Toxic Donut's Incoming Detector Discord Bot.

Reactiescore
1.228
Mijn Incoming Detector Discord Bot is vanaf nu beschikbaar! Je kan hem toevoegen aan jouw server met deze link.

Deze bot is ontworpen om je te helpen op de hoogte te blijven van inkomende aanvallen in het spel Tribal Wars, momenteel is deze bot enkel beschikbaar voor TW.nl. Door het lezen van de e-mails die door het spel worden verzonden, zal de bot je op de hoogte stellen wanneer er nieuwe aanvallen op je account zijn. Houd er rekening mee dat er een kleine vertraging kan zijn bij het ontvangen van meldingen, en de bot kan bepaalde instellingen van het spel zelf niet overschrijven.

Om met de bot te beginnen, raadpleeg je dit PDF-bestand dat alle nodige informatie bevat over het juiste gebruik ervan.

De eerste stap is het instellen van je meldingsinstellingen in je Tribal Wars accountmanager en het doorsturen van je inkomende aanvalsmails naar het aangewezen e-mailadres. Zodra je deze stappen hebt voltooid, kun je je account toevoegen aan de bot door de "/add-account" functie te gebruiken en de nodige details op te geven.

Naast de basisfuncties biedt deze bot ook een aantal extra commando's om u te helpen uw meldingen te beheren en inkomende aanvallen te controleren. U kunt de momenteel actieve accounts op de server bekijken, een account van de bot verwijderen, meldingen en vermeldingen schakelen, en zelfs inkomende aanvallen voor een specifieke speler of wereld bekijken.

Indien mensen een bijdrage zouden willen leveren aan mijn kosten kan dat via deze link, voel je zeker niet verplicht.

Als je problemen tegenkomt of verdere hulp nodig hebt ben ik best te bereiken via het AF (dm) of Discord (Toxic Donut#4034).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan