treintje

DeletedUser75709

Guest
wadaap,

ik had een eerdere vraag over hoe je een treintje via Opera moest doen aangezien de meeste tut's een beetje
outdated zijn,,en kreeg tehoren
dat tegenwoordig dit in tribalwars zelf zit om edel trein te versturen , kan dit ook met fakes?

en wat is de snelste manier om dit te doen en ze zo kort mogelijk opelkaar te laten landen? de meeste guides die ik tegenkom zijn vrij oud.

dus hoe gebruik ik die in-gebouwde functie van tibalwars zelf het beste :rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
wadaap,

ik had een eerdere vraag over hoe je een treintje via Opera moest doen aangezien de meeste tut's een beetje
outdated zijn,,en kreeg tehoren
dat tegenwoordig dit in tribalwars zelf zit om edel trein te versturen , kan dit ook met fakes?

en wat is de snelste manier om dit te doen en ze zo kort mogelijk opelkaar te laten landen? de meeste guides die ik tegenkom zijn vrij oud.

dus hoe gebruik ik die in-gebouwde functie van tibalwars zelf het beste :rolleyes:

Als je edels stuurt dan staat er 'edel aanval toevoegen' en dan kun je de rest invullen en timet tw je treintje netjes op 100ms. Je hebt een extensie voor Chrome, zoek op tribalwars in de webstore dan vind je hem wel en daarmee kun je alles op 100ms timen.
 
Bovenaan