Topstammen

DeletedUser

Guest
De hele top 10 verdwijnt volgens mij
dat is nu eenmaal de traditie :p
 

DeletedUser50540

Guest
nou SLASH gaat nog niet verdwijnen :) wij houden wel vol met onze bg's te samen en een gezellig stammen forum kan niks mis gaan

ik lag me elke keer maar weer in een stekker
al die massa stammen

normaal gesproken ga ik pas naar 1 maand in een stam tenzij ik weet met welke spelers ik speel en het van te voren is afgesproken zoals in dit geval

we zullen zien welke stammen er overblijfen voor nu hou ik het forum heel goed in de gaten dan kan ik teminste nog een beetje lachen

^^
 

DeletedUser49230

Guest
ik lag me elke keer maar weer in een stekker
al die massa stammen

normaal gesproken ga ik pas naar 1 maand in een stam tenzij ik weet met welke spelers ik speel en het van te voren is afgesproken zoals in dit geval

we zullen zien welke stammen er overblijfen voor nu hou ik het forum heel goed in de gaten dan kan ik teminste nog een beetje lachen

^^

jij je eigen mening :) alle inactiefe spelers worden er uit geschopt en c. heeft 100 leden dus zo massa nee
 

DeletedUser49230

Guest
ik lag me elke keer maar weer in een stekker
al die massa stammen

normaal gesproken ga ik pas naar 1 maand in een stam tenzij ik weet met welke spelers ik speel en het van te voren is afgesproken zoals in dit geval

we zullen zien welke stammen er overblijfen voor nu hou ik het forum heel goed in de gaten dan kan ik teminste nog een beetje lachen

^^

we zullen zien hoe het loopt
voor nu lach ik aleen maar ^^

ok ^^ waarom ook niet
 

DeletedUser29828

Guest
Ik ga pas in een stam die een beetje overblijft en goed is.
 

DeletedUser50540

Guest
Ik ga in een stam als Drokz me het vraagt :D

beste tussen 20/30 leden
uit mijn ervaring lijkt mij dat het beste
over een maandje zullen de beste spelers elkaar wel opzoeken

en zover ik het gezien heb zie ik al een aantal spelers in een stam van 3 waar ik van overtuigd dat die heel ver zullen komen zal geen namen noemen

maar hou ze wel in de gaten ze zullen of mij contacteren of ik hun daar ben ik heilig overtuigd van :p ^^
 

DeletedUser40402

Guest
beste tussen 20/30 leden
uit mijn ervaring lijkt mij dat het beste
over een maandje zullen de beste spelers elkaar wel opzoeken

en zover ik het gezien heb zie ik al een aantal spelers in een stam van 3 waar ik van overtuigd dat die heel ver zullen komen zal geen namen noemen

maar hou ze wel in de gaten ze zullen of mij contacteren of ik hun daar ben ik heilig overtuigd van :p ^^

Je hebt het over TPvsTF hé? :D
 
Bovenaan