Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

Reactiescore
1.228
Auteur
Qui Intus Diaboli
Beschrijving
Verstuur incomings van jezelf naar een database en zorg dat stamgenoten/vrienden deze kunnen bekijken om makkelijker mee te snipen. :)
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://toxicdonut.dev:8080/img/logo_small.png
Werkt op pagina
Alle pagina's.
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Toxic-Donuts-incomings-enhancer._207109_4265usvb.js');
Goede middag,

Deze pdf bevat alle info die je nodig hebt om dit script te gebruiken.

Het kan zijn dat er nog bugs in het script zitten aangezien ik het een aantal maanden aan de kant had gelegd voor ik het volledig afgewerkt heb voor de AF release dus mochten er bugs/vragen/verbeteringen zijn kan je mij altijd hieronder bereiken of via discord (Toxic Donut#4034). :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Ohh dit is echt ontzettend gaaf. Ik ga morgen kijken of ik mijn stamgenoten op classic kan forceren dit te gaan gebruiken!
Thanks voor het ontwikkelen hier van <3
 
Reactiescore
1.753
Top script en zeer duidelijk lettertype in de handleiding. Aanrader!
 
Reactiescore
2.369
juns held
 
Reactiescore
1.228
Kleine QoL update/bugfixes wanneer @Duckje de update doorvoert.

- mogelijkheid gemaakt om te sorteren in de analysed reports table.
- een extra knopje "Analyse inc" toegevoegd op het dorpsinfo scherm om op een bepaald dorp de analysed reports info in te laden wanneer je stamgenoten dat nog niet gedaan hebben.
- bugfix voor datum berekening niet ms werelden.
- aanpassing aan lijnen tekenen op de map, mogelijkheid om de lijnen per source speler te tekenen ipv alleen per target speler.
- bugfix voor mark duplicates waarbij hij niet het correcte aantal weergaf op de progress bar.
- bugfix waarbij scripts niet geladen werden op inkomende aanvallen scherm wanneer je "Load all attacks" gebruikte (bij meer dan 1000incs).
- toegevoegd dat je op de kaart inkomende aanval symbolen kan zien op spelers waarmee je een connectie hebt en de mogelijkheid dit aan/uit te zetten in de settings.
- toegevoegd dat je op de spelersinfo pagina de inkomende aanvallen ook kan zien op de dorpenlijst en de mogelijkheid dit aan/uit te zetten in de settings.
 
Reactiescore
579
Het Shared inc overview scherm, waarop je de aanvallen op stamgenoten ziet lopen, werkt bij mij en een stamgenoot niet meer.
 
Reactiescore
1.228
Het Shared inc overview scherm, waarop je de aanvallen op stamgenoten ziet lopen, werkt bij mij en een stamgenoot niet meer.
Aan de uitleg "werkt niet meer" heb ik niet echt veel, aangezien het bij mij wel werkt. :p

Kan je iets van screens ofzo plaatsen of stuur me op discord, gaat meestal makkelijker: Toxic Donut#4034 :)
 
Reactiescore
1.228
wel interessant dat je commentaar geeft @Triador maar dan niet even kan reageren als de bug opgelost is/wat het probleem juist was. :)
 
Reactiescore
579
wel interessant dat je commentaar geeft @Triador maar dan niet even kan reageren als de bug opgelost is/wat het probleem juist was. :)
Ik heb vanochtend een massa gekopt, dat is de reden dat ik dit probleem ontdekte... en morgenochtend komen mijn aanvallen aan... dus ik ben bijna zonder slaap al twee dagen in touw... En dan kom jij even zeggen, in nette bewoordingen, dat ik niet snel genoeg reageer...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Ik heb vanochtend een massa gekopt, dat is de reden dat ik dit probleem ontdekte... en morgenochtend komen mijn aanvallen aan... dus ik ben bijna zonder slaap al twee dagen in touw... En dan kom jij even zeggen, in nette bewoordingen, dat ik niet snel genoeg reageer...
Opzich is dat ook niet echt het probleem, het probleem is dat, wanneer je een post maakt "dit werkt niet" dat je even uitleg/een filmpje/screenshots meestuurt dat ik kan kijken naar het probleem :p
 
Reactiescore
60
Inc enhancer werkt hier overigens gewoon prima (Zowel in Chrome als Opera GX).
Misschien de settings een keertje resetten/opnieuw delen met je stam?
 
Reactiescore
41
Ik zie nu dat deze van ruim een jaar geleden dateert, is deze nog actief ??

Bij mij werkt het niet en ik vroeg me af of het aan mij ligt of niet (waarschijnlijk ligt het aan mij want andere werken ook niet) ?
 
Reactiescore
725
Ik zie nu dat deze van ruim een jaar geleden dateert, is deze nog actief ??

Bij mij werkt het niet en ik vroeg me af of het aan mij ligt of niet (waarschijnlijk ligt het aan mij want andere werken ook niet) ?
kom in pm
 
Bovenaan