Topstammen

DeletedUser

Guest
We zijn niet allemaal een Walnoot he ;).


Wat vinden jullie nou van maori ? na die fusie ect.ect.?
op de stamleden erna, die reactie weetik al ;)



Jaloers ;)

Maori. Leeft nog steeds, staat mooi 3e met mooii leden aantal. Kijken hoe ze het tegen THE v gaan doen en tegen para en ofc de nieuwe stam coffee. Ze krijgen het zwaar denk ik.
 
Reactiescore
4
Maori. Leeft nog steeds, staat mooi 3e met mooii leden aantal. Kijken hoe ze het tegen THE v gaan doen en tegen para en ofc de nieuwe stam coffee. Ze krijgen het zwaar denk ik.

Denk jij dat t The.v vs maori. gaat worden?
Nja, mss money/greg vs turugon , maar die strijd is dan al beslist denk ik ;)
 
Reactiescore
4
Wie wint er dan :p?

-Turgon- , aangezien greg zowat inactief is en volgendsmij enkel bbtjes edelt en ik er nog geen actie vanuit heb zien komen.
Evenals de actie vanuit Crazybertje tegen greg was zonder moeite. toch weg-geedelt daat toen ;)

Vanuit Money is ook weinig gekomen , nog nooit wat actie vanuit hem zien komen.

Daarbij weten we allemaal dat -Turgon- een van de die hards is in The.v ;)
 

DeletedUser55041

Guest
als je greg zijn stats ziet zijn het indd veelal interns en bb... En verliezen;)
 
Reactiescore
4
Daarbij werkt The.v beter samen dan Maori. vind ik eerlijk gezegd.
En is er veel meer ervaring bij The.v dan bij Maori. over het algemeen.
Bij maori. misschien 3-4 mensen en the.v hebben de meeste wel ervaring / spelkennis.
The.v vs maori. zou een leuke oorlog kunnen wezen , denk alleen niet dat het gaat gebeuren een oorlog tussen deze twee stammen.
 

DeletedUser

Guest
Daarbij werkt The.v beter samen dan Maori. vind ik eerlijk gezegd.
En is er veel meer ervaring bij The.v dan bij Maori. over het algemeen.
Bij maori. misschien 3-4 mensen en the.v hebben de meeste wel ervaring / spelkennis.
The.v vs maori. zou een leuke oorlog kunnen wezen , denk alleen niet dat het gaat gebeuren een oorlog tussen deze twee stammen.
Ooit zal die oorlog er wel moeten komen. The V. heeft niet veel ander groeimogelijkheden.

En over de kwestie Turgon vs money + greg... Turgon maakt er gehakt van :p @turgon een tip: ze willen wel eens om 2 uur snachts beginnen met aanvallen sturen die in de ochtend aankomen
 

DeletedUser26667

Guest
Daarbij werkt The.v beter samen dan Maori. vind ik eerlijk gezegd.
En is er veel meer ervaring bij The.v dan bij Maori. over het algemeen.
Bij maori. misschien 3-4 mensen en the.v hebben de meeste wel ervaring / spelkennis.
The.v vs maori. zou een leuke oorlog kunnen wezen , denk alleen niet dat het gaat gebeuren een oorlog tussen deze twee stammen.

Nu onderschat je ons wel heel erg. 3-4 is wel heel erg weinig. Maori is beter dan je denkt. Maar natuurlijk moet dat bewezen worden. Zonder bewijzen is het uiteraard terecht dat je zo denkt.
 

DeletedUser55041

Guest
Nu onderschat je ons wel heel erg. 3-4 is wel heel erg weinig. Maori is beter dan je denkt. Maar natuurlijk moet dat bewezen worden. Zonder bewijzen is het uiteraard terecht dat je zo denkt.

Opzich hebben jullie je al aardig bewezen tegenover het account exodine. Volgens mij waren dat ook niet de minste spelers.
 

DeletedUser

Guest
Opzich hebben jullie je al aardig bewezen tegenover het account exodine. Volgens mij waren dat ook niet de minste spelers.
De eerste dorpen die overgenomen werden (door het toenmalige troy) was nog onder Niels (en deels Jasper). Later is er een nieuwe speler opgekomen die dan sneller dorpen is gaan verliezen. (nieuw account is ook steeds lastiger) Het toenmalige Maori. had daar niks mee te maken.
 

DeletedUser26667

Guest
De eerste dorpen die overgenomen werden (door het toenmalige troy) was nog onder Niels (en deels Jasper). Later is er een nieuwe speler opgekomen die dan sneller dorpen is gaan verliezen. (nieuw account is ook steeds lastiger) Het toenmalige Maori. had daar niks mee te maken.

Neen, maar die zitten nu wel allemaal in Maori. Dus eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. We mogen natuurlijk wel zeggen dat het volledig hun verdienste is.
 

DeletedUser

Guest
Betreft topstammen, Smurf. heeft met Jonnie77 een topspeler van formaat uitgenodigd :).
 

DeletedUser55041

Guest
De eerste dorpen die overgenomen werden (door het toenmalige troy) was nog onder Niels (en deels Jasper). Later is er een nieuwe speler opgekomen die dan sneller dorpen is gaan verliezen. (nieuw account is ook steeds lastiger) Het toenmalige Maori. had daar niks mee te maken.

Hier was ik niet van op de hoogte.. Nu wel dus;)

Toc heeft maori wel een aantal goede spelers neem ik aan. Plaagbeest, hejo111, opperman, kingdingeling zijn toch wel wat spelers die wat kunnen volgens mij. Daar dan nog wat leden van ex troy bij doen en je hebt toch al gauw een stuk of tien goede spelers denk ik.
 
Reactiescore
4
Hier was ik niet van op de hoogte.. Nu wel dus;)

Toc heeft maori wel een aantal goede spelers neem ik aan. Plaagbeest, hejo111, opperman, kingdingeling zijn toch wel wat spelers die wat kunnen volgens mij. Daar dan nog wat leden van ex troy bij doen en je hebt toch al gauw een stuk of tien goede spelers denk ik.


Daar zijn de meningen onder verdeelt ;)
Zoals evi al zei, troy gaf een grote klap, daarna kwam maori meesnoepen , dat kan ik geen bewijzen noemen ;)

@Eek a mouse:
dies noop:D
 

DeletedUser

Guest
Opzich hebben jullie je al aardig bewezen tegenover het account exodine. Volgens mij waren dat ook niet de minste spelers.

Valt best mee hoor hoe goed wij zijn :)

De eerste dorpen die overgenomen werden (door het toenmalige troy) was nog onder Niels (en deels Jasper). Later is er een nieuwe speler opgekomen die dan sneller dorpen is gaan verliezen. (nieuw account is ook steeds lastiger) Het toenmalige Maori. had daar niks mee te maken.

Dat was enkel ik en vv :) Jasper was allang weg. En Kevin kwam er later op maar was al wel aardig gewent, wij hebben samen nog gedeft, en ging toen ook wel lekker alleen toen we naar -xXXx- gingen ging het mis. De motivatie daar was gewoon zo laag dat vrijwel niemand de vv kon nemen. Als we overdag een vv nodig hadden moesten we de hele stam rondspammen om een vv te krijgen en dan was er nog een kans dat niemand wilde en dat met 55 man (er waren uitzonderingen zoals ThugGanstah). Toen werd het te moeilijk en kort daarna hebben ik en Kevin gewoon afgesproken dat we er zo geen zin in hadden en zijn we gestopt met deffen. Zo is het account ten onder gegaan. Exodine was nog prima te deffen, maar niet zonder vv. Het is in ieder geval niet Kevin zijn schuld :)
 

DeletedUser57892

Guest
Jullie zijn goede spelers, alleen 2 punten activiteit was wat minder en inderdaad de stam / ligging ware uitermate slecht.
 
Bovenaan