Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9420

Guest
Goedemiddag, ik wil hier toch elke week een stukje over w13 neerkalken. Temeer omdat in het Tww niks meer komt te staan en waarschijnlijk ook niet zoveel meer komt.
Ik vraag met klem om hier alleen te praten over het artikel en al het andere gezeik achterwege te laten !!

Dank alvast.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 26

De Bermuda driehoek !

Even voor de jeugd onder ons, de Bermuda driehoek is een gebied is een denkbeeldige driehoek tussen Miami, de Bermuda-eilanden en Puerto-Rico in het westelijk deel van de Atlantische Oceaan Dit gebied werd vanaf midden 20e eeuw bekend doordat er mysterieuze verdwijningen van vaar- en vliegtuigen zouden hebben plaatsgevonden.

445pxbermudatrianglenls.png




En ja, geloof me, het bestaat nog steeds. Paar jaar geleden heb ikzelf een noodlanding moeten maken op de bahama's omdat ons vliegtuig niet kon landen in Miami. Waarom dat niet kon weet ik nog steeds niet, maar geloof me, met de Bermuda driehoek ga je niet lachen.

Ok, na dit aardrijkskunde lesje kunnen we eindelijk to de kern van de zaak komen. Wat heeft de bermuda driehoek te maken met TW ? Zie onderstaand kaartje en trek je conclusies.

kaartje (clicky)

zwart = -BD-
Geel = Fresh!
Paars = Lock
Blauw = ~RF~

Nu hebben, na maanden van onderlinge strijd, 3 stammen besloten om de handen ineen te slaan en te gaan strijden tegen 1 gezamelijke vijand. Op het kaartje is dat de zwarte vlek in het midden, wat dus het gevaarlijk gebied gaat worden ( bermuda driehoek).
Fresh, Lock en ~RF~ hebben om verschillende redenen besloten om -BD- te gaan aanpakken. Van de kant van FRESH uit is nooit enig contact geweest met -BD- wat betreft bg's en/of Nap's. Anders is dat met LOCK. Die hadden tot voor kort toch een vriendschappelijke band met BD ? Wat is daar fout gegaan en wat heeft LOCK doen besluiten dat, en ik citeer:
Incovedient zei:
De spelers van -BD- moeten simpel weg verdwijnen uit W13. Daar zijn we het allemaal mee eens en dat is ook het hoofddoel van onze samenwerking.

Het geheel is begonnen met het vol hoogmoed ingezette aanvalsplan van ~RF~ tegen -BD-. In het begin behaalde ~RF~ zeker successen, al dan niet op de mb stam van BD (Plague), maar toch, de successen waren er. Dit alles bleef niet onopgemerkt bij de spelers van LOCK en FRESH en die gingen op hun beurt ~RF~ steunen.
Niet in het begin met clears, maar zeker met mentale steun. Het AF stond er vol mee. Dit alles leidde tot onderlinge contacten tussen de spelers van ~RF~ en FRESH/LOCK.

Zoals iedereen weet, als de sfeer onderling goed is is het altijd leuk om onderling te gaan strijden tegen/voor hetzelfde doel. In wereld 13 was dat doel van deze 3 stammen al snel duidelijk. Natuurlijk kan er dan niet zomaar begonnen worden met lomp ( zou ook mooie stamnaam zijn, maar dat terzijde) aanvallen maar moeten er zeker wat plooien gladgestreken worden. Vooral omdat LOCK en FRESH nu toch gedeeltelijk moesten gaan samenwerken. Twee stammen die toch in het verleden menig dorpenwissel hebben uitgevochten.

De achterliggende gedachte van deze 3 stammen om -BD- als target te gaan gebruiken zijn verschillend. Sommige spreken van: het is maar een spelletje, andere hebben het over hoge bomen vangen veel wind.
Maar... de meest gehoorde reden is toch wel dat menigeen het niet eens is met de speelstijl van -BD-. Veel gehoorde kreten zijn: Laf, vriendjes van support, oneerlijk etc etc.
Geen van deze beschuldigingen zijn tot heden bewezen. -BD- draait nog steeds mee in de top, alsmede hun spelers in de spelersranglijst.
Maar dat het de andere stammen steekt is wel duidelijk. Waar rook is is vuur... Ik hoop in volgende artikelen verder in te kunnen gaan op bovenstaande en de mening te kunnen verwoorden van de spelers en/of leiding van -BD-.

Tot slot wil ik toch even de leiders van de 3 stammen aan het woord laten. Mijn vraag aan hun was even simpel als mijn eigen persoontje:

Hoe zijn jullie tot elkander gekomen om deze stam het vuur aan de schenen te leggen ? Er zijn toch tijden geweest dat de 3 stammen het onderling zeker niet goed konden vinden. Vooral Fresh en Lock hadden het nogal aan de stok met elkaar. Wat heeft jullie doen besluiten om de handen ineen te slaan en gezamelijk te gaan strijden tegen -BD- ?

Jipsel:
Zoals je wellicht weet of niet weet, had ik contacten met Lock als met Fresh.
Als RF-zijnde wist ik dat onze stam te klein zou zijn om alleen BD aan te vallen. Ik kreeg het idee om eventueel Lock/Fresh te vragen voor een samenwerking. Niet uit oogpunt voor eventuele bg/nap maar gewoon als stammen een gezamenlijke aanval uit te gaan voeren.

Het duurde een poosje, maar uiteindelijk had Fresh en Lock belangstelling en kwamen de eerste onderhandelingen op gang. Lock en Fresh samen was iets lastiger. Ik had me aangeboden om als tussenpersoon te fungeren. Uiteindelijk heeft Fresh zelf contact met Lock opgenomen en kwamen nader tot elkaar.


Incovedient:
Ooit hadden we een NAP met -BD-, echter toen ze onze leden afpakte als het ware, hebben wij de NAP beïndigt. Sindsdien strijden wij tegen hun. Bij ons is het toch nu toe dorpje pik over en weer, hier is dus nog geen echte aanval geweest tegenover Fresh! en RF.

In het verleden hadden we zeker conflicten met Fresh!, maar de lust in de strijd tegen -BD- steeg na een paar acties van hun en langzaam aan kwamen we bij elkaar in overleg over mogelijke samenwerking.

Met RF ging het anders. Toen we hoorde dat RF het goed deed tegen -BD-, steunde we hun mentaal. We steunen elke stam die -BD- aanvalt, dan wel niet in clears, maar door ze toe te juichen en te stimuleren. En nee, we gaan niet met elke stam z'n samenwerking aan. Bij RF was dat wel het geval, ook omdat de banden onderling steeds sterker werd.

Zo kwamen we steeds langzamer bij elkaar en spraken we steeds meer over een samenwerking met de 3 stammen. De spelers van -BD- moeten simpel weg verdwijnen uit W13. Daar zijn we het allemaal mee eens en dat is ook het hoofddoel van onze samenwerking.


Omnipotens:
Fresh, de oudste stam ter wereld en bijna qua gemiddelde leeftijd ook de oudste stam ter wereld, heeft een verleden met BD … voorheen noemde we het grootste deel namelijk Prime, de naaste buren van de stam. In het kader van een vroegere actie tegen Lock en de daaruit voortvloeiende acties is het Fresh geweest welke geweigerd hebben mee te doen aan de backstab acties van Prime. Na Prime zouden ze Fresh wel even aanpakken, backstabben is een beter woord.
Een oud leidster van Fresh is daar faliekant in meegegaan, daar waar de rest van de stam weigerde. Prime heeft het niet gered, evenals de stammen welke in korte periode daarna uit dezelfde groep zijn opgebouwd. Het is de manier van communiceren en de manier van spelen wat door onze spelers niet in dank werd genomen… het heeft namelijk weinig met het spel te maken zoals wij hier tegenaan kijken.
Plannen om een vervolg er aan te geven aan die ontevredenheid waren er al en gingen ook uitgevoerd worden. Jammer was de overstap van monique naar Lock dan welliswaar, maar een hold zetten op het plan, dat was zeker de insteek niet meer. Plannen om door te zetten waren er dan ook zeker, maar vooral gekeken vanuit het oogpunt van de stam. Met de ontmoeting tussen de leiding van RF en Fresh was het ook niet zo moeilijk de plannen elkaar te laten kruizen. Met het opbloeiende conflict tussen Lock en BD en de reeds goede contacten, ondanks de grensconflicten met Lock, bracht het drietal bij elkaar.
Allen hebben dezelfde mening over de spelwijze van BD, wat voor ons bepalend is geweest. De insteek mag dan ook duidelijk zijn.








Tot zover de bijdrage over het ontstaan van de bermuda driehoek op TW. De tijd zal het uitwijzen of deze driehoek net zo gevaarlijk en berucht wordt als de grote broer in de Atlantische Oceaan.
Wat zeker ook nog de moeite waard is om te vermelden is de volgende spreuk die de 3 stammen tot lijfspreuk hebben gebombardeerd:

We will put everyone in Quarentine to stop that awfull Black Death! So our RealFriends can live Fresh
 

DeletedUser

Guest
Geweldig stukje :). Goed geschreven, maar, waarom niet in TWw?
 

DeletedUser

Guest
Zeer knap gedaan K.C

Het is beter geworden als ik zelf had verwacht.
Het is jammer dat de TWw tot nu toe nog geen gehoor heeft gegeven.

En indien ze dat niet doen maken ze in mijn ogen een grote fout.
Ik zou het op prijs stellen als de mods dit accepteren ondertussen dat de sollicitatie nog loopt.

Ik duim voor je sollicitatie als reporter en ik hoop dat iedereen met mij mee doet.
 

DeletedUser47656

Guest
Heel mooi gedaan, ik genoot er van. Is eens wat anders dan wat ik op ons stammenforum schrijf :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooi stuk. Ik hoop dat het alsnog in TWW komt.
Succes met je solli.
 

DeletedUser37852

Guest
goed dat je objectief van alle kanten de kwestie belicht, zeer goed geschreven.


Ik hoop in volgende artikelen verder in te kunnen gaan op bovenstaande en de mening te kunnen verwoorden van de spelers en/of leiding van -BD-.

ik ben benieuwd!!
 

DeletedUser

Guest
Volgende quotes zijn vanuit het geschreven stukje:

Maar... de meest gehoorde reden is toch wel dat menigeen het niet eens is met de speelstijl van -BD-. Veel gehoorde kreten zijn: Laf, vriendjes van support, oneerlijk etc etc.

Lmao, maar goed dat je zelf zegt dat deze redenen uit de lucht gegrepen zijn;)

Ooit hadden we een NAP met -BD-, echter toen ze onze leden afpakte als het ware, hebben wij de NAP beïndigt.

Ontevreden leden die overstappen naar een stam die wel gezellig is = leden stelen.
Kuch kuch ..:rolleyes:

In het verleden hadden we zeker conflicten met Fresh!, maar de lust in de strijd tegen -BD- steeg na een paar acties van hun en langzaam aan kwamen we bij elkaar in overleg over mogelijke samenwerking

Erg duidelijk dat dikgedrukte, een voorbeeldje was teveel gevraagt?



Goed stuk KC ,ik mis alleen de stats

Met een reden?

(Ik Jipsel, moest dit posten van Incovedient, aangezien hij gebanned is)

Mattjuh toch, ken jij iets niet, als, sarcastisch.. of.. doen alsof je iets niet hebt maar je hebt het toch (liegen)? Blijkbaar ben ik daar goed in:cool:

Als onze Inco gebant word heeft dat een reden, het zegt al genoeg over jou positie tegenover Inco dat je op dit moment als loophondje word gebruikt.. Klap klap, haal nu maar ff wat te drinken voor me :rolleyes:
 

DeletedUser2626

Guest
Lmao, maar goed dat je zelf zegt dat deze redenen uit de lucht gegrepen zijn;)
Mwa dat er niet precieze bewijzen voor zijn, betekent niet dat het uit de lucht is gegrepen. -BD- staat toch wel bekend om het niet meest eerlijke spel.

Ontevreden leden die overstappen naar een stam die wel gezellig is = leden stelen.
Kuch kuch ..:rolleyes:
Een speler die ging lopen schelden in de stam omdat spelers het niet met hem eens waren, die Inco ect. voor van alles uitmaakte en toen uit de stam stapte, waarvan wij vroegen of -BD- die niet wilde aannemen. maar -BD- kon de verleiding niet aan vanwege de puntjes.

Erg duidelijk dat dikgedrukte, een voorbeeldje was teveel gevraagt?
Human account proberen af te pakken, en als dat niet lukt aangeven?
Spelers om def vragen om ze daarna aan te vallen?
Emails saboteren van spelers, inclusief de mijne.

Ect. ect. ect. Happy?

Met een reden?
Vertel?
 

DeletedUser

Guest
Mwa dat er niet precieze bewijzen voor zijn, betekent niet dat het uit de lucht is gegrepen. -BD- staat toch wel bekend om het niet meest eerlijke spel.


Een speler die ging lopen schelden in de stam omdat spelers het niet met hem eens waren, die Inco ect. voor van alles uitmaakte en toen uit de stam stapte, waarvan wij vroegen of -BD- die niet wilde aannemen. maar -BD- kon de verleiding niet aan vanwege de puntjes.


Als 2 mensen onderling ruzie met mekaar hebben moet je dan een account van een ander de vernieling in helpen (vv was verkeerd doorgegeven, persoon in kwestie is nachtenlang aan het deffen geweest en heeft het nog teruggevraagd aan Hanjob (fresh!) die dus 2 vv onder aanval kado kreeg en in plaats van bijvoorbeeld forum te lezen gewoon hele vv's maar door heeft gezet om de anderen de boel maar te laten leeg zetten). Inco de grote man van lock nu heeft toen maar besloten het account van Gui878 leeg te zetten voor RF en RF stuurde maar de troepen van ratiasu weg(want dat doe je voor je bg). Met welke reden heeft meneer Inco dit gedaan om een ruzie met een speler van DoubleTrouble inderdaad (nou dan ben je de man en verdien je een sportiviteitsprijs). Lock had ook geen moeite met het aannemen van -bd- leden dus waarom zou -bd- dat omgekeerd dan wel moeten hebben? Enkel omdat het machtige lock graag DT wilde laten boeten voor de situatie met Inco (waar Gui uiteindelijk de prijs voor betaalde). Beetje jammer dat Inco het op een laffe manier oploste en nog trots is ook. Wat heel RF was trots die kon voor het eerst sinds de 2k aanvallen op Gui edelen van hem. Walgelijk noemen we dat dus kom niet aanzetten met -BD- speelt laf want dat is pas laf zowel van Lock en RF.

Human account proberen af te pakken, en als dat niet lukt aangeven?


Valt me mee dat je hier gino en ferdi niet meer vernoemd of nu toch door dat het account gewoon is terug gegeven? Wat betreft die ban is heel simpel, moet je maar geen oude spelers van isdvooo op je accounts zetten (4 keer een ban voor foutieve account wisseling)

Spelers om def vragen om ze daarna aan te vallen?

Dat is no army style enkel hebben jullie het mekaar vergeven dat gevalletje rond monique1976 die erdoor kapot ging

Emails saboteren van spelers, inclusief de mijne.

Dit zijn vermoedens lijkt me of heb je ook bewijs hiervoor dat -bd- er verantwoordelijk voor is anders is dit wel een behoorlijke serieuze en groffe beschuldiging aan het adres van -bd-.

Ect. ect. ect. Happy?


Denk dat er weinig meer valt te vertellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2626

Guest
lang verhaal over gui
Dat hele verhaal van je over Gui heeft helemaal niks te maken met wat ik zei, als een speler in jou stam er een potje van maakt, mensen loopt uit te schelden ect. Verwacht je toch niet van de stam waarmee je samenwerkt dat ze hem uit gaan nodigen?
En als wij vragen omdat Doubletrouble. over de schreef is gegaan aan onze nap om hem niet uit te nodigen, ben je wel een hele vage nap waarvan de leiders constant rond te pot draait als we die vraag op msn stellen, en maar geen antwoord willen geven om het uiteindelijk toch uit te nodigen.
Je had dat gesprek moeten zien, gewoon urenlang om de pot heen draaien en maar geen antwoord op die vraag kunnen geven, waaruit toch bleek dat ze wisten dat wat ze van plan waren (DT. uitnodigen) toch niet helemaal fair was.

Wat betreft die ban is heel simpel, moet je maar geen oude spelers van isdvooo op je accounts zetten (4 keer een ban voor foutieve account wisseling)
Dan een vraag: Mocht pro-deffer het account via frank hebben weten af te pakken, hadden jullie dat ook bij de mods aangegeven dat er daar een foute wissel afspeelde?

Dat is no army style enkel hebben jullie het mekaar vergeven dat gevalletje rond monique1976 die erdoor kapot ging
No Army vroeg geen ost van monique hoor, dat doen ze alleen in -BD- de def opvragen van de vijand.

Dit zijn vermoedens lijkt me of heb je ook bewijs hiervoor dat -bd- er verantwoordelijk voor is anders is dit wel een behoorlijke serieuze en groffe beschuldiging aan het adres van -bd-.-
Wel precies na de actie van die vv,s, worden allemaal emails van Lock besmet, en worden er vage mailtjes gestuurd met de groeten van -BD-, kom zeg je hoeft niet al teveel hersens in je kop hebben om te snappen dat iemand van -BD- daarachter zit.
Over grof gesproken, zitten zeuren over Gui maar zelf het lef te hebben om je dommer voor te doen dan je bent, door te stellen dat -BD- hier misschien niet achter zit. Ik vraag me toch af heb jij er ook mee te maken gehad? Of keur je die acties van je stamgenoten gewoon goed?
Moet iig een van de 2 zijn, even leuk weetje: Ik heb nog steeds na al die tijd probs met inloggen op mijn mail. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17153

Guest
Waarom verbaasd me de reactie van bd nu weer eens niks:)

Er zijn totaal geen accounts verknald, overdrijven is ook een vak.
1/10 van gui is leeg gezet, oei oei oei oei, wat is het verknald zeg, zelfde voor Ratje, amper iets leeg gezet.

Doolhof was domweg een sukkelig bezig door vv's weg te geven.

Bij bd denk ik aan Roomser dan de Paus. Zo schijnheilig, gewoon lachwekkend.
Als iemand van onze 3 stammen de vv zou geven? Zetten zij het helemaal leeg.
(wordt ongetwijfeld hevig ontkent)

En loophondje voor Inco? Laat maar weer zien dat hij het woord vriendschap niet kent.

Laat bd maar weer eens supportjes indienen, hebben ze weer wat te doen.
Niet te vergeten via vv's doen alsof ze in RF willen (lachtertje)
Oh ja, ook al om in Lock te komen.

Normaal een spel spelen, kunnen ze niet.
 

DeletedUser9420

Guest
Met een reden?

als je goed verder leest, kindje, dan zie je dat ik later aangeef dat ze er best bij hadden gemogen. Ga jij maar weer uit van het slechte in de mens uit en denk maar dat ik het express heb weggelaten. Jouw manier van posten ken ik ondertussen wel en kan er niet veel meer zinnigs over zeggen dan dat het altijd negatief is en je ook geen enkele poging zal doen hier een keer normaal te posten.

Ik hoop in volgende artikelen verder in te kunnen gaan op bovenstaande en de mening te kunnen verwoorden van de spelers en/of leiding van -BD-.

Leuk dat je hieraan voorbij gaat Janno. Ach ja, jij haalt er alleen negatieve dingen uit, dat is waar...


Dat is no army style enkel hebben jullie het mekaar vergeven dat gevalletje rond monique1976 die erdoor kapot ging

Verklaar jij je even nader ? Wat is no-army style ? En wat heeft dat in godsnaam te maken met het artikel ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Valt me mee dat je hier gino en ferdi niet meer vernoemd of nu toch door dat het account gewoon is terug gegeven? Wat betreft die ban is heel simpel, moet je maar geen oude spelers van isdvooo op je accounts zetten (4 keer een ban voor foutieve account wisseling)

Doe je huiswerk eens, Ilja heeft NOOIT op Human After All gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
A

Mwa dat er niet precieze bewijzen voor zijn, betekent niet dat het uit de lucht is gegrepen. -BD- staat toch wel bekend om het niet meest eerlijke spel.

Niet meest eerlijke spel?:rolleyes:

Vertel jij mij eens welke stam er compleet eerlijk speelt?:rolleyes:

Zonder ook maar 1 support over een andere stam?

0,0 make, en ik denk/hoop dat jij daar al ervaring voldoende mee hebt;)
Een eerlijke oorlog bestaat niet.
Noch in een spel, noch in de echte wereld;)

Een speler die ging lopen schelden in de stam omdat spelers het niet met hem eens waren, die Inco ect. voor van alles uitmaakte en toen uit de stam stapte, waarvan wij vroegen of -BD- die niet wilde aannemen. maar -BD- kon de verleiding niet aan vanwege de puntjes.

Zie verhaaltje van helder licht.
Dat verhaaltje illustreert perfect de ruzie tussen inco en DT.

En daar is Lock wel trots op he.
Dat ze BD hebben kunnen terugpakken...:rolleyes:


Human account proberen af te pakken, en als dat niet lukt aangeven?
Spelers om def vragen om ze daarna aan te vallen?
Emails saboteren van spelers, inclusief de mijne.

Ect. ect. ect. Happy?

Ff ontleden dit hier.
Human's account proberen afpakken, ga ik niet op in, ken die historie niet tot in de details.

MAar spelers vragen om def om ze daarna aan te vallen.
Hoe dom moet je dan niet zijn als andere speler?:confused:???
En dat van die emails.
Och jongen toch.
Die verzinsels zijn dikke bullshit, en jij hoopt ze hier nog wat te kunnen doen opleven.
Stap naar Hotmail of Msn ofzo als je probs hebt met je mail he.
Maar kom hier daarover niet klagen.
Tzal ons een worst wezen dat jij probs hebt met je mail door het teveel downloaden van .....:D

Als 2 mensen onderling ruzie met mekaar hebben moet je dan een account van een ander de vernieling in helpen (vv was verkeerd doorgegeven, persoon in kwestie is nachtenlang aan het deffen geweest en heeft het nog teruggevraagd aan Hanjob (fresh!) die dus 2 vv onder aanval kado kreeg en in plaats van bijvoorbeeld forum te lezen gewoon hele vv's maar door heeft gezet om de anderen de boel maar te laten leeg zetten). Inco de grote man van lock nu heeft toen maar besloten het account van Gui878 leeg te zetten voor RF en RF stuurde maar de troepen van ratiasu weg(want dat doe je voor je bg). Met welke reden heeft meneer Inco dit gedaan om een ruzie met een speler van DoubleTrouble inderdaad (nou dan ben je de man en verdien je een sportiviteitsprijs). Lock had ook geen moeite met het aannemen van -bd- leden dus waarom zou -bd- dat omgekeerd dan wel moeten hebben? Enkel omdat het machtige lock graag DT wilde laten boeten voor de situatie met Inco (waar Gui uiteindelijk de prijs voor betaalde). Beetje jammer dat Inco het op een laffe manier oploste en nog trots is ook. Wat heel RF was trots die kon voor het eerst sinds de 2k aanvallen op Gui edelen van hem. Walgelijk noemen we dat dus kom niet aanzetten met -BD- speelt laf want dat is pas laf zowel van Lock en RF.
+1




Valt me mee dat je hier gino en ferdi niet meer vernoemd of nu toch door dat het account gewoon is terug gegeven? Wat betreft die ban is heel simpel, moet je maar geen oude spelers van isdvooo op je accounts zetten (4 keer een ban voor foutieve account wisseling)

Ze kennen de regels blijkbaar nog steeds niet.
En dat na hun jaaaaren lange ervaring:rolleyes:


Dat is no army style enkel hebben jullie het mekaar vergeven dat gevalletje rond monique1976 die erdoor kapot ging

Wat wil je.
Praten over een ander zijn fouten is leuker dan over je eigen falen/backstabben

Dit zijn vermoedens lijkt me of heb je ook bewijs hiervoor dat -bd- er verantwoordelijk voor is anders is dit wel een behoorlijke serieuze en groffe beschuldiging aan het adres van -bd-.

Ect. ect. ect. Happy?

Het zijn vermoedens en zullen altijd vermoedens blijven.
Make zal er altijd een grote mond over hebben, en altijd met zijn vingertje wijzen, om zo toch een verklaring ervoor te vinden.
Zielig, maar ja, zo'n mensen moeten er immers ook zijn he.
Als hij zich daarbij beter voelt.
Laat hem dan maar.
Het schijnt dat je zo'n mensen in hun wereldje moet laten:p


Dat hele verhaal van je over Gui heeft helemaal niks te maken met wat ik zei, als een speler in jou stam er een potje van maakt, mensen loopt uit te schelden ect. Verwacht je toch niet van de stam waarmee je samenwerkt dat ze hem uit gaan nodigen?
En als wij vragen omdat Doubletrouble. over de schreef is gegaan aan onze nap om hem niet uit te nodigen, ben je wel een hele vage nap waarvan de leiders constant rond te pot draait als we die vraag op msn stellen, en maar geen antwoord willen geven om het uiteindelijk toch uit te nodigen.
Je had dat gesprek moeten zien, gewoon urenlang om de pot heen draaien en maar geen antwoord op die vraag kunnen geven, waaruit toch bleek dat ze wisten dat wat ze van plan waren (DT. uitnodigen) toch niet helemaal fair was.

En nu praat jij je volledig uit de kwestie.
Dat verhaal heeft alles te maken met de kwestie met Inco en DT.
Inco wilde zich wreken ivm DT, en deed dit via Gui.
En wat deed de Lockleiding.
Ach ja, een oude vete, we laten inco zijn pleziertje.
Wat ook al weer toont wat voor een niveau er ginds aan de macht is...


Dan een vraag: Mocht pro-deffer het account via frank hebben weten af te pakken, hadden jullie dat ook bij de mods aangegeven dat er daar een foute wissel afspeelde?

Als je volgens de regels speelt, en er niet mee sjoemelt, dan kun je niet gepakt worden he;)

Alleen ben jij daar wat te dom/naief voor, om dat in te zien:)


No Army vroeg geen ost van monique hoor, dat doen ze alleen in -BD- de def opvragen van de vijand.

Ik hoop dat je het dan met me eens bent, dat het wel erg domme vijanden moeten zijn, die OS sturen he.
Kom, laat ik ff OS aan RF vragen, en daarna hen aanvallen, wie weet lukt het nog ook, met hun IQ:D:D


Wel precies na de actie van die vv,s, worden allemaal emails van Lock besmet, en worden er vage mailtjes gestuurd met de groeten van -BD-, kom zeg je hoeft niet al teveel hersens in je kop hebben om te snappen dat iemand van -BD- daarachter zit.
Over grof gesproken, zitten zeuren over Gui maar zelf het lef te hebben om je dommer voor te doen dan je bent, door te stellen dat -BD- hier misschien niet achter zit. Ik vraag me toch af heb jij er ook mee te maken gehad? Of keur je die acties van je stamgenoten gewoon goed?
Moet iig een van de 2 zijn, even leuk weetje: Ik heb nog steeds na al die tijd probs met inloggen op mijn mail. :)

Wederom loze beschuldigingen.
Doe zo voort make, je bewijst enkel steeds meer en meer dat je aantijgingen nergens op slaan:)
 

DeletedUser

Guest
Waarom verbaasd me de reactie van bd nu weer eens niks:)

Er zijn totaal geen accounts verknald, overdrijven is ook een vak.
1/10 van gui is leeg gezet, oei oei oei oei, wat is het verknald zeg, zelfde voor Ratje, amper iets leeg gezet.

Jipsel
Ik heb vaak gevved voor gui.
Er stond heus meer leeg dan 1/10 hoor;)
Van wie hebben jullie die roddels --> Inco --> Met andere woorden.
Wederom naief...:D

Dit wordt hier steeds leuker, ze gaan zelf gaan toegeven hoe dom ze wel niet zijn:D

Doolhof was domweg een sukkelig bezig door vv's weg te geven.

En jij bent wel nog dommer bezig he.:p
Zou je niet beter je verliezen wat indammen ipv hier op het AF rond te hangen.
De verliezen beginnen nu wel op te lopen he:rolleyes:


Bij bd denk ik aan Roomser dan de Paus. Zo schijnheilig, gewoon lachwekkend.
Als iemand van onze 3 stammen de vv zou geven? Zetten zij het helemaal leeg.
(wordt ongetwijfeld hevig ontkent)

Waarom leegzetten, als we even gemakkelijk leegbashen , en er de ODA nog kunnen bijhalen.
Ik weet niet of eenieder het zou doen.
Maar het enige wat ik zou laten doen, is het gericht noteren van troepen, opdat ik weet hoeveel clears er nodig zijn om dorp te swipen en ODA te behalen:D


En loophondje voor Inco? Laat maar weer zien dat hij het woord vriendschap niet kent.

Nee hoor;-)

Toont perfect hoe erg jij achter hem aanloopt, om toch maar steun van hen te krijgen.
Want dat kun je wel gebruiken he, na de laatste dagen.
Ik zou als stamleider toch wel door de grond zakken van schaamte, na zulke verliezen.
Terwijl het wel jou uitspraak was dat je ons 24/24 bezetting zou garanderen:rolleyes:


Laat bd maar weer eens supportjes indienen, hebben ze weer wat te doen.
Niet te vergeten via vv's doen alsof ze in RF willen (lachtertje)
Oh ja, ook al om in Lock te komen.

Normaal een spel spelen, kunnen ze niet.


Wel, wij houden ons daarentegen wel aan de regels;)
Dat jullie dat niet doen, is enkel onze zaak tot melden.
Dat je daarom kwaad bent.
Tsja, wees dan zo dom niet he;)
Een normaal spel spelen wij nu al sinds de backstab van RF met RF, met dit als resultaat:
Side 1:
Tribes: ~RF~!
Players:

Side 2:
Tribes: -BD-
Players:

Timeframe: 11/06/2010 00:00:00tot30/06/2010 11:29:31

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32
Kant 2: 115
Verschil: 83

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 310,896
Kant 2: 1,062,415
Verschil: 751,519

chart

Hoezo zwak?:cool:


Excuus voor dubbelpost, te groot om in 1 post te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
Goedemiddag, ik wil hier toch elke week een stukje over w13 neerkalken. Temeer omdat in het Tww niks meer komt te staan en waarschijnlijk ook niet zoveel meer komt.
Ik vraag met klem om hier alleen te praten over het artikel en al het andere gezeik achterwege te laten !!


in ieder geval bedankt dat jullie weer zo lekker volwassen kunnen discussieren... :eek::eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan