Topstammen

DeletedUser

Guest
Misschien ooit :p voorlopig lig je enkel in mijn buurt en ik heb andere zaken daar te regelen :)

hehe I know what you mean :D
Ik weet het ik loop nu even achter..komt goed echt waar ;)
Verder
Ik denk dat er nu nog geen topstammen zijn,
maar ik zie er wel een paar gevormd worden :)
 

DeletedUser

Guest
Zou misschien wel eens kunnen dat ik later bij jullie kom aankloppen met een solicitatie :)
maar we zien wel hoe dat loopt hè ;)
 

DeletedUser

Guest
zijn er nog stammen wie zich echt helemaal op de kern concentreren en bekent is met de kerk en diversen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
zijn er nog stammen wie zich echt helemaal op de kern concentreren en bekent is met de kerk en diversen

ik kan je zeggen dat ik zelf veel ervaring heb met kerken ik zit op dit moment in een stam van 3 waarvan 2 uit andere servers die ik persoonlijk ook kan

maar als ik jou was zou ik gwn even aankijken wat er allemaal gebeurt in deze server en voorlopig stamloos blijfen
op dit moment kan een stam je toch nog niets bieden
 

DeletedUser19778

Guest
ik kan je zeggen dat ik zelf veel ervaring heb met kerken ik zit op dit moment in een stam van 3 waarvan 2 uit andere servers die ik persoonlijk ook kan

maar als ik jou was zou ik gwn even aankijken wat er allemaal gebeurt in deze server en voorlopig stamloos blijfen
op dit moment kan een stam je toch nog niets bieden

Op een kerkwereld ging ik solo in de rim spelen. Een tijd later gestart en als hoogtepunt rang 6 en momenteel in de beste stam van die wereld en top 25 !
 

DeletedUser50540

Guest
over welke wereld hebben we het nu ?

ik heb zelf meer als 5 servers mee gespeelt en meestal tegen zomer gestopt wegens tijd gebrek als je opgemoment meer als 1 mil aan punten heb kost het veel tijd zeker als je midden in een oorlog zit ;)
 

DeletedUser19778

Guest
over welke wereld hebben we het nu ?

Ik heb zelf meer als 5 servers mee gespeelt en meestal tegen zomer gestopt wegens tijd gebrek als je opgemoment meer als 1 mil aan punten heb kost het veel tijd zeker als je midden in een oorlog zit ;)


w11
 

DeletedUser19778

Guest
oooww die ken ik wel :) wat grappig,
we zijn gewoon stamgenoten zonder dat ik het wist :eek:

Kom naar Obama en we zijn weer stamgenoten.

Maar ik speel niet meer op Franky Hudders. Binnenkort kom ik wel weer terug ... Niemand herrinert mij nog tentijde van 10. en THOR. Alles gaat nu naar Mark terwijl die er pas op zit sinds 5 Miljoen ofzo :eek:
 

DeletedUser50540

Guest

speelde toen onder de naam streetmen148 als ik me niet vergis


ik heb in /Care gezeten voor ik stopte dat moet je genoeg zeggen ^^
maar dan praten we echt al over een tijdje geleden volgens mij gingen ze toen net fuseren met FFC als ik me niet vergis

ik zie dat ciaobella in zero zit ik zat zuidwest van de core c54 geloof ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Jaja /Care zat ik ook inderdaad!

ik zit nu even te kijken via gast ingang
bijna iedereen die toen speelde spelen nu nog
ik had een paar vaste maatjes waar ik alles me deed
zoals , Demoiselle , leisele , Douna ,gent.

en nog een aantal maar die zie ik er niet zo snel tussen staan wat is jou naam op w11
 

DeletedUser19778

Guest
ik zit nu even te kijken via gast ingang
bijna iedereen die toen speelde spelen nu nog
ik had een paar vaste maatjes waar ik alles me deed
zoals , Demoiselle , leisele , Douna ,gent.

en nog een aantal maar die zie ik er niet zo snel tussen staan wat is jou naam op w11

De echte Demoiselle speelt niet meer ..
 
Bovenaan