Tribal Wars 2

DeletedUser59552

Guest
Lol, op tw 2 kan je dus gewoon snelheden van eenheden aanpassen via geld... Hoe bizar weinig skills ga je dan nog nodig hebben, alles kan je gewoon kopen. :S
 

DeletedUser16501

Guest
Grafisch is het mooi maar idd belachelijk dat je gewoon alles kopen kan zoals eenheden.

Edit: de app is nog meer ruk omdat je niet op je bestaand account kan inloggen als je het via je browser hebt aangemaakt. Nog erger, zodra je de app opent begin je al per direct met het spel vanaf 0 waardoor je dus met nog een accountje zit.
Waardeloos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74515

Guest
Wachten op een goeie tribalwars kloon i guess..

Aa jaren terug een tw speed server, tw x10000 :eek:.
Iemand zou terug een goede tw server zijn PA moeten in elkaar boxen, al mag het dan uiteraard niet teveel op tw lijken of innogames gaat weer moeilijk doen...
Jammer :(
 

DeletedUser

Guest
Goh, voor tribalwars 2 wordt wel tv reclame gemaakt, terwijl dat een bout spel is. 90% van de nieuwe spelers zal daarop spelen, wrs binnen n week of 6 afhaken. en dit spel gaat nog harder doodbloeden wegens een gebrek aan nieuwe spelers. Good job :D
 
Reactiescore
1.367
TW2 is THE SHIT!!

Edels voor een laag prijsje gewoon als LC mee kunnen sturen met je clears!

Echt ziek!
 

DeletedUser

Guest
Heb het even geprobeerd.

Mijn bevindingen:

Het grafisch pakket is echt leuk om te zien.

Het overzicht is op tribalwars veel beter.

Veel te overdreven betaalfuncties.

Opslagplaats raakt niet leeg dankzij die barbarenboosts is er geen fun meer aan farmen.

etc...

kortom:


ziet er mooier uit, maar kan in geen 100 jaar aan tw tippen.
Het zou me verbazen als er veel tw-veteranen hierop zullen spelen, meer iets voor spelers die tribalwars nooit gespeeld hebben.
 

DeletedUser75237

Guest
Heb het even geprobeerd.

Mijn bevindingen:

Het grafisch pakket is echt leuk om te zien.

Het overzicht is op tribalwars veel beter.

Veel te overdreven betaalfuncties.

Opslagplaats raakt niet leeg dankzij die barbarenboosts is er geen fun meer aan farmen.

etc...

kortom:


ziet er mooier uit, maar kan in geen 100 jaar aan tw tippen.
Het zou me verbazen als er veel tw-veteranen hierop zullen spelen, meer iets voor spelers die tribalwars nooit gespeeld hebben.

Ik denk dat dit een zeer goede samenvatting is. En toevallig speel ik TW niet voor het uitzicht ervan dus kan TW2 me ook gestolen worden :).
 
Bovenaan