Tribal Wars TW-team Awards

Reactiescore
1.089
Ben het helemaal met je eens dat tijdens of voor de verkiezing hetgeen wat aldo zei van kracht is, maar na de verkiezing is dit niet meer toepasselijk.

Daar kan ik inkomen met daarbij dat de forumtitel verdwijnt. Maar het opnieuw uitdelen van de titel met een herstemming zou ik dan weer niet terecht vinden, omdat in het achterhoofd houdend de stemmen op Snorhaar en Roald in principe vast horen te staan. En dat bij een herstemming vrijwel niet te regelen valt, bovendien snorhaar ook nog eens is uitgesloten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb met Duckje overlegd en we zijn tot de volgende beslissing gekomen:

We zijn bereid om een eenmalige herverkiezing te houden, voor puur en alleen de forumtitel ‘Forum Personality of the Year 2019’. Geen PP prijs, alleen de titel. Aan deze herverkiezing zullen duidelijkere regels vastzitten, om het zo iets eerlijker te maken en er voor te zorgen dat discussies als deze voortaan voorkomen worden.

Ziet men dit zitten? Deze ‘contest’ zou ik gaan regelen ipv Minion en die zal ergens aankomende week op worden gezet.
 

DeletedUser78975

Guest
Ziet men dit zitten? Deze ‘contest’ zou ik gaan regelen ipv Minion en die zal ergens aankomende week op worden gezet.

Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat er eerst een stemming zal plaatsvinden over het al dan niet organiseren van de herverkiezing? Er zijn namelijk ook genoeg communityleden die ervoor kiezen om de titel voor 2019 volledig te schrappen dan wel Roald te titel te laten behouden.
 
Reactiescore
571
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat er eerst een stemming zal plaatsvinden over het al dan niet organiseren van de herverkiezing? Er zijn namelijk ook genoeg communityleden die ervoor kiezen om de titel voor 2019 volledig te schrappen dan wel Roald te titel te laten behouden.

Als er genoeg leden zijn voor Roald. Dan kan er net zo goed meteen een nieuwe stemming komen. Je hebt dan niks te verliezen ^^
 
Reactiescore
3.536
Ik heb met Duckje overlegd en we zijn tot de volgende beslissing gekomen:

We zijn bereid om een eenmalige herverkiezing te houden, voor puur en alleen de forumtitel ‘Forum Personality of the Year 2019’. Geen PP prijs, alleen de titel. Aan deze herverkiezing zullen duidelijkere regels vastzitten, om het zo iets eerlijker te maken en er voor te zorgen dat discussies als deze voortaan voorkomen worden.

Ziet men dit zitten? Deze ‘contest’ zou ik gaan regelen ipv Minion en die zal ergens aankomende week op worden gezet.

Klasse dat de community gehoord word en er ook effectief iets aan gedaan word!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat er eerst een stemming zal plaatsvinden over het al dan niet organiseren van de herverkiezing? Er zijn namelijk ook genoeg communityleden die ervoor kiezen om de titel voor 2019 volledig te schrappen dan wel Roald te titel te laten behouden.

Nee. Ik ga geen stemming houden om te stemmen of we wel of niet opnieuw willen stemmen. Een van de nieuwe regels zal zijn dat er minimaal 50 geldige stemmen totaal uitgebracht moeten worden om de contest geldig te maken.

Wat een geldige stem precies inhoudt zal allemaal duidelijk worden.
 

DeletedUser69389

Guest
De hele verkiezing opnieuw doen is lachwekkend. Wat doe je dan als iemand in 2020 een titel pakt en dan in 2021 een permaban krijgt? Ga je dan in 2021 naast de verkiezing voor 2021 ook nog een herverkiezinge doen voor 2020? @Hopeful Besef namelijk als je dat nu gaat doen dat je dat dan met zulke situaties ook moet doen omwille van het signaal wat je nu afgeeft door een herverkiezing te organiseren.
 
Reactiescore
972
Nja, het argument is al eerder door het CM zelf gebruikt: in hoeverre wordt met dit topic nou helemaal de stem van de community gehoord? Een paar luide schreeuwers als jokersbrain en kingsdorp krijgen dus de overmacht, terwijl er duidelijk ook mensen zijn die tegen een herverkiezing zijn. Ook hier geldt weer: wanneer is iets de stem van de community? Nu neemt eigenlijk het CM opnieuw het heft in eigen hand en heeft het niks meer te maken met een eerlijke verkiezing. Als je nu opnieuw verkiezingen uitschrijft, is dat gewoon opnieuw een award en heeft niks met de oude award die is uitgegeven te maken.

Ik pleit nog steeds voor het teniet doen van de award forum personality 2019, puur om het feit dat iemand die zich zodanig misdraagt volgens puur rationele eisen niet voldoet aan deze award. Iets wat volkomen logisch is en in het verlengde ligt van de normen en waarden die we in deze community hanteren. Ik denk (en ik weet) dat heel veel mensen, puur rationeel gezien, zich prima kunnen vinden in de verbanning van firedrakan en daarmee het kwijtschelden van een award die als positieve impuls bedoeld is. Dit doet niks af aan zowel de verkiezing van 2019 als zowel de verkiezingen die in de toekomst gehouden zullen worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
De hele verkiezing opnieuw doen is lachwekkend. Wat doe je dan als iemand in 2020 een titel pakt en dan in 2021 een permaban krijgt? Ga je dan in 2021 naast de verkiezing voor 2021 ook nog een herverkiezinge doen voor 2020? @Hopeful Besef namelijk als je dat nu gaat doen dat je dat dan met zulke situaties ook moet doen omwille van het signaal wat je nu afgeeft door een herverkiezing te organiseren.

Heb je de post gelezen? Keyword: eenmalig. Dit doe ik nu en daarna nooit meer. In het vervolg zullen regels en dergelijke in het geval van een permaban duidelijker neergezet worden om situaties als nu te voorkomen.

Nja, het argument is al eerder door het CM zelf gebruikt: in hoeverre wordt met dit topic nou helemaal de stem van de community gehoord? Een paar luide schreeuwers als jokersbrain en kingsdorp krijgen dus de overmacht, terwijl er duidelijk ook mensen zijn die tegen een herverkiezing zijn. Ook hier geldt weer: wanneer is iets de stem van de community? Nu neemt eigenlijk het CM opnieuw het heft in eigen hand en heeft het niks meer te maken met een eerlijke verkiezing. Als je nu opnieuw verkiezingen uitschrijft, is dat gewoon opnieuw een award en heeft niks met de oude award die is uitgegeven te maken.

Ik pleit nog steeds voor het teniet doen van de award forum personality 2019, puur om het feit dat iemand die zich zodanig misdraagt volgens puur rationele eisen niet voldoet aan deze award. Iets wat volkomen logisch is en in het verlengde ligt van de normen en waarden die we in deze community hanteren. Ik denk (en ik weet) dat heel veel mensen, puur rationeel gezien, zich prima kunnen vinden in de verbanning van firedrakan en daarmee het kwijtschelden van een award die als positieve impuls bedoeld is. Dit doet niks af aan zowel de verkiezing van 2019 als zowel de verkiezingen die in de toekomst gehouden zullen worden.

Ik begrijp je punt, maar je zit met twee kampen. Een deel wil het niet en een ander deel wil het wel. Dan moet je keuzes maken en wij kozen voor het tweede. Kozen we optie een, dan was jij blij en een ander niet.

Maar, zoals ik al zei, om de herverkiezing geldig te laten maken moeten er 50 geldige stemmen uitgebracht worden. Hierdoor hebben de mensen die geen herverkiezing willen toch nog een klein beetje macht: door allemaal niet te stemmen wordt het een stuk lastiger om die vijftig te halen. Ook worden de eisen voor een forumaccount dat stemrecht heeft strenger.
 
Reactiescore
1.367
Ik heb met Duckje overlegd en we zijn tot de volgende beslissing gekomen:

We zijn bereid om een eenmalige herverkiezing te houden, voor puur en alleen de forumtitel ‘Forum Personality of the Year 2019’. Geen PP prijs, alleen de titel. Aan deze herverkiezing zullen duidelijkere regels vastzitten, om het zo iets eerlijker te maken en er voor te zorgen dat discussies als deze voortaan voorkomen worden.

Ziet men dit zitten? Deze ‘contest’ zou ik gaan regelen ipv Minion en die zal ergens aankomende week op worden gezet.

Nee, gewoon zo laten.
Jammer dat je stem nu weg is, maar dat is gewoon pech, moest je maar niet op gestoorde mensen stemmen...
 
Reactiescore
1.089
Nja, het argument is al eerder door het CM zelf gebruikt: in hoeverre wordt met dit topic nou helemaal de stem van de community gehoord? Een paar luide schreeuwers als jokersbrain en kingsdorp krijgen dus de overmacht, terwijl er duidelijk ook mensen zijn die tegen een herverkiezing zijn. Ook hier geldt weer: wanneer is iets de stem van de community? Nu neemt eigenlijk het CM opnieuw het heft in eigen hand en heeft het niks meer te maken met een eerlijke verkiezing. Als je nu opnieuw verkiezingen uitschrijft, is dat gewoon opnieuw een award en heeft niks met de oude award die is uitgegeven te maken.

Ik pleit nog steeds voor het teniet doen van de award forum personality 2019, puur om het feit dat iemand die zich zodanig misdraagt volgens puur rationele eisen niet voldoet aan deze award. Iets wat volkomen logisch is en in het verlengde ligt van de normen en waarden die we in deze community hanteren. Ik denk (en ik weet) dat heel veel mensen, puur rationeel gezien, zich prima kunnen vinden in de verbanning van firedrakan en daarmee het kwijtschelden van een award die als positieve impuls bedoeld is. Dit doet niks af aan zowel de verkiezing van 2019 als zowel de verkiezingen die in de toekomst gehouden zullen worden.

Helemaal mee eens! De PP is al verdeeld, de titel hoeft echt niet per se naar Roald te gaan maar kan gewoon geschrapt worden voor dit jaar. In hoeverre is het ook eerlijk voor Roald mocht hij daar daadwerkelijk om caren. Hij zou bij wijze van spreken ook laatste kunnen worden. Het gros van de stemmen staat en/of stond gewoon vast, ondanks de ban van firedrakan.
En Aldo heeft tijdens/van te voren genoemd dat een titel naar de nummer 2 ging bij een forumban, insinuerend dat met een forumban de titel verdween. Voor mij geen reden om een herstemming te doen.
 
Reactiescore
2.489
Hoewel ik het eens ben met de vele 'neen, geen herverkiezing'-standpunt en mezelf ook bevind in hetzelfde kamp is er wel een rationele beslissing te nemen met argumenten:

  1. Zowel rang 1 als Rang 2 zijn permanent gebanned
  2. Rang 3 geeft aan dat de award hem eigenlijk niet boeit
Hierin kan je al de conclusie trekken dat er specifiek voor deze award toch niet goed nagedacht en duidelijk geweest is langs onze kant hieromtrent. Het is duidelijk dat deze specifieke award voldoende commotie teweeg kan brengen om een 7-pagina durende discussie op gang te trekken.

Een paar pagina's terug maakte Minion de opmerking dat een klein deel niet spreekt voor een groot deel van de community. Echter betreft het hier niet algemene feedback over de voortgang van het spel. Daar hebben spelers die niet op het forum komen namelijk ook een mening die ze op andere kanalen uitten.
In dit geval betreft het een specifieke award op basis van wie je bent op het forum. Daarom is dus deze discussie zeker en vast belangrijk (Dankje @tim010 )

Op basis van deze redenatie is er besloten de stemming te herdoen, zo is er bijvoorbeeld een minimum aantal stemmen nodig maar ook een minimale activiteit van de stemmende leden. Tevens wordt er door zowel @Hopeful als mezelf streng toegekeken op het verloop van de wedstrijd.

Ben je nu zelf van het Geen-herverkiezing-kamp is het uiteindelijk je eigen keuze of je al dan niet meedoet of je stem uitbrengt.
 
Reactiescore
1.278
En Aldo heeft tijdens/van te voren genoemd dat een titel naar de nummer 2 ging bij een forumban, insinuerend dat met een forumban de titel verdween. Voor mij geen reden om een herstemming te doen.

Heb het al eerder benoemd, maar wat Aldo zei heeft alleen maar betrekking tot bans van voor of tijdens de verkiezing. De bewering die je nu doet is de gehele stelling van Aldo uit zijn verband trekken. Ik snap best dat een banned account niet mee mag doen met de verkiezing, maar hiervan was geen spraken... firedrakan had toen geen ban en heeft zo dus de verkiezing eerlijk gewonnen. Mocht firedrakan tijdens de verkiezing nu die ban gekregen hebben dan had jij wel helemaal gelijk, maar de uitslag was bepaald en daarmee de verkiezing beëindigd.

Voor de rest vind ik het een sterke keuze van de CM. Bij het eerste antwoordt was de situatie misschien niet helemaal juist ingeschat, hier later toch nog op terug komen met in mijn ogen een prima oplossing verdient niks anders dan lof.
 
Reactiescore
38
Nja, beetje jammer vind ik dit. Ik ben er zeker van dat dit voor de verbannen speler(s) helemaal fantastisch is. Zo geef je ze wel heel veel macht voor hun ontoelaatbaar gedrag en ik zie dit toch als een zekere beloning naar hen toe. De oorspronkelijke oplossing vond ik gezien de omstandigheden nochtans een faire en elegante oplossing.

Hopelijk blijft het bij deze ene keer en kent de herverkiezing nu wel een waardige winnaar.
 

DeletedUser78975

Guest
Shame, shame, shame! #boycotdeherverkiezingvantwpersoonlijjheidvanhetjaar2019

@kingsdorp ik heb de uitleg van Aldo over het hoofd gezien waarin hij jouw uitleg als de juiste interpretatie bestempeld. Zo lang dat er niet is blijft het jouw interpretatie. De zin blijft algemeen geformuleerd en jij koppelt je eigen verkiezingsregeltjes daaraan namelijk: als de verkiezing gesloten is, geldt de regel niet meer. Maar zoals ik al eerder zei moet juist vanwege de algemene formulering naar de taalkundige uitleg gekeken worden. Weet je wat het grappige is? Zelfs als je naar de bedoelingen van Aldo kijkt heb jij ongelijk. Op de eerste pagina licht hij namelijk al toe dat hij ooit heeft gezegd dat gebande account geen recht op een titel hebben. Wat jij nu eigenlijk doet is ‘prima, maar IK bepaald wat JIJ met jouw zin bedoelde’. Beetje apart als je het mij vraagt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Waarom een herverkiezing, lijkt me toch duidelijk dat ik hem deze keer krijg
 
Bovenaan