Tribal Wars TW-team Awards

Reactiescore
1.278
Goede middag,

Verbaasde mij er vandaag over dat Roald97 een nieuwe titel had gekregen op het AF, een titel die eerst tot firedrakan toebehoorde.
93aafd15c7b8bfff93d22b0a77322ce1.png

b2f92a1473daec8c7cf650d2cb065a9a.png


Nu niks tegen Roald97 persoonlijk, maar de community wordt gevraagd naar wie ze de Forum Personality vinden. Aan zo'n stemming en uitslag veranderd een ban die na de uitreiking is uitgedeeld volgens mij helemaal niks. Iemand wordt gekozen op basis van voorgeschiedenis en hieruit is duidelijk naar voren gekomen dat firedrakan deze titel verdient, dat er NA deze uitslag een ban volgt is niet relevant. Dit zal dus ook niet meegenomen moeten worden. Deze verkiezing zou de community moeten laten spreken en niet het TW-team.

Vandaar dat ik het in mijn titel ook de TW-team awards noem, omdat die blijkbaar tegen de wil van de community in kunnen bepalen wie er wint.

Ben benieuwd na de beweegredenen hierachter @Minion. Ik kan er zo snel zeker 1 bedenken, maar zal die voor mijn houden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Denk dat de beweegredenen zijn dat de eerst volgende met de meeste stemmen m krijgt, wilde gok though
 
Reactiescore
1.278
Denk dat de beweegredenen zijn dat de eerst volgende met de meeste stemmen m krijgt, wilde gok though

Vind dat onzin, dat iemand een ban krijgt veranderd er niks aan dat iemand op DIE dag is uitgekozen door de community voor een bepaalde titel. Naderhand de uitslag beïnvloeden op basis wat iemand NA het verkiezen gedaan heeft is natuurlijk een beetje onzinnig.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Vind dat onzin, dat iemand een ban krijgt veranderd er niks aan dat iemand op DIE dag is uitgekozen door de community voor een bepaalde titel. Naderhand de uitslag beïnvloeden op basis wat iemand NA het verkiezen gedaan heeft is natuurlijk een beetje onzinnig.

De uitslag is niet beïnvloed? Hij was toen gewoon nummer 3, en nu dus nummer 1. Zie t probleem niet.
 
Reactiescore
1.278
De uitslag is niet beïnvloed? Hij was toen gewoon nummer 3, en nu dus nummer 1. Zie t probleem niet.

Daarin verschillen we van mening. Ik vind dat toen der tijd spelers zijn verkozen op basis van de voorgeschiedenis. En zo dus deze top 3 tot stand gekomen is. In mijn beleving veranderd een ban NU er niets aan dat iemand TOEN is uitgeroepen door de community tot nummer 1.

De vraag in dezen is of een ban de uitslag van een gebeurde verkiezing veranderd. Vind persoonlijk dat firedrakan ondanks de ban toch uitgeroepen is door de community tot de nummer 1, iets wat het TW-team moet respecteren ondanks de dingen die ze na de verkiezing heeft geflikt.

Ken overigens 1 en 3 beide niet... pak het dus ook vooral niet persoonlijk op.
 
Reactiescore
1.278
Wat moet je uberhaupt met zo'n titel ?

Op je CV, facebook, IG etc. plaatsen om ermee je prestaties te showen.

Nee je kan er vrij weinig mee, maar ik moet eerlijk zijn dat het er best fancy uitziet.
 
Reactiescore
1.089
Zullen we voor de grap alle dubbel accounts schrappen uit de telling van Firedrakan en dan kijken hoeveel stemmen ze nog overhoudt?

Waar maak je je druk om precies? Die titel is verkregen door het puur samenspannen van die accounts/ al die gelikte beren van het VF, want die firedrakan heeft nog nooit 1 inhoudelijke post gemaakt.

Deze IS sympathisant/ kanker verheerlijker/ psycho-analyst (want ze stuurt linkjes van klinieken naar mensen zodat ze zich kunnen laten nakijken) verdiend alleen maar de titel: Verbannen.
 
Reactiescore
1.278
Ken overigens 1 en 3 beide niet... pak het dus ook vooral niet persoonlijk op.

Gaat om het principe mijn vriend. Iemand wordt uitgeroepen tot winnaar en een gebeurtenis die hierna gebeurt + niet relevant is voor de verkiezing verandert dit. Ben zelf ook geen fan van rebecca, maar kan niet ontkennen dat ze een AF persoonlijkheid heeft ontwikkeld... 1 die negatief of positief ervaren kan worden, maar niet te ontlopen is/was.
 
Reactiescore
2.478
Ik heb ooit gezegd dat deelnemers met een perm. (Firendrakan is/was een deelnemer) geen recht hebben op de titel. Dus de eerstvolgende zonder een ban heeft de titel.
 
Reactiescore
1.278
Ik heb ooit gezegd dat deelnemers met een perm. (Firendrakan is/was een deelnemer) geen recht hebben op de titel. Dus de eerstvolgende zonder een ban heeft de titel.

Ben benieuwd waar dit benoemd is, want dan lees ik hier gruwelijk over heen. Voor de rest klopt het dat Firendrakan een deelnemer was en ten tijde van de deelneming was er dan ook geen sprake van een ban. De verkiezing is afgelopen en de winnaar is verkozen. De verkiezing wordt aangepast op een feit dat na de uitslag is gebeurt... en dan kom je precies bij mijn punt.

Overigens vind ik het niet echt raar dat ik dit aankaart( in jouw benaming "op het matje roept". Het gaat over een verkiezing waarbij de community opgeroepen wordt om te stemmen, naar mijn mening wordt de stem van de community onvoldoende gerespecteerd en daarom open ik een topic hierover.

Edit. Zie dat je je post hebt aangepast dus de onderste alinea van mij moet met dat in achterhoofd gelezen worden.
 
Reactiescore
2.478
Ben benieuwd waar dit benoemd is, want dan lees ik hier gruwelijk over heen. Voor de rest klopt het dat Firendrakan een deelnemer was en ten tijde van de deelneming was er dan ook geen sprake van een ban. De verkiezing is afgelopen en de winnaar is verkozen. De verkiezing wordt aangepast op een feit dat naderhand gebeurt... en dan kom je precies bij mijn punt.

Overigens vind ik het niet echt raar dat ik dit aankaart( in jouw benaming "op het matje roept". Het gaat over een verkiezing waarbij de community opgeroepen wordt om te stemmen, naar mijn mening wordt de stem van de community onvoldoende gerespecteerd en daarom open ik een topic hierover.

Edit. Zie dat je je post hebt aangepast dus de onderste alinea van mij moet met dat in achterhoofd gelezen worden.


Ik weet dat er ook gebande forumaccount meedoen, mochten deze winnen dan krijgt de nr2 uiteraard de titel. PP gaan wel naar het IGM van de winnaar ;)

Als de winnaars van de vorige award hun titel willen behouden PM mij dan even. Ik zorg dan dat er een jaartal achter de titel komt.
@Pimsie. @tim010

We hebben de post aangepast ivm het doorstrepen van de namen van nr1 en nr2 (beide geband).

Maar daarbuiten ik vind het vanzelfsprekend dat als een speler zich niet aan de fatsoensnormen kan houden deze geen recht heeft op titels. Je kan het hiermee oneens zijn, feit blijft wel dat Roald97 de titel nu (eerlijk) verdiend heeft.
 
Reactiescore
1.278
We hebben de post aangepast ivm het doorstrepen van de namen van nr1 en nr2 (beide geband)

"Voor de rest klopt het dat Firendrakan een deelnemer was en ten tijde van de deelneming(verkiezing) was er dan ook geen sprake van een ban. De verkiezing is afgelopen en de winnaar is verkozen. De verkiezing wordt aangepast op een feit dat na de uitslag is gebeurt... en dan kom je precies bij mijn punt."

Het is duidelijk leesbaar dat je met die citaat bedoeld dat er accounts meededen die banned waren.(dus ten tijden van het stemmen) Dit is natuurlijk appels met peren vergelijken.

Jij hebt het over een ban voor of tijdens de nominatie en ik heb het over een ban nadat de community iemand verkozen heeft.
 
Reactiescore
2.478
Zie mijn edit
 
Reactiescore
1.278
We hebben de post aangepast ivm het doorstrepen van de namen van nr1 en nr2 (beide geband).

Maar daarbuiten ik vind het vanzelfsprekend dat als een speler zich niet aan de fatsoensnormen kan houden deze geen recht heeft op titels. Je kan het hiermee oneens zijn, feit blijft wel dat Roald97 de titel nu (eerlijk) verdiend heeft.

Je zegt nu twee verschillende dingen.

1. Dat jij vindt dat spelers die zich niet aan fatsoennormen geen recht hebben op titels.
2. Dat op het moment iemand volgens jouw 'fatsoennormen' geen recht heeft op een titel, de titel automatisch doorgeschoven wordt.

1. Vind ik persoonlijk een gedurfde uitspraak. De titel staat voor een keuze van de community en deze verkiezing is in het bijzonder gericht op prestaties op het AF of IG van een speler van voor de verkiezing. Hoe iemand handelde of zich profileert. Op basis hiervan was een titel te verkrijgen, iets wat natuurlijk een moment opname is. De spelers die Firedrakan gekozen hebben staan misschien nu allemaal niet meer achter d'r keuze toen der tijd, maar het feit blijft dat TOEN op dat moment de meeste spelers het wel vonden.

Een beetje hetzelfde als een beker uitdelen aan een NR 1 die een wedstrijd gewonnen heeft en naderhand toch deze beker terugvragen, omdat de NR 1 toch slechter blijkt dan verwacht. Nee gebeurtenissen uit het heden kunnen prestaties uit het verleden overschaduwen, maar niet ongedaan maken.

2. Op het moment dat een titel weggehaald wordt is het een bewuste keuze om iemand anders deze titel alsnog te geven. Je kan namelijk natuurlijk ook de titel achterwegen houden, omdat de 'terechte' winnaar de titel ontnomen is. Bij de verkiezing is Roald97 als nummer 3 verkozen, wat is er terecht aan om simpel weg 69 stemmen te negeren? Jij maakt ervan dat hij de titel verdiend, maar ik vraag me oprecht af waarom de uitslag van een verkiezing die TOEN is gehouden aangepast wordt op feiten die NU gebeuren.

Ik zou zeggen respecteer de keuze en stemmen van AF-gebruikers. Toen hadden deze accounts nog niks tegen de 'fatsoennormen' gedaan blijkbaar... nadien toch een andere speler uitkiezen, als door de community gekozen, is natuurlijk nonsense.
 
Reactiescore
2.177
Bij het kiezen van een president voor een land, de eerste fraude pleegt word deze toch ook teruggeroepen? Ze heeft echt niet op normale wijze die stemmen gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Zullen we voor de grap alle dubbel accounts schrappen uit de telling van Firedrakan en dan kijken hoeveel stemmen ze nog overhoudt?

Daar heeft TW al op gefilterd, menig kandidaat is een stem of 7 gezakt, Firedrakan 0 wegens 0 duo of valse accounts. Gewoon allemaal gerechtvaardigde stemmen.


Verder eens met Anton. Een titel wegnemen is 1 ding, een titel doorschuiven is weer wat anders. Geef het dan gewoon aan niemand. Dit slaagt echt nergens op. Als FireDrakan niet bij de opties stond hadden haar stemmers misschien op geheel iemand anders gestemd is niet eens gezegd dat Roald dan als winnaar uit de bus zou komen. Dus je negeert daarbij gewoon de eerlijkheid van de stemming en een deel van de stemmers. Vind het mooi Anton hier voor opkomt.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Wat een gejank om niets lol. Kennelijk werkt het zo als iemand met een titel verbannen wordt hij door schuift naar de volgende, accepteer t.
 
Reactiescore
2.489
De beslissing om een titel toe te kennen (of te verwijderen) kan volledig bepaald worden door community management.

Er is besloten de titel door te geven naar leden die zichzelf effectief lid van de community mogen noemen. Leden met permanente bans vallen hierbuiten

We danken je voor je feedback echter zit de titel op dit moment bij een persoon die deze wel degelijk met trots kan uitdragen.

Met vriendelijke groeten.
Duckje
 
Reactiescore
1.367
Lijkt me prima opgelost zo
 
Bovenaan