Tribal Wars TW-team Awards

Reactiescore
2.508
Na deze discussie is mij 1 ding tenminste duidelijk ik host de volgende keer de community awards niet.

Ik bedoelde het anders. Natuurlijk mag Aldo van mij stemmen, alleen naast speler is hij ook TW-team lid die mede over de keuze gaat om Roald(zijn stem) alsnog de titel te geven. De belangen zijn dus in verre maat verstrengeld. Jij haalt dit aan en ik toon aan dat dit dus aan beide kanten zo is. Door het post gedrag van Aldo(zie citaat hieronder), wordt het lastig gemaakt om de keuze voor Roald en de belangen van Aldo hierin compleet los te zien.

Ik heb trouwens niet de initiatiefnemer van de titelwijziging (zoals al gezegd), dus mijn stem op Roald staat hier echt los van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
De discussie gaat over de titel, niet over firedrakan. Stel dat Roald verbannen zou worden dan was hetzelfde topic er gekomen. Kijk even naar deze discussie zonder firedrakan, want dan mis je het hele punt. De topicstarter is overigens ook anti firedrakan hoor, maar ik snap hem wel, want het gaat niet over haar maar op de manier waarop de contest is georganiseerd.

Ik sluit me anders gewoon aan bij Kingsdorp dat ik op een ander dan Roald zou gestemd hebben als rebecca geen keuze was en ik het ook krom vind Roald de titel te geven

En gezien alle 39 stemmers bij Rebecca dus stemmen voor iemand die meer activiteit brengt dan iemand die altijd moraalridder gedrag vertoont en alleen dom discussieert geeft simpelweg aan dat al die 39 stemmers liever iemand hebben die (soms opgepaste) humor en activiteit brengt dan discussies
 
Reactiescore
7.934
En dan de vraag: "Dus waarom was Rebecca gebanned, gezien ze alleen maar een privébericht stuurde naar ALDO wat de ban veroorzaakte zonder te schelden.

Aldo heeft er niks mee te maken. Rebecca is een narcistisch psychopathisch naar mens, die IS steunt, aanslagen verheerlijkt en mensen richting zelfmoord tracht te brengen. Indien hypothetisch Aldo ook maar iets met de Ban te maken zou hebben dan zou hij als een held onthaald moeten worden.

Snap al het gebash op hem in de eerste plaats niet. Hij heeft helemaal niks met de ban te maken en ten tweede doet die jongen zoveel voor deze community. Dat hij uberhaupt nog probeert zijn beste beentje voor te zetten na al die contesten (waar helaas weinig mensen aan meedoen) en al die moeite er in steekt mogen mensen best een voorbeeld aan nemen.

En gezien alle 39 stemmers bij Rebecca dus stemmen voor iemand die meer activiteit brengt dan iemand die altijd moraalridder gedrag vertoont en alleen dom discussieert geeft simpelweg aan dat al die 39 stemmers liever iemand hebben die (soms opgepaste) humor en activiteit brengt dan discussies

Er zijn genoeg mensen die geen moraalridder gedrag vertonen. Firedrakan daarentegen trachtte de community te verzieken. Een heel ander spectrum en de uitsluiting van het forum is dan niet meer dan terecht. Haar hele doel was om gehaat te worden en anderen minderwaardig te laten voelen. Onsuccesvol wel. Duckje heeft hierin correct en passend opgetreden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Deze discussie gaat er ondertussen over waarom Rebecca wel of niet verbannen is.

Het antwoord daarop is heel simpel: dit gaat alleen de forum mods en community management aan. Bans worden niet besproken, dus ook deze niet.

Ik ga de discussie over Rebecca dus vanaf deze post afkappen. Posts die doorgaan over haar ban zullen verwijderd worden en mocht het te lang doorgaan dan sluit ik dit topic, aangezien de originele vraag al beantwoord is.

Gaan we dan alles oscars van overleden winnaars afnemen want die komen nooit meer terug op de aarde.

Dit is overigens een foutieve vergelijking. De forumtitel van rebecca is ingehouden vanwege wangedrag, niet omdat ze is overleden of nooit meer op het forum komt. Neem een voorbeeld aan Amber Heard, die ondanks zijn overlijden nog steeds de titel heeft.

Verder is het vrij normaal dat gegeven prijzen of titels ingetrokken worden, neem een voorbeeld aan de olympische spelen, waar dat regelmatig gebeurt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daarom stel ik herverkiezingen omtrent deze titel voor. Maar dat is uiteraard aan de almachtige Duckje om te beslissen

Dat kunnen we altijd overleggen als team.

Zijn er meer mensen die denken dat dit de beste oplossing is?
 
Reactiescore
182
Dat het een grote tegenpool van firedrakan of snorhaar is, is naar mijn idee een non-issue. Blijkbaar is de community dan verdeeld?

Neen knul, de community is zeker niet verdeeld. De nr1 en 2 hadden een enorme voorsprong op Roald en waren beide tegenpolen van hem. Het was meer dan duidelijk dat iemand die buiten de lijntjes kleurt de voorkeur had voor het overgrote deel van de community. En nu gaat net iemand die het omgekeerde doet met de titel lopen. De minderheid van de stemmen krijgt dus de overwinning, net daarom vind ik het fout. Een verkiezing draait er net om dat de meerderheid beslist wie wint.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik ben een uurtje geleden geland op Schiphol en terug van vakantie. Het voornaamste wat ik kan zeggen; waar maken jullie je allemaal druk over? Firedrakan heeft kennelijk toch niets meer aan de titel en het is niet dat ik pronk met het 'behalen' van welke titel dan ook. Ik ga mij ook niet verder mengen in deze discussie aangezien ik er weinig van meegekregen heb vanwege mijn vakantie. Overigens vind ik de openingspost met de bijbehorende insinuatie wel wat jammer. Prima dat je zoiets ter discussie stelt maar doe dat dan ook zo objectief mogelijk, want geloof mij - ik heb er echt niet om gevraagd. Sterker nog, ik wilde graag de master commander winnen omdat dat wel echt een blijk van waardering was voor de talloze uren die ik in leiderschap heb gestoken de afgelopen jaren, maar de forum personality noemde ik laatst nog 'de prijs voor de grootste aandachtsslet', gezien de (voormalige) nummer 1-2 en vorige winnaars (Martin) best een prima re-name me dunkt.

De genomen beslissing is wat mij betreft prima maar no hard feelings vanuit mijn kant moest de titel verdwijnen. Echter hoef ik geen nominatie voor eventuele herverkiezingen.

Stel dat Roald verbannen zou worden dan was hetzelfde topic er gekomen.

Wellicht. Maar ik acht de kans dat ik ooit gebanned ga worden wel echt extreem klein. Simpelweg omdat ik mij echt niet ga opwinden om dit spel wat voor mij vooral amusement / tijdverdrijf is :smile:
 
Reactiescore
1.094
Neen knul, de community is zeker niet verdeeld. De nr1 en 2 hadden een enorme voorsprong op Roald en waren beide tegenpolen van hem. Het was meer dan duidelijk dat iemand die buiten de lijntjes kleurt de voorkeur had voor het overgrote deel van de community. En nu gaat net iemand die het omgekeerde doet met de titel lopen. De minderheid van de stemmen krijgt dus de overwinning, net daarom vind ik het fout. Een verkiezing draait er net om dat de meerderheid beslist wie wint.

Ja en de 5 andere accounts hebben ieder 10 stemmen gekregen waardoor de community alsnog verdeeld is/lijkt. Je punt?

Kingsdorp heeft met dit topic nog een serieuze toon aangenomen, door te stellen dat de tot stand koming niet goed is gegaan met de toewijzing aan roald. Dat vind ik nog enigszins steekhoudend.
Het argument tegenpolen vind ik echter nergens op slaan, en kijk je puur naar de personen specifiek en dat draagt niet bij aan een serieuze discussie. Buiten de lijntjes kleuren is overigens nog een lichte benaming voor een permaban.

Prima dat je op iemand wilt stemmen die tegen het zere been schopt. Maar permabans zijn wel wat anders en die titels zijn dus terecht afgenomen/ niet toegewezen aan die accounts. Dan wordt dat toegewezen aan de eerst volgende die geen permaban heeft, en dat dat een tegenpool is in jou ogen is dan maar jammer, maar is niets meer dan een logische en chronologische toewijzing

Zijn er meer mensen die denken dat dit de beste oplossing is?

Beste om van het gezeur af te komen misschien. Maar zeker de mensen die op snorhaar hebben gestemd wisten drommels goed wat ze aan het doen waren. Gewoon kloten tonen en niet aan meewerken.

En mocht er wel een herstemming komen, bij voorbaat troll accounts uitsluiten zoals snorhaar. Dan heb je dit gemekker ook niet. En het recht van beslissen wel altijd in eigen hand te houden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
@The Minion
@Hopeful

Waarom schieten jullie telkens in de verdediging en willen de positieve insteek van deze discussie/inbreng niet inzien.
Als de Community het zwijgen opgelegd zou worden, dan zouden de stabbende Game Mods nog steeds aanwezig zijn.
Of de spelers die op TW dingen aan te doen zijn, wat IRL zelfs verboden is niet uitgelicht worden (hacken/verspreiden van foto's)
Neem nu eens een andere houding aan aub.

Na deze discussie is mij 1 ding tenminste duidelijk ik host de volgende keer de community awards niet.

Je ziet toch zelf hoeveel deelname er telkens is in de wedstrijdjes/awards die jij opzet voor de Community, dus iets extra's toevoeg.
Mensen zijn je elke keer weer dankbaar, waarom dus nu zo een standpunt aannemen.


Dat kunnen we altijd overleggen als team.

Zijn er meer mensen die denken dat dit de beste oplossing is?

Als je de afgelopen posten terug leest is het volgens mij overduidelijk dat mensen enkel met argumenten zitten aan te kondigen dat er een nieuwe stemming beste optie zou zijn.

Hoewel volgens mij Rebecca allang een Ban had verdient en telkens hier onderuit kwam, doordat ze zoveel posten op haar naam had staan.
Verdient ene Roald de award ook niet, niet hij vanuit plek 3 naar plek 1 wordt doorgeschoven.
Van Plek 2 naar plek 1 zou nog wel te begrijpen zijn geweest.
Snap ook niet dat Roald dit aanneemt en op zo een manier die award wilt achter zijn naam, met zoveel discussie die gaande is
 
Reactiescore
1.094
Snap ook niet dat Roald dit aanneemt en op zo een manier die award wilt achter zijn naam, met zoveel discussie die gaande is

Kinderachtige reactie, gezien de reactie die Roald net heeft gepost.
 
Reactiescore
7.934
Wellicht. Maar ik acht de kans dat ik ooit gebanned ga worden wel echt extreem klein. Simpelweg omdat ik mij echt niet ga opwinden om dit spel wat voor mij vooral amusement / tijdverdrijf is :smile:

Het was hypothetisch. Uiteraard acht ik de kans op een ban bij jou 0%. Maar ik wou even een naam noemen, niks persoonlijks.
 
Reactiescore
634
Kinderachtige reactie, gezien de reactie die Roald net heeft gepost.

Ik heb het al tegen heel veel spelers gezegd en hierbij ook eens tegen jou.
Post niet enkel om likes binnen te halen, maar post meer om iets toe te voegen.

Tijdens het typen van mijn post had Roald ook gepost, dus had ik het niet gelezen

De genomen beslissing is wat mij betreft prima maar no hard feelings vanuit mijn kant moest de titel verdwijnen. Echter hoef ik geen nominatie voor eventuele herverkiezingen.

Hier geeft hij tenminste zelf beste oplossing weer, waar jullie al 4 pagina's hebben zitten te jammeren
 
Reactiescore
1.094
Ik heb het al tegen heel veel spelers gezegd en hierbij ook eens tegen jou.
Post niet enkel om likes binnen te halen, maar post meer om iets toe te voegen.

Tijdens het typen van mijn post had Roald ook gepost, dus had ik het niet gelezen

Maar het rectificeren ho maar. Roald had uberhaupt nog 0 bijgedragen aan dit topic en sinds 10 dagen niets meer gepost, dus om dan te stellen dat hij dat 'zomaar aannam' en 'op die manier een award achter zijn naam wil' zijn veel te voorbarige conclusies geweest van jou. Leuk verhaaltje over likes en niets toevoegen. Spreek je nu over jezelf want jij hebt dus foutieve conclusies getrokken, die al ontkracht waren voordat jou post er stond.

Zo he, het kleuter gehalte gaat wel echt ineens omhoog.
 
Reactiescore
634
Zo he, het kleuter gehalte gaat wel echt ineens omhoog.

Wederom ben je puur bezig om Likes binnen te halen.
Heb meerdere zinnen zitten te typen en jij gaat puur door zagen door 1 zin, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik post van Roald niet had kunnen lezen.

Als je wilt kan ik nu ook jouw posten gaan citeren en aantonen hoe jij 180 graden veranderd in een discussie topic :)
Dus beter voeg je iets toe aan een discussie topic en maak je er geen Fan topic van Roald van.
 
Reactiescore
1.094
Wederom ben je puur bezig om Likes binnen te halen.
Heb meerdere zinnen zitten te typen en jij gaat puur door zagen door 1 zin, terwijl ik duidelijk aangaf dat ik post van Roald niet had kunnen lezen.

Als je wilt kan ik nu ook jouw posten gaan citeren en aantonen hoe jij 180 graden veranderd in een discussie topic :)
Dus beter voeg je iets toe aan een discussie topic en maak je er geen Fan topic van Roald van.

Jij bent echt niet goed wijs. Jij post iets, wat op de voorhand al aantoonbaar onjuist is. En ondanks dat je erop wordt aangesproken (door mij) weiger je te rectificeren.

En dan ga je een dom verhaaltje houden over likes en fantopic van roald, wat er niks mee te maken heeft. Ga lekker vliegen gast. Jij voegt zelf echt 0 toe aan dit topic lol.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Jij echt niet goed wijs. Jij post iets, wat op de voorhand al aantoonbaar onjuist is. En ondanks dat je erop wordt aangesproken (door mij) weiger je te rectificeren.
En dan ga je een dom verhaaltje houden over likes, ga lekker vliegen gast. Jij voegt zelf echt 0 toe aan dit topic lol.

Dankzij nutteloze posters zoals jou o.a. worden er veel zaken verbeterd op TW.
Vooral op deze manier doorgaan :)
Plek van Firedrakan moet notabene ingenomen worden

Hier geeft hij tenminste zelf beste oplossing weer, waar jullie al 4 pagina's hebben zitten te jammeren

Beter lezen of zwijgen ;)
 
Reactiescore
1.094
Dankzij nutteloze posters zoals jou o.a. worden er veel zaken verbeterd op TW.
Vooral op deze manier doorgaan :)
Plek van Firedrakan moet notabene ingenomen worden

Hoor wie het zegt. Jij post iets wat 2 posts erboven ontkracht wordt, en wat bij het simpel klikken op het profiel van Roald ook al ontkracht wordt.
Jij verziekt nog het enige beetje serieuze wat over was aan dit topic met je gezever over likes en gemekker over fantopic.

Die herstemming heeft global knowledge 2 pagina's geleden al voorgesteld. Maar goed ingelezen jongen!

Dit is verder het laatste wat ik hierover zeg, moeilijk te discussieren met iemand die weigerd om 2 posts boven zijn eigen post te lezen naar wat er gezegd wordt. IQ van een bakje vla
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zou gewoon dit hele gedoe afschaffen. Forum personality werd buiten de fanboys van Rebecca toch geen waarde meer aan gehecht. Was een kwestie van Rebecca die in al haar chats spamde om stemmen te verzamelen en snorhaar die bij Kakaka hetzelfde deed.
Maar het is echt wel schrijnend dat iemand die lacht om aanslagen en mensen met kanker hier zo verdedigd wordt, beetje waardigheid mensen.
 
Bovenaan