Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
W13 gaat mij eigenlijk nix aan, maar na het zoveelste eentonig verslag van W14 te lezen kwam ik op het idee om w13 ook eens open te slaan. Ik kijk hier af en toe, met name de spotprenten en af en toe de oorlog SR vs. =3.

En toevallig zag ik dat het TWw van W13 over de laatste ging. Dit was werkelijk geweldig te lezen, zoals gezegd ben ik amper op de hoogte, maar naa het verslag over SR/=3 heb ik het idee dat ik het nu wel ben:p

Geweldig verslag;) pluimpje verdien:D

Het zoveelste eentonig verslag? Het is het eerste artikel in weken op W14...

Er zitten idd zeer leuke bij ja:p. Ik moet we; toegeven dat ik ze niet allemaal snap, maar dat is omdat ik hier niet speel(voor de weetikhethoeveelste keer:D)

Dus ga er vooral mee door, het beste wat ze op W14 aan spotprenten presteren is een bling bling achtergrond met de tekst: Speel met stijl, verdedig met bijl:eek:

Spotprenten zijn al lang niet meer geweest op W14. En als ik het openklap en bekijk is het niet bijltje/zwaardje etc, maar lachwekkendere posts.


Trouwens ik zie jou nooit op het forum van W14.. en ik zag je nog niet eerder. Ik zie dit niet als kritiek maar als ondoordachte posts. Als je het beter kan schrijf zelf artikels voor TWw. Maar als je gaat schrijven zoals je posts, geraak je er niet...
 

DeletedUser20308

Guest
Het zoveelste eentonig verslag? Het is het eerste artikel in weken op W14...



Spotprenten zijn al lang niet meer geweest op W14. En als ik het openklap en bekijk is het niet bijltje/zwaardje etc, maar lachwekkendere posts.


Trouwens ik zie jou nooit op het forum van W14.. en ik zag je nog niet eerder. Ik zie dit niet als kritiek maar als ondoordachte posts. Als je het beter kan schrijf zelf artikels voor TWw. Maar als je gaat schrijven zoals je posts, geraak je er niet...

Oef, bitch fight @ w13 over w14 terwijl beide "spelers" niet eens spelen op w13 maar w14 ^^,
 

DeletedUser41642

Guest
Waarom eigenlijk? Valt niet zo heel veel te beleven toch?
Die artikelen maken het nog een beetje spannend ;)
 

DeletedUser

Guest
Aha nu snap ik de grap van Matty over het gebitch:eek:

Het zoveelste eentonig verslag? Het is het eerste artikel in weken op W14...

Alles gaat over Revo/ex-revo.... BB word weleens genoemd, maar mij te weinig...NG??? KoC???? JFF/TEVA( hoe noob ook:eek:)ROFL?

Spotprenten zijn al lang niet meer geweest op W14. En als ik het openklap en bekijk is het niet bijltje/zwaardje etc, maar lachwekkendere posts.

Dit is puur je eigen mening, maar mijn mening is dat degene hier leuker zijn.....Nu zijn de spotprenten op W14 idd leuker...Mathew heeft gereageerd:p

Trouwens ik zie jou nooit op het forum van W14.. en ik zag je nog niet eerder. Ik zie dit niet als kritiek maar als ondoordachte posts. Als je het beter kan schrijf zelf artikels voor TWw. Maar als je gaat schrijven zoals je posts, geraak je er niet...

Ik heb nog geen foto geplaatst idd:eek:, maar ik reageer vaak zat. Enkel boycot ik de AF-battles tussen BB en Ex-Revo. En ik ben idd geen reporter en zal niet schrijven, dat geef ik je je krediet voor;). Miss was het een ietewat over-enthousiaste reactie, maar een mening geven is (nog) niet verboden...

Voor de rest stel ik voor hier te stoppen met dit onderwerp en het weer op W14 te gaan bespreken;)
 

DeletedUser

Guest
Best grappig van je. Ik schrijf mijn eerste artikel voor W14 en het ging over Ex-Revo. , als ik BB nam was het ook wat :p

Maar goed, laat de W13 gangster hier maar met rust over W14

Sorry mannen!
 

DeletedUser2626

Guest
Jep de nieuwe uitgave is er, het is een kleine uitgave. Maar de speciale W13 spelers die natuurlijk standaard een streepje voor hebben op TW.NL hebben wel een artikel over hun wereld om te lezen.

Het is het eerste artikel in de "Ouwe Rotten" serie, wie niet weet wat dat inhoud heeft niet goed opgelet, en heeft dus pech.
Nee hoor; één voor één worden speler uit deze lijst; Click besproken. En deze eerste keer ging het over de enige echte Ouwe Rot, The great Mul.

Uitgave 154

Veel leesplezier.
Mvg. Makedonija


Aanmerkingen? Post ze hier of hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weer geweldig om te lezen make!
K.C kan hier nog wat van leren ;)

Bedankt wederom.
 

DeletedUser

Guest
wat heb ik hier in hemelsnaam mee te maken ?
Makkelijk he, reageren vanaf de zijlijn zonder zelf iets te proberen. Lutser.

Hahaahah, neem het niet zo hoog joh.
gewoon een compliment aan make.

Ik vind het gewoon beter dan die artikeltjes met wielrennen van jou. :eek:
 

DeletedUser9420

Guest
Hahaahah, neem het niet zo hoog joh.
gewoon een compliment aan make.

Ik vind het gewoon beter dan die artikeltjes met wielrennen van jou. :eek:

aha ja, omdat je make een compliment wil geven moet je mij erbij halen ? Nee, duidelijk... :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan