaat lekker met Mercy he? :D
Jullie vallen aan en hij edelt jullie dorpen... *gniffel*
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer hier erg weinig want is vaak enkel beledigen dat men hier doet.

Ben wel blij met de opmerking van Ceejay want mensen uitschelden zorgt ervoor dat ze stoppen. Ik las bovenstaande en dacht, is dit wat men wil, dat de laatste 690 ook stoppen?

Ulti was een zware aanval van TNE en is meesterlijk gepareerd, ik heb niet de minste moeite dat toe te geven. Ik viel aan om 16u om 20u om 2u 's nachts, om 7u en midden in de week op de middag. Steeds was alles geblokkeerd. Zelfs met een muur op 0 om 4 uur 's nachts was alles dicht voor mijn edels. Als we nu is hier op het forum zetten hoe erg we mekaar waarderen dan gaan mensen dit weer lezen.

Play bestaat uit echte topspelers, ze verlagen zich niet tot prietpraat en ze bewijzen het op het speelveld.

Petje af voor de vv van Ulti, die kent het spelletje door-en-door.

Tot de volgende poging! :)
 

DeletedUser

Guest
Blij om te horen dat niet iedereen het respect voor anderen heeft verloren ;)

Een kleine opmerking op je compliment voor Play, Dorian.
Ik denk dat je bedoelde "VV'ers" daar ik denk dat zelfs topspelers als die van Play van hun eigen leven blijven/willen genieten ;p

Zie je trouwens inderdaad niet vaak dat er voor een intern-acc zo hard gevochten wordt.
 

DeletedUser44868

Guest
Ik reageer hier erg weinig want is vaak enkel beledigen dat men hier doet.

Ben wel blij met de opmerking van Ceejay want mensen uitschelden zorgt ervoor dat ze stoppen. Ik las bovenstaande en dacht, is dit wat men wil, dat de laatste 690 ook stoppen?

Ulti was een zware aanval van TNE en is meesterlijk gepareerd, ik heb niet de minste moeite dat toe te geven. Ik viel aan om 16u om 20u om 2u 's nachts, om 7u en midden in de week op de middag. Steeds was alles geblokkeerd. Zelfs met een muur op 0 om 4 uur 's nachts was alles dicht voor mijn edels. Als we nu is hier op het forum zetten hoe erg we mekaar waarderen dan gaan mensen dit weer lezen.

Play bestaat uit echte topspelers, ze verlagen zich niet tot prietpraat en ze bewijzen het op het speelveld.

Petje af voor de vv van Ulti, die kent het spelletje door-en-door.

Tot de volgende poging! :)

Zo kan het dus ook. Gewoon een compliment uitdelen aan de "vijand". Tis immers een spel. Je kan winnen of verliezen. Bovenal is het van belang dat je er plezier in hebt. Het kan dus vervelend zijn als de vijand meer skills heeft. Moet men dus creatief worden en een andere strategie bedenken om toch te winnen. Dat heet "een spelletje spelen". Tribalwars is niets meer en niets minder.... een spelletje!
gr. Ren ren
 

DeletedUser

Guest
Stoer hoor, dat jij weet, dat The Ultimator onze intern is.
Ik denk, dat (bijna) heel W12 dat wel weet, aangezien het account in onze internstam zit. Duh.

Zodoende vind ik het erg ongepast, dat jij de spelers van TNE zwakzinnig noemt.
Is het ooit in je opgekomen, dat TNE dat juist WEL weet en daarom besloten had om aanvallen op Ulti te lanceren?
Het is immers een spelerloos account. In veel gevallen zijn spelerloze accounts een makkelijk target.
Eén klein probleempje: zelfs onze internaccounts worden beschermd.

Dus TNE zwakzinnig? Nee (eerder jij, omdat je erg irritante posts maakt en probeert mee te praten met dingen waar je totaal geen weet van hebt).

Iemand is troiuwens verdacht stil...
Yoooooooooo Mivooooooooooooooooo, gaat lekker met Mercy he? :D
Jullie vallen aan en hij edelt jullie dorpen... *gniffel*


Hmm, terwijl ik al weet van toen hij in RH zat dat hij aanvallen kreeg van TNE, dus zeg niet dat ik niets weet.
 

DeletedUser

Guest
het verlies van 2 Friends-leden.. Op zelfde moment! en dit doordat ze gehackt werden.
zo zakken wij van 7de naar 10de plek.

EN komt er in Noorden van deze wereld weer een 25 miljoen BB-zeetje; op de plaats waar helmumm nog niet helemaal opge-edeld is...
 

DeletedUser

Guest
Zo is het, een spel.
En eentje waar alles mogelijk is met de juiste inzet en samenwerking.
Ik weet nog goed hoe de situatie een jaar geleden was.
Toen kregen wij namelijk volop de klappen en leek alles vrij uitzichtloos voor ons.
Gelukkig hebben er toen bij ons een paar net op tijd de briljante ingeving gehad om terug te keren naar de kern van de zaak.
We hebben de rangen gesloten met een hechte groep om van daaruit langzaam aan de wederopstanding te werken.
Of hoe minder soms zo véél meer kan zijn.
Maar we zullen nooit meer vergeten van waar we komen.;)
Een aanval is geen last meer, maar de uitdaging waarvoor we dit spel spelen.
Dus succes aan allen en HAVE FUN!
Het zijn maar dorpjes.:D
 

DeletedUser

Guest
het verlies van 2 Friends-leden.. Op zelfde moment! en dit doordat ze gehackt werden.
zo zakken wij van 7de naar 10de plek.

EN komt er in Noorden van deze wereld weer een 25 miljoen BB-zeetje; op de plaats waar helmumm nog niet helemaal opge-edeld is...

wie weet komt het wel weer goed he ;)
 
Bovenaan