Tribal Wars train niet langer toegestaan

Reactiescore
2.490
Tribal Wars train niet langer toegestaan


Beste Community,

Vandaag moeten we helaas aankondigen dat het gebruik van de Browser Extensie met de naam 'Tribal Wars Train' of enige spin-offs met dezelfde werking (ook diegene binnen onze eigen extensie) niet langer mogen toestaan op Tribal Wars. Het verbieden van dit script is een essentiële stap in het proces om de strijd op te voeren tegen cheaters en illegale scriptgebruikers.

Het script brak technisch gezien reeds onze nieuwe scriptregels:

Voor scripts die te maken hebben met het versturen van bevelen gelden de volgende regels:
  • Een dergelijk script mag niet focussen of klikken op de "Aanvallen" of "Ondersteunen" knop op de verzamelplaats, bevestigingspagina of kaart pop-up

Wegens een gedoogbeleid op TribalWars.nl was dit de enige uitzondering die ook in onze officiële extensie vervat zat. Dat gedoogbeleid vervalt nu dus.

We willen je dan ook vriendelijk verzoeken om per direct te stoppen met het gebruik van deze tool. Wij zullen eveneens de browser extensie ASAP updaten en deze functionaliteit verwijderen.

De komende 14 dagen zullen we hiervoor nog geen straffen uitdelen. Na deze transitieperiode (7 september) zullen we wel stappen ondernemen ten opzichte van accounts die nog gebruik maken van dit soort scripts.

TribalWars.nl had bewust gekozen voor een gedoogbeleid wegens de handigheid en het nut van dit script. Ik begrijp dat deze aankondiging dus ook heel vervelend is en ik excuseer me persoonlijk voor het ongemak.

We lezen alsnog graag je feedback in het feedbacktopic: https://forum.tribalwars.nl/index.p...bal-wars-train-niet-langer-toegestaan.206830/

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars Team
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan