Tot ziens dan maar weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40402

Guest
pieter internt alleen maar. geef hem ook een schop van mij. Ik ben hem bijna voorbij :D

50 NoordTer [Hypo] 50,92 Mio.
51 dammetje [NOT!] 50,85 Mio.

Je staat anders ook maar laag voor een top 20 speler hoor :p
 

DeletedUser42436

Guest
De laatste keer dan maar want dit kan ik toch niet laten gebeuren. Yoeri, met jou mondje is niets mis. Alleen je skills daar mankeert nogal wat aan. Ik heb zojuist weer eens een dorpje van je overgenomen. Wat ik tegen ben gekomen is niet best. Je probeerde te backtimen maar was de eerste keer 1 minuut en 8 seconde te vroeg en de tweede keer 50 seconde te laat. :( Daarnaast probeer je steeds clears op te vangen met 2k LC en 500BB. Weet jij eigenlijk wel wat bijvoorbeeld taggen inhoud? Weet jij wel dat je edeltjes kan snipen met LC en BB maar geen volle clears?

Val daarnaast in de toekomst eens spelers overdag aan in plaats van altijd midden in de nacht. Dit laffe spel maakt je niet echt geliefd maar ik heb moeten constateren dat je helaas niets anders kunt. Op deze manier kan je je gebrek aan skills prima maskeren. Vandaag heb ik gewacht tot midden op de dag zodat je online was en je maar even een lesje TW gegeven. Ben ik nu zo goed of ben jij nu zo slecht?

Ik heb trouwens de afgelopen weken wel 2500 incomings van je gehad en je hebt geen enkel dorpje van mij genomen. Wel geprobeerd maar wederom hopeloos gefaald. Jou past dus enkel nederigheid ipv grote woorden dat je mij weg had moeten beuken. Daar heb je immers de skills helemaal niet voor.

Bovenstaande is nu precies wat ik bedoel met het gebrek aan kwaliteit in deze wereld. Het is jammer want het verpest de fun voor spelers met skills. Voor de laatste keer, het gaat een ieder goed en ook Vendoux natuurlijk. Ik hoop dat Vendoux mijn woorden in de praktijk gaat brengen en voortaan eerlijk spel gaat spelen. Je eer staat immers op het spel en dat wil niemand.


vind dit leuk dat dit een speler zegt die weg gaat ....

Die grote bakkus die ik zogenaamd heb is mijn manier van spelen. Ik maak namelijk wel degelijk onderscheid tussen dit spel en mijn persoonlijk karakter. Dit is nu eenmaal een oorlogsspelletje en mijn tegenstanders hoeven mij niet aardig te vinden. Daarnaast zijn mijn tegenstanders altijd vele malen scherper en gemotiveerder als ik ze woordelijk het bloed onder hun nagels heb gehaald. Zo werkt het nu eenmaal. Ik heb het liefst zoveel mogelijk tegenstand.

Zijn er ook spelers die mijn ware aard in dit spel hebben leren kennen? Ja wel degelijk. Mijn stamgenoten die ik helaas in de steek heb moeten laten vanwege drukte in RL. Maar ook een speler uit jou stam heeft een klein beetje mijn ware aard leren kennen. Ik weet ook zeker dat als jij meer fair play had laten zien ik respect voor jou had gehad. Dit had ik je dan ook zeker getoond. Dus mochten we elkaar ooit weer eens tegenkomen in dit spel dan beloof ik dat ik meer respect zal tonen mits jij je aan fair play houdt. Dan denk ik dat we ook nog wel eens partners in crime kunnen worden. In dit spel kunnen namelijk de grootste vijanden elkaars grootste vrienden worden. Dat heb ik vele malen zelf ondervonden.

tussen spel en je eigen karakter plaatsen is totaal geen probleem
maar hou altijd respect voor je tegen stander zoals je in real life ook moet doen

ga niet bleren dat iemand slecht of goed is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tussen spel en je eigen karakter plaatsen is totaal geen probleem
maar hou altijd respect voor je tegen stander zoals je in real life ook moet doen

ga niet bleren dat iemand slecht of goed is..

Pfff :(

hasies vandaag om 08:53 uur
hey maar als je stopt mag ik je vv:)

altijd leuk extra dorpen

Peevee vandaag om 08:58 uur
Vecht liever voor je dorpen in plaats erom te smeken. Gaat nergens over. :(

hasies vandaag om 08:59 uur
ik heb even iets voor je achter geplaatst op het forum

hasies vandaag om 08:59 uur
ik smeek niet ik vraag ;)

dat zijn twee totaal andere dingen ;)

Peevee vandaag om 11:37 uur
Het zegt iets over je instelling en mijn gelijk. :(
 

DeletedUser16899

Guest
Spamtopic. Afscheid nemen (wat niet op wereldfora mag, maar wel op het vrije forum) en daarna blijven posten. Slotje.
Mega
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan