Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2626

Guest
Whoops was eigenlijk nog niet klaar, stom van me. Nja er staat een artikel ook staat er wat informatie over de spotprent battle morgen komt er een stem-topic voor nominaties.
 

DeletedUser2626

Guest
Die laatste is niet echt een artikel en er is wel wat misgegaan, ik mis wat in de eerste alinea.

Nadat we 2 weken geleden gestart zijn met een spotprenten battle tegen wereld 14. Zullen nu de nominaties starten van de beste 5 spotprenten van wereld 13, alleen W13-spelers kunnen hiervoor stemmen. Nadat er 5 spel werelden apart bij elkaar op zodat we uiteindelijk weten welke wereld de meeste spotprenten van wereld 13 en 5 van wereld 14 genomineerd zijn kan de gehele community op zijn favoriet stemmen.

We tellen dan de stemmen op de spotprenten van [..] stemmen heeft. Naast een wereld zal er ook een persoon winnen, de maker van de spotprent met de meeste stemmen is de winnaar van de battle. Deze persoon zal 200PA winnen, een aardige bijdrage van de leiding van het TW Weekblad aan de spotprenten-battle W13 vs W14.

Nadat we 2 weken geleden gestart zijn met een spotprenten battle tegen wereld 14. Zullen nu de nominaties starten van de beste 5 spotprenten van wereld 13, alleen W13-spelers kunnen hiervoor stemmen. Nadat er 5 spotprenten van wereld 13 en 5 van wereld 14 genomineerd zijn kan de gehele community op zijn favoriet stemmen.

We tellen dan de stemmen op de spotprenten van de spel werelden apart bij elkaar op zodat we uiteindelijk weten welke wereld de meeste stemmen heeft. Naast een wereld zal er ook een persoon winnen, de maker van de spotprent met de meeste stemmen is de winnaar van de battle. Deze persoon zal 200PA winnen, een aardige bijdrage van de leiding van het TW Weekblad aan de spotprenten-battle W13 vs W14.


Zo dat was het verhaal wat ik geschreven had, mja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die laatste is niet echt een artikel en er is wel wat misgegaan, ik mis wat in de eerste alinea.



Nadat we 2 weken geleden gestart zijn met een spotprenten battle tegen wereld 14. Zullen nu de nominaties starten van de beste 5 spotprenten van wereld 13, alleen W13-spelers kunnen hiervoor stemmen. Nadat er 5 spotprenten van wereld 13 en 5 van wereld 14 genomineerd zijn kan de gehele community op zijn favoriet stemmen.

We tellen dan de stemmen op de spotprenten van de spel werelden apart bij elkaar op zodat we uiteindelijk weten welke wereld de meeste stemmen heeft. Naast een wereld zal er ook een persoon winnen, de maker van de spotprent met de meeste stemmen is de winnaar van de battle. Deze persoon zal 200PA winnen, een aardige bijdrage van de leiding van het TW Weekblad aan de spotprenten-battle W13 vs W14.


Zo dat was het verhaal wat ik geschreven had, mja.

Je hebt gelijk ja. Ik heb het ook net gelezen en het is niet slecht, maar het voelt incompleet aan.

Je hebt ook een klein foutje gemaakt in de eerste alinea. ;)

"Nadat we 2 weken geleden gestart zijn met een spotprenten battle tegen wereld 14 zullen nu de nominaties starten van de beste 5 spotprenten van wereld 13, alleen W13-spelers kunnen hiervoor stemmen."

Dat moet het zijn ipv wat jij hebt. :p
 

DeletedUser2626

Guest
Er is gewoon een zinnetje naar beneden gekropen. :( Rot-dingen blijven ook nooit op zijn plek hoe vaak je het ze ook zegt. :p
 

DeletedUser2626

Guest
Jongens ik heb jullie ideeën echt nodig voor nieuwe artikelen. De wereld is erg stil voornamelijk het forum. Weinig om over te schrijven, maar wellicht gebeurd er achter de schermen wat?
Alle hulp is iig welkom.

Mvg. Makedonija
 

DeletedUser2626

Guest
Uitgave 156 gaat maandag pas gepubliceerd worden, zoals je kon zien was die niet gepubliceerd(examen-periode). Anders was het een uitgave die speciaal aan w13 gewijd was geworden. Had heavY1 miss niet zo erg gevonden een uitgave alleen over hem, mja zit er niet in. :p
Even geduld dus, aandachtige lezers. :D
 

DeletedUser

Guest
Wel een flauwe uitgave.
De examens zijn gedaan, en nog steeds geen vol weekblad...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan