Tribal Wars TW-team Awards

Reactiescore
3.576
We danken je voor je feedback echter zit de titel op dit moment bij een persoon die deze wel degelijk met trots kan uitdragen.

Je draagt hem met trots als je de meeste stemmen hebt behaald, is niet eens gezegd hij 1ste zou geweest zijn als de 2 die boven hem geëindigd waren niet mee deden.

Stel de stemmers van de top 2 zouden anders op de num 4 of 5 gestemd hebben waren die personen eerst geweest. Nu is het een vernoeming om niks. Beter een nieuwe uitreiking dan voor dit onderdeel.
 
Reactiescore
1.075
Zo gek is het niet dat iemand die een perma ban, en daarbij dus nooit meer dit fora zou mogen betreden, een dergelijke titel afgenomen word.
 
Reactiescore
1.075
Gaan we dan alles oscars van overleden winnaars afnemen want die komen nooit meer terug op de aarde.

Wanneer je oscars vergelijkt met een domme forumtitel van een spel in verval. Daarbij worden weldegelijk geregeld titels ingetrokken en medailles ingetrokken etc bij personen die zich misdragen.
Een gerespecteerd generaal kan ook zomaar van zn titel verlost worden door wangedrag.
 
Reactiescore
3.576
Wanneer je oscars vergelijkt met een domme forumtitel van een spel in verval. Daarbij worden weldegelijk geregeld titels ingetrokken en medailles ingetrokken etc bij personen die zich misdragen.
Een gerespecteerd generaal kan ook zomaar van zn titel verlost worden door wangedrag.

Je gaat een titel van een gerespecteerd generaal nu toch niet vergelijken met een domme forumtitel van een spel in verval. Een titel afnemen kan maar hem dan ongegrond doorgeven is wat anders.

Precies als ze een titel wegnemen van een generaal of oscar winnaar ze hem aan iemand anders geven. Dat is gewoon nooit correct.
 
Reactiescore
1.278
De beslissing om een titel toe te kennen (of te verwijderen) kan volledig bepaald worden door community management.

Er is besloten de titel door te geven naar leden die zichzelf effectief lid van de community mogen noemen. Leden met permanente bans vallen hierbuiten

We danken je voor je feedback echter zit de titel op dit moment bij een persoon die deze wel degelijk met trots kan uitdragen.

Met vriendelijke groeten.
Duckje

Ik snap dat de beslissing volledig ligt bij het community management, maar bij een community verkiezing verwacht je toch wel dat met de inspraak die de community krijgt ook daadwerkelijk wat gedaan wordt. Er wordt een titel als beloning beloofd als vereeuwiging van de prestatie van de winnaar... de winnaar dus en dit was firedrakan en niemand anders.

Wat zien we in het vervolg? De speedkampioen titel die na een AF-ban doorgeschoven wordt naar de rang 2? Eigelijk precies hetzelfde iemand presteert iets en dit wordt ongedaan gemaakt om een reden die niks met het origineel halen van de prestatie te maken heeft.

Op zich kan ik mij er nog in vinden dat de titel bij firedrakan wordt weggehaald, maar dat zo'n titel automatisch doorschuift is natuurlijk onzin. De winnaar krijgt een titel en dit is en blijft firedrakan, dat die een ban krijgt na de verkiezing maakt de nr 3. natuurlijk niet automatisch de winnaar van een verkiezing van een tijd terug....

Het zou het TW-team sieren al zouden ze ook eens wat toegeven in plaats van altijd de hakken in het zand te zetten en elkaar een hand boven het hoofd te houden...


a4e8992e140e72e7cd75802cee02c56a.png
 
Reactiescore
1.075
Je gaat een titel van een gerespecteerd generaal nu toch niet vergelijken met een domme forumtitel van een spel in verval. Een titel afnemen kan maar hem dan ongegrond doorgeven is wat anders.

Precies als ze een titel wegnemen van een generaal of oscar winnaar ze hem aan iemand anders geven. Dat is gewoon nooit correct.

Mooi voorbeeld is wielrennen hierin, als de winnaar op doping gevat word gaat de prijs ook naar de volgende in rij, zet je erover heen, rebecca is haar titel terecht kwijt door wangedrag, zo iemand zou überhaupt niet de community mogen vertegenwoordigen als personality van het jaar jezus zeg, welke leeghoofden hebben daarop gestemd.
 
Reactiescore
3.576
Doping is vals spelen, wat zij nooit gedaan heeft. Doping is vals spelen waardoor je gewonnen hebt, wat zij ook niet gedaan heeft. Gewoon eerlijk gewonnen.
 
Reactiescore
1.075
Doping is vals spelen, wat zij nooit gedaan heeft. Doping is vals spelen waardoor je gewonnen hebt, wat zij ook niet gedaan heeft. Gewoon eerlijk gewonnen.

Een wielrenner kan ook gewoon uitgesloten worden door wangedrag, Jannes wees aub niet zon leeghoofd.
 
Reactiescore
3.576
Een wielrenner kan ook gewoon uitgesloten worden door wangedrag, Jannes wees aub niet zon leeghoofd.

Toen Sagan in de sprint iemand te bruut afstopte en hij de toer moest verlaten, hebben ze toen zijn overwinningen daarvoor afgepakt? Nee dat deden ze niet, ze hebben hem uitgesloten toen hij zich misdroeg maar zijn overwinningen bleven.

Dit doordat hij op een correcte manier had gewonnen.


Er is een verschil tussen winnen door valsspelen of eerlijk winnen en je later misdragen.
 
Reactiescore
972
Echt Jannes, iedereen is godallemachtig zó ontzettend blij dat het meest nare persoon dat ooit op TW heeft rondgelopen eindelijk verbannen is en vervolgens kom jij die rol vol overgave overnemen. Alsjeblieft, hou de geilerij op firedrakan gewoon lekker prive en val ons er niet mee lastig.
 
Reactiescore
571
Het gaat niet om firedrakan. Gaat om het principe dat dit nergens op slaat. Zet je persoonlijke haat opzij voordat je reageert.
 

DeletedUser79878

Guest
Idd, alle stemmen die naar firedrakan en snorhaar gingen konden ook naar bv de nr 4 of 5 gaan? Iemand die 3de is en niet eens close was voor de titel krijgt hem nu. Als we toch met titels gaan strooien wil ik graag "Kameel van het jaar" als titel.

Rebecca haar gedrag was al rampzalig voor de verkiezingen en toch kreeg ze stemmen. Net zoals snorhaar. Echter zijn beide de 2 meest populaire volgens de stemming. Nu krijgt iemand de titel die net VOLLEDIG tegenovergesteld is aan deze 2 op vlak van gedrag op het AF, dit is dus ook volledig tegenovergesteld van wat de community wilt(op de moraalriddertjes na dan).

Het zoveelste teken dat het tw team niet naar de community luistert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
571
Reageer ik op het onderwerp van dit topic dan? Ik heb het toch gewoon tegen Jannes, die zich weer als een idioot gedraagt?

Dat is het hem nu juist. Hij gedraagt zich niet idioot. Idc wat hij op andere fora post, maar hier heeft hij gelijk. Als jij dat niet kan inzien, door al je emoties tja...
 
Reactiescore
972
Dat is het hem nu juist. Hij gedraagt zich niet idioot. Idc wat hij op andere fora post, maar hier heeft hij gelijk. Als jij dat niet kan inzien, door al je emoties tja...

Ik heb het toch niet enkel over dit topic? Heb precies in geen enkel woord dat ik getypt heb iets over dit topic gezegd. En ja, dat is offtopic gaan. Meld het maar bij de mods. Hopelijk verwijderen ze gelijk het hele topic, Anton verdient geen positieve aandacht.
 
Reactiescore
38
Ongelofelijk... Blijkbaar vinden mensen het nodig om de community award van een persoon te verdedigen voor iemand die gedrag heeft vertoond dat tot permanente uitsluiting uit de community heeft geleid.

En dan zijn er anderen die de logische opvolger uit de stemming, die zich wel netjes gedragen heeft, de titel niet gunnen met als zwakke reden dat dit niet "eerlijk" voor de stemmers ofzo zou zijn. De schuld voor deze situatie kan enkel en alleen gevonden worden bij de verbannen persoon, zeker niet het tw team, en de runner-up verdient dan gewoon die titel.

Is dit nu echt moeilijk doen om moeilijk te doen? Want dit slaat nu toch echt nergens op...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.037
Je draagt hem met trots als je de meeste stemmen hebt behaald, is niet eens gezegd hij 1ste zou geweest zijn als de 2 die boven hem geëindigd waren niet mee deden.
Je kan hem ook met trots dragen als je hem niet met de meeste stemmen hebt gewonnen hoor!
Gaan we dan alles oscars van overleden winnaars afnemen want die komen nooit meer terug op de aarde.
Oh, dus Rebecca is dood nu? Daarnaast nog nooit gehoord van Oscar winnaars die sympathiseren met IS

Wat zien we in het vervolg? De speedkampioen titel die na een AF-ban doorgeschoven wordt naar de rang 2? Eigelijk precies hetzelfde iemand presteert iets en dit wordt ongedaan gemaakt om een reden die niks met het origineel halen van de prestatie te maken heeft.

Het zou het TW-team sieren al zouden ze ook eens wat toegeven in plaats van altijd de hakken in het zand te zetten en elkaar een hand boven het hoofd te houden...
De speedkampioen die een af-ban krijgt blijft de winnaar van het speedkampioenschap, een persoon die het forum vertegenwoordigd en vervolgens post zoals zij deed mag naar mijn mening ook zonder nieuwe peiling geschrapt worden. Daarnaast lijkt het erop dat je in Jannes en 1 andere persoon een medestander hebt terwijl de rest het koud laat of tegen je aan het posten is.
Doping is vals spelen, wat zij nooit gedaan heeft. Doping is vals spelen waardoor je gewonnen hebt, wat zij ook niet gedaan heeft. Gewoon eerlijk gewonnen.
Heeft ze wel gedaan, ze kwam namelijk ban omzeilen met een account dat ook op haarzelf gestemd heeft maar deze is er niet uitgehaald door de mods destijds omdat het een account uit 2016 is met enkele posts.

Dat is het hem nu juist. Hij gedraagt zich niet idioot. Idc wat hij op andere fora post, maar hier heeft hij gelijk. Als jij dat niet kan inzien, door al je emoties tja...
Dus jij denkt dat 5 man allemaal persoonlijk haat heeft aan Jannes en daarom zo tegen hem post?
 
Reactiescore
571
Je kan hem ook met trots dragen als je hem niet met de meeste stemmen hebt gewonnen hoor!

Oh, dus Rebecca is dood nu? Daarnaast nog nooit gehoord van Oscar winnaars die sympathiseren met IS


De speedkampioen die een af-ban krijgt blijft de winnaar van het speedkampioenschap, een persoon die het forum vertegenwoordigd en vervolgens post zoals zij deed mag naar mijn mening ook zonder nieuwe peiling geschrapt worden. Daarnaast lijkt het erop dat je in Jannes en 1 andere persoon een medestander hebt terwijl de rest het koud laat of tegen je aan het posten is.

Heeft ze wel gedaan, ze kwam namelijk ban omzeilen met een account dat ook op haarzelf gestemd heeft maar deze is er niet uitgehaald door de mods destijds omdat het een account uit 2016 is met enkele posts.


Dus jij denkt dat 5 man allemaal persoonlijk haat heeft aan Jannes en daarom zo tegen hem post?

Hele IS boeit mij niet. Daar gaat het niet om. Ik zeg niet dat ik het goed keur maar dit is een principe kwestie.

Ze had 11 stemmen meer dan de nr 2. Denk niet dat die ene dan het verschil maakt.

Vanwaar haal je dat? Ik quote toch maar 1 speler. Enige wat ik quote was een persoonlijke aanval. Alle ontopic berichten juich ik alleen maar toe.
 
Bovenaan