[Tribal Wars] In Game Gedeelde PM

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 209 93,3%
  • Nee

    Stemmen: 15 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    224
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58654

Guest
Geachte,

Hier blijft men tegen aan lopen.
PM na PM telkens die tijd die ertussen zit etc, als wij en massa willen doen. moet ik 3 mensen pmen afstandelijk van elkaar.
Moet ik telkens de planning overal neerzetten etc.

Is het niet makkelijker om dat een gedeelde PM te maken?
bijv:

Gesprekspartner(s) Ehvkillers; ..the joker..; verstraten
ehvkillers: jongens wie neemt welk nou?
Joker: ***|*** etc etc
verstraten: Ik ben alleen off support.
Ulquiorra: Ik neem die wel in mijn clustertje.

Dit is handig voor kleinere aanvallen en om beter in contact te blijven met de groep.

UPDATE
Je als je deelneemt aan zon gedeelde pm krijg je de volgende stappen:
- Uitnodiging voor PM
- Accepteren of weigeren optie
- Uitloggen voor gedeelde PM als je geen intresse meer hebt
- Speciaal icoontje (eventueel 2 mails die je ziet dat je merkt dat het geen gewone PM is


, Ulquiorra
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
is dit er niet al?
of vergis ik me nou?

je kan toch rondsturen? en dan zet je alleen de namen van die mensen in die je wilt pm'en.
 

DeletedUser

Guest
is dit er niet al?
of vergis ik me nou?

je kan toch rondsturen? en dan zet je alleen de namen van die mensen in die je wilt pm'en.

Maar het antwoord wordt enkel naar jou gericht. In feite stuur je gewoon een privébericht naar al die mensen, niet een groepsbericht.

Ik liep zelf ook gisteren tegen het probleem aan, gelukkig is het gewoon een simpele oplossing en ik verwacht het in de volgende update eigk ook :)
 

DeletedUser

Guest
oowh, ik snap het.

dat dus als jij een pm stuurt naar 2 anderen, 1 antwoord terug krijg jij het antwoord en die ene andere ook..


handig idee!
 

DeletedUser

Guest
Opzich een ja, het is handig.

Wederzijds, tegenwoordig heeft bijna iedereen msn... Log je daar in, voeg je elkaar toe in een groeps gesprek en done?:)
 

DeletedUser

Guest
Opzich een ja, het is handig.

Wederzijds, tegenwoordig heeft bijna iedereen msn... Log je daar in, voeg je elkaar toe in een groeps gesprek en done?:)

en als nou msn privé is?
op msn kan je ook geen verwijzingen doen naar coordinaten enzo
 

DeletedUser

Guest
Opzich een ja, het is handig.

Wederzijds, tegenwoordig heeft bijna iedereen msn... Log je daar in, voeg je elkaar toe in een groeps gesprek en done?:)

Klopt, maar PM slaat lekker makkelijk op.
En valt wanneer nodig makkelijk te exporteren naar het stamforum.
 
Reactiescore
35
TW moet veel meer op het sociale, ofte het "stamgebeuren", concentreren als het wil overleven.
Concrete afspraken maken binnen de stam (oorlogsplannen, ...) zonder dat alle leden daarvan op de hoogte zijn is daarbij cruciaal (aangezien er altijd wel spionnen zijn:D)

Zeer goed idee dus :)
 
Reactiescore
974
Ooit gedacht aan misbruik? Zinloze groep mails starten om te irriteren.... -,- Krijg er nu al genoeg, laat staan als ze nog is groepsgedrag gaan tonen.

Voor de rest leuk idee hoor.
 

Deleted User - 9131

Guest
Ooit gedacht aan misbruik? Zinloze groep mails starten om te irriteren.... -,- Krijg er nu al genoeg, laat staan als ze nog is groepsgedrag gaan tonen.

Voor de rest leuk idee hoor.

Strafbaar, aangezien je geen spam mag versturen. Gewoon melden dus en afzender blokkeren ;)
 

DeletedUser

Guest
Ooit gedacht aan misbruik? Zinloze groep mails starten om te irriteren.... -,- Krijg er nu al genoeg, laat staan als ze nog is groepsgedrag gaan tonen.

Voor de rest leuk idee hoor.

En wat nou als er eerst een "aanvraag" aan vooraf gaat? Dat je je toestemming moet geven? Dan gebeurt dat niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan