7. Bappos
Candiu Reactiescore 1.196 9. jul 2025 #23 Ronde 1 Inschrijving gesloten! Ik maak nieuw topic! Daar komen de 7 liedjes te staan. Ronde 1: Geen thema Ronde 2: Nederlandstalig Ronde 3: Duo’s Ronde 4: Live versies met minder dan 1mljn views op YouTube Ronde 5: Geen Thema
Ronde 1 Inschrijving gesloten! Ik maak nieuw topic! Daar komen de 7 liedjes te staan. Ronde 1: Geen thema Ronde 2: Nederlandstalig Ronde 3: Duo’s Ronde 4: Live versies met minder dan 1mljn views op YouTube Ronde 5: Geen Thema
Candiu Reactiescore 1.196 9. jul 2025 #24 @blond @Rob. @bappos Stuur even liedje in via dm Youtubelink aub En/of voeg me toe Candiu3 (discord)
Candiu Reactiescore 1.196 9. jul 2025 #26 mohniels1 zei: Ronde 2 wil ik wel meedoen. Dat is mijn genre Klik om te vergroten... Prima. Zal je reminder sturen tegen die tijd
mohniels1 zei: Ronde 2 wil ik wel meedoen. Dat is mijn genre Klik om te vergroten... Prima. Zal je reminder sturen tegen die tijd
Candiu Reactiescore 1.196 9. jul 2025 #28 bappos zei: Heb je een nieuwe Discord Klik om te vergroten... Yes kom niet meer Op de oude. Tenzij ik misschien mn laptop open die ergens ligt te verstoffen
bappos zei: Heb je een nieuwe Discord Klik om te vergroten... Yes kom niet meer Op de oude. Tenzij ik misschien mn laptop open die ergens ligt te verstoffen
Candiu Reactiescore 1.196 9. jul 2025 #29 @blond @Rob. @bappos Stuur even liedje in via dm Youtubelink aub En/of voeg me toe Candiu3 (discord)