Tribal Wars nu ook op Steam

Reactiescore
1.380
Maar dat is met een AM die aan staat denk ik? Mijn respect ligt pas écht bij de oude accounts die het zonder AM deden dat vond ik echt toewijding en misschien ook daarom wel skills
bb dorpen doe ik elke dag met het handje zonder am zodat ik zelf bepaal wat er gebouwd moet worden en wat ik denk wat nodig is. Doe ik al de hele wereld zonder AM
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik kan me nog herinneren dat ik op w11 mijn eerst eigen stammetje had gemaakt.
Onze naam was New Roman Elites.

De eerlijkheid gebied dat we allemaal redelijk onervaren spelers waren, op 1 iemand na die we na een mooie recruteringsbrief hadden weten te strikken. De beste man heette darkenrahl1 geloof ik.

Al snel hd hij meer punten dan de rest bij elkaar. Nu zouden op een nieuwe wereld zo iemand ons enkel hebben gebruikt voor een veilige ligging en daarna de stam snel verlaten voor een stam met mensen als puntzak, prone en BTS.

Maar Darkenrahl niet, hij bleef samen met ons strijden. Dat is stamgevoel
 
Reactiescore
1.525
ik kan me van w3 ook nog herinneren trouwens ik speelde op het account thekillerbrug en eigenlijk had ik, ondanks mijn vriend netherlord, een onwijs eenzaam bestaan in continent 7 en 8. om die reden heb ik toen een tweede account aangemaakt op w3: mrs.thekillerbrug en dat was het account van 'mijn zusje'. dit is niet gelogen zoek het maar op op twstats. en toen heb ik internet verbinding delen aangezet en op die 2 accounts gespeeld, waarna ik een stam aanmaakte en we daar met zijn tweeën in gingen.

het bestaan was treurig, maar o zo fijn en goede herinneringen hier aan.
 
Reactiescore
1.525
van wereld 18 kan ik me nog herinneren dat ik met een real life bekende tegelijkertijd ben begonnen, toen was er ook al de optie om naast elkaar te liggen dus dat deden we. ik had zo'n drang om beter te zijn dan hem dat ik alle lc en gs'en negeerde en gewoon naar de lijst keek wat het meeste punten op zou leveren voor het minste aantal grondstoffen haha. volgensmij stond ik toen top 20 ergens de eerste dag.

de volgende dag zijn we gaan tennissen, het was zomer als ik het me goed herinner want het was een zonnige dag op de gravelvelden. wat de uitslag werd weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik me afvroeg hoe hij en de anderen ineens zo onwijs snel stegen. we hebben toen we terug kwamen van het tennissen een stam aangemaakt, als ik het nog goed zeg had deze de naam Yahoo, dat had ik verzonnen. al snel joinden grote namen zoals Pepsi, ikzelf Speeder en dus mijn real life bekende Emperor Constantine. daar bleef het niet bij, grote leden die later sleutelspelers in |P| werden, zoals weer diezelfde Emperor Constantine maar zelfs OOK Krepox/Kredict werd lid van MIJN stam.

ongelofelijk dat het hele verhaal van één van tribalwars' bekendste stammen ooit is begonnen bij MIJ, bij Speeder. notabene. wat bizar en wat euforisch!
 
Reactiescore
1.525
daarna kwam wereld 23 waarop ik op The Ginosaji speelde met prachtig goede nieuwe tribalwars accounts zoals Butters? en Quality Inc. en speelden we in de stam Vision. verder weet ik niet meer zoveel van die wereld? een wereld 25 waar ik vrienden werd met Professor Kist, dat was lastig herinner ik me nog want dat was niet de meest makkelijkste persoon in de omgang. datzelfde gold op wereld 28 waar ik naast Exclusiva kwam te liggen en we genoodzaakt samen moesten werken.
 
Reactiescore
1.728
vroeger op wereld 3 waren de echte tijden dat mijn beschermheer netherlord zorgde dat de grote bertsali, die overigens al 64 was toen ofzo, mijn dorpen niet zou overnemen. zo iemand is nou een goed persoon, netherlord had ook door dat ie werkelijk niks aan me had, maar hij liet me wel groeien zonder dorpen of grondstoffen in ruil te willen puur voor mijn persoonlijk plezier. niet voor niets dat ik me hem nog herinner.. zou nog altijd graag in contact willen komen met netherlord

Wereld 3 bazenwereld. Mijn oorlog tegen BORG blijft mij altijd bij. + Dat ik ging deffen voor mijn stamgenoot puk82 en hij inplaats van dat pukje minder dorpen had , had hij er meer omdat ik alles afsloeg en dorpjes van Michael de grote begon af te snoepen.

Mooie tijden.
 
Reactiescore
1.525
Wereld 3 bazenwereld. Mijn oorlog tegen BORG blijft mij altijd bij. + Dat ik ging deffen voor mijn stamgenoot puk82 en hij inplaats van dat pukje minder dorpen had , had hij er meer omdat ik alles afsloeg en dorpjes van Michael de grote begon af te snoepen.

Mooie tijden.
haha en ik herinner me ook altijd een of andere sonny. vroeger woonde bij mij in de buurt een 'sonny' dat was echt een mega tokkie en die had toen roze koeken gekocht bij de supermarkt en ik zat met een vriendje daar te chillen op te schommels. toen kwam hij daar aan met zn maten en moesten we oprotten van die schommels anders kregen we die roze koeken in ons gezicht. nou goed, vanaf dat moment dacht ik dus altijd dat dé sonny op wereld 3 dié sonny was haha
 
Reactiescore
1.728
haha en ik herinner me ook altijd een of andere sonny. vroeger woonde bij mij in de buurt een 'sonny' dat was echt een mega tokkie en die had toen roze koeken gekocht bij de supermarkt en ik zat met een vriendje daar te chillen op te schommels. toen kwam hij daar aan met zn maten en moesten we oprotten van die schommels anders kregen we die roze koeken in ons gezicht. nou goed, vanaf dat moment dacht ik dus altijd dat dé sonny op wereld 3 dié sonny was haha

Sonny was mijn buurman op wereld 3. Die heb ik verwijderd uit c35 en c25. Tis dat hij midden in borg gebied gejumped was in die tijd anders was het klaar met hem. Daarna heeft die zich weer groot geinternd. W40 ook nog samen met hem gespeeld. Gek had wel doorzettingsvermogen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
ik kan een verhaal vertellen van w54, maar dat komt minder indrukwekkend over? tenzij jullie echt geïnteresseerd zijn??
 
Reactiescore
3.576
daarna kwam wereld 23 waarop ik op The Ginosaji speelde met prachtig goede nieuwe tribalwars accounts zoals Butters? en Quality Inc. en speelden we in de stam Vision. verder weet ik niet meer zoveel van die wereld? een wereld 25 waar ik vrienden werd met Professor Kist, dat was lastig herinner ik me nog want dat was niet de meest makkelijkste persoon in de omgang. datzelfde gold op wereld 28 waar ik naast Exclusiva kwam te liggen en we genoodzaakt samen moesten werken.

Butters? ken ik nog, naam niet meer gehoord sinds w23, QI met mijn stam weggespeeld, arme Tim die examens had.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Exclusiva had altijd zo een cute anime plaatje
 
Reactiescore
1.728
W21 was ook een bazenwereld met Plague :D. En W33 natuurlijk met Drive :D.
 
Reactiescore
561
van wereld 18 kan ik me nog herinneren dat ik met een real life bekende tegelijkertijd ben begonnen, toen was er ook al de optie om naast elkaar te liggen dus dat deden we. ik had zo'n drang om beter te zijn dan hem dat ik alle lc en gs'en negeerde en gewoon naar de lijst keek wat het meeste punten op zou leveren voor het minste aantal grondstoffen haha. volgensmij stond ik toen top 20 ergens de eerste dag.

de volgende dag zijn we gaan tennissen, het was zomer als ik het me goed herinner want het was een zonnige dag op de gravelvelden. wat de uitslag werd weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik me afvroeg hoe hij en de anderen ineens zo onwijs snel stegen. we hebben toen we terug kwamen van het tennissen een stam aangemaakt, als ik het nog goed zeg had deze de naam Yahoo, dat had ik verzonnen. al snel joinden grote namen zoals Pepsi, ikzelf Speeder en dus mijn real life bekende Emperor Constantine. daar bleef het niet bij, grote leden die later sleutelspelers in |P| werden, zoals weer diezelfde Emperor Constantine maar zelfs OOK Krepox/Kredict werd lid van MIJN stam.

ongelofelijk dat het hele verhaal van één van tribalwars' bekendste stammen ooit is begonnen bij MIJ, bij Speeder. notabene. wat bizar en wat euforisch!

|P|, die heb ik nog easy weggespeeld op w18.
 
Reactiescore
1.525
grapje grapje zat je een beetje uit te dagen dit is enkel een goodvibes topic.

Ik hoor graag meer anekdotes van @Speeder.

Butters? ken ik nog, naam niet meer gehoord sinds w23, QI met mijn stam weggespeeld, arme Tim die examens had.

nou op het moment zit ik in een meeting en zien ze me naar m'n andere scherm turen, als ze zo vragen wat ik aan het doen ben dan hoop ik dat ik er niet uitfloep "ik ben een anekdote aan het schrijven op het forum van een verouderd browsergame omdat forumgebruiker parciterminator die ik niet ken mij daarom vroeg".

goed, even denken. ja jokersbrain, ik heb zelfs een tijdje op het account Butters? gespeeld nadat ik kansloos werd weggespeeld op 23 door een speler met een tovernaarsnaam geloof ik. voor zover ik weet was dat een thomas die daar op speelde. ja haha, quality inc. dat was óók al een Tim! had veel respect voor hem, zei dat ie een nieuwe spelers was maar die was echt goed op dreef.

verdere anekdotes van langer geleden komen nog even niet zo één twee in mij op, wel eentje van w45 wil iemand dat horen?
 
Reactiescore
1.728
grapje grapje zat je een beetje uit te dagen dit is enkel een goodvibes topic.





nou op het moment zit ik in een meeting en zien ze me naar m'n andere scherm turen, als ze zo vragen wat ik aan het doen ben dan hoop ik dat ik er niet uitfloep "ik ben een anekdote aan het schrijven op het forum van een verouderd browsergame omdat forumgebruiker parciterminator die ik niet ken mij daarom vroeg".

goed, even denken. ja jokersbrain, ik heb zelfs een tijdje op het account Butters? gespeeld nadat ik kansloos werd weggespeeld op 23 door een speler met een tovernaarsnaam geloof ik. voor zover ik weet was dat een thomas die daar op speelde. ja haha, quality inc. dat was óók al een Tim! had veel respect voor hem, zei dat ie een nieuwe spelers was maar die was echt goed op dreef.

verdere anekdotes van langer geleden komen nog even niet zo één twee in mij op, wel eentje van w45 wil iemand dat horen?
Ik
 
Reactiescore
1.525
oke. op w45 begon ik op mijn account met de naam operation alpha. heb lang getwijfeld over de naam en ik wilde graag een pakkende naam hebben, dit leek mij een geschikte en bovendien ook eentje die angst zou in boezemen bij mijn tegenstanders. de wereld kon ik natuurlijk niet alleen beginnen, dus begon ik met één van de huidig meest aanbeden vrouw binnen de tribalwarscommunity op mijn account die ik goed leerde kennen op w43: inge aka serenity... we hadden het geluk hele fijne buren te treffen, sander14 onder andere en samen begonnen wij de stam THE ROTHSCHILDS. één van de meest veelbelovende stammen op w45.

...ik hoorde jullie al denken, waar blijft de 'maar'.... bij alleen fijne buren bleef het helaas niet... we hadden de pech naast *YourNext* te liggen, nota bene een stamgenoot waar we dagelijks vanaf week 1 mee in de clinch lagen!!! het was. verschrikkelijk! de jongens, en vooral William staat me bij, waren absoluut NIET voor rede vatbaar. deze jongens waren nog erger dan hoe werelders nu over vf'ers denken, het is haast niet voor te stellen......... overigens hebben we onze naam ten tijde van w45 gewijzigd van operation alpha naar priest of purgery, wat, waar ik jaren later achter kwam, helemaal niet goed is want er moet purjery staan.. goed. speciale dank aan inge, sander en jente deze wereld en er was er nog één waar ik goed mee kon opschieten?
 
Bovenaan