Tribal <W03> Express

DeletedUser

Guest
14myx4w.jpg

De mensen met een geniaal geheugen zullen het zich nog wel herinneren. 23 December 2008. De dag voor kerstavond was een hectische. Het was de tijd voor de financiële crisis. We hadden nog geld, of om beter gezegd: ''De banken hadden nog geld''. Een leven vol stress was het, op de laatste dag voor kerstmis haastte men zich naar winkels en markten voor de laatste inkopen. Maar ook Tribal Wars kende die dag een mooi gebaar. Dit gebaar heette De KZN.

Dit krantje dat dus anderhalf jaar geleden op de spreekwoordelijke 'internet mat' lag, zou het 'W03-artikel-probleem' in het TWw moeten oplossen. Het Tribal Wars Weekblad dat toentertijd amper aan wereld 3 dacht, zou op Wereld 3 gebied geen partij mogen geven voor een blaadje geleid door Level-Up, MutsJ en Metalfreack. Daarnaast was er van onze kant hulp van onder andere Quite Shaqly, MOHniels1 en King123456789 die toentertijd de moeite namen om als topspelers iets te betekenen voor dit wereld 3 blaadje. Een eenmalige editie, zo bleek later. Wat er mis ging voor editie 2? Eigenlijk niks. Er was juist iets dat heel er goed ging. Met Methane, Dark Reva, Arthur Pendragon en Aoisakura kreeg het Tribal Wars Weekblad heuse aandacht voor Wereld 3. Voor ons wereldje.

Vanuit mijn computer stoel, die inmiddels ruim een jaar minder intensief beheerd is jegens mijn Tribal Wars pensioen, deed het me dan ook niet veel deugd dat Wereld 03 de laatste tijd weer een verlaten domein leek te zijn. Dat waar ik, en enkele grote spelers, op aanstuurde met de publicatie van de toenmalige KZN was niet meer. De waarschuwing voor het TWw leek na dik anderhalf jaar ingetrokken, maar dit is natuurlijk niet het geval. Een langzame wereld, ja dat is wereld 03. Betekend dit echter dat hier geen 'nieuws' is? Nee dat betekend het totaal niet. Dit is dan ook de rede dat ik, Level-Up, een hernieuwde poging wil wagen om een Wereld 03 krantje te publiceren. Een poging die dit maal hopelijk niet eenmalig is. Een poging bovendien, waar ik hoop dat jullie achter staan!

Waar we de vorige maal te optimistisch van start gingen (6 reporters voor een wereld is overdreven) hoop ik dat de les die hieruit getrokken kon worden niet enkel bij mij duidelijk is, maar ook bij de Wereld 3 community. Ik hoop een 2-tal mensen bereid te vinden om samen met mij dit blaadje op het begin te runnen. Mensen die dit willen kunnen mij via een forum PM contracteren, het account is vanzelfsprekend Level-Up. Gevraagd is om zoveel mogelijk informatie over jezelf te geven. Één ding: Dit keer gaat het krantje slagen!
 

DeletedUser

Guest
Heeft een samenwerking met TWw niet meer kans van slagen?
 

DeletedUser

Guest
Het zijn examens, vriend...
Ik kan op zo'n momenten het echt niet opbrengen om artikels te fixen.

Ben zelfs nog aan het twijfelen of ik doorga, aangezien er vaak gaten vallen in de zomervakantie, waardoor er weer meerdere weken uitvallen.

Als je zo graag w03 in de spotlights wil zetten, waarom neem je dan mijn plaats in TWW niet over? Ik doe met plezier een stapje terug voor je dan :)
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat als w3 zijn eigen blaadje krijgt dat best wel zou werken, er word zelden iets verteld over w3 in TWw en dat is zonde want er gebeurt meer dan genoeg. bovendien zou zo'n blaadje zich bezig kunnen houden met kleineren dingen.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn examens, vriend...
Ik kan op zo'n momenten het echt niet opbrengen om artikels te fixen.

Ben zelfs nog aan het twijfelen of ik doorga, aangezien er vaak gaten vallen in de zomervakantie, waardoor er weer meerdere weken uitvallen.

Als je zo graag w03 in de spotlights wil zetten, waarom neem je dan mijn plaats in TWW niet over? Ik doe met plezier een stapje terug voor je dan :)

Ik ben niet (meer) bereid om voor het Tribal Wars Weekblad te schrijven.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat als w3 zijn eigen blaadje krijgt dat best wel zou werken, er word zelden iets verteld over w3 in TWw en dat is zonde want er gebeurt meer dan genoeg. bovendien zou zo'n blaadje zich bezig kunnen houden met kleineren dingen.

Volgens mij heb je niet goed opgelet? Laatste maanden heeft o.a. Aoisakura (en een naam die ik vergeten ben..)bijna wekelijks over w3 voor het TWW geschreven...
 

DeletedUser30507

Guest
Het zijn examens, vriend...
Ik kan op zo'n momenten het echt niet opbrengen om artikels te fixen.

Ben zelfs nog aan het twijfelen of ik doorga, aangezien er vaak gaten vallen in de zomervakantie, waardoor er weer meerdere weken uitvallen.

Als je zo graag w03 in de spotlights wil zetten, waarom neem je dan mijn plaats in TWW niet over? Ik doe met plezier een stapje terug voor je dan :)

Hij was al tww reporter, is alleen gestopt ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je niet goed opgelet? Laatste maanden heeft o.a. Aoisakura (en een naam die ik vergeten ben..)bijna wekelijks over w3 voor het TWW geschreven...

dat zou kunnen, krijg der laatste tijd geen TWw meer???, daarvoor was het wel erg stil over w3
 

DeletedUser22326

Guest
Meestal staan in dit soort krantjes een artikeltje die is geschreven zodat er een w3 artikeltje is. Ik acht sowieso de kans klein dat iemand die niet actief op deze wereld speelt toch een artikel erover kan schrijven. Aoi (vooral) en Dark reva doen het wel goed naar mijn mening.
 
Bovenaan