Topstammen

DeletedUser

Guest
Jeroentje, ik waardeer je compliment, maar vooral ik ben niet zo goed als iedereen denkt :)
 

DeletedUser57892

Guest
Wel hoor ;) Je bent een goede deffer :p Offence skills heb ik nog niet gezien :p
 

DeletedUser

Guest
Daar zijn de meningen onder verdeelt ;)
Zoals evi al zei, troy gaf een grote klap, daarna kwam maori meesnoepen , dat kan ik geen bewijzen noemen ;)

@Eek a mouse:
dies noop:D


Sorry maar voor een mod kan je niet cht begrijpend lezen...

Deels Oude Troy=Deels Nieuwe Maori
Deels Oude Maori=Deels Nieuwe Troy

Dus de spelers die in Troy zaten en exo(en evi) klein kregen zitten nu in Maori. Dus Maori heeft zeker wel wat bewezen. En he zal me niks verbazen als Turgon alweer een aanvalsplan van 10A 4'tjes lang heeft gechreven voor alleen al MC en Greg. Maar wij bij Maori zijn ook niet helemaal dom dus laat ze maar komen!!
 

DeletedUser

Guest
Ooit zal die oorlog er wel moeten komen. The V. heeft niet veel ander groeimogelijkheden.

En over de kwestie Turgon vs money + greg... Turgon maakt er gehakt van :p @turgon een tip: ze willen wel eens om 2 uur snachts beginnen met aanvallen sturen die in de ochtend aankomen

Groeien kan ook zonder oorlog ;) Ik ben nog vegetariër dus met dat gehakt maken van ze wacht ik nog even ;)

Mmmm bedankt voor de tip maar de aanval die ze hadden aan mijn grens heb ik ene tijdje terug al gekillt en ik heb niet het idee dat ze in aanvallend opzicht wat proberen te doen. Ben wel enorme stacks defence tegen gekomen bij mijn laatste scouts maar goed dat is niet zo interessant :p

Voor als nog doen we het gewoon rustig aan.
 

DeletedUser

Guest
Groeien kan ook zonder oorlog ;) Ik ben nog vegetariër dus met dat gehakt maken van ze wacht ik nog even ;)

Mmmm bedankt voor de tip maar de aanval die ze hadden aan mijn grens heb ik ene tijdje terug al gekillt en ik heb niet het idee dat ze in aanvallend opzicht wat proberen te doen. Ben wel enorme stacks defence tegen gekomen bij mijn laatste scouts maar goed dat is niet zo interessant :p

Voor als nog doen we het gewoon rustig aan.

Je bent laat... En krijg je niks binnen?? Ook niet van anderen?
 

DeletedUser

Guest
Je bent laat... En krijg je niks binnen?? Ook niet van anderen?

Als dit laat is, ben ik altijd laat ^^

Ik krijg wat dumpjes van polymorfius, halve cleartjes of kleiner nog. Zonde dat de oude polymorfius er niet meer is, dat was zoon leuke sociale kerel.
 
Reactiescore
4
Groeien kan ook zonder oorlog ;) Ik ben nog vegetariër dus met dat gehakt maken van ze wacht ik nog even ;)

Mmmm bedankt voor de tip maar de aanval die ze hadden aan mijn grens heb ik ene tijdje terug al gekillt en ik heb niet het idee dat ze in aanvallend opzicht wat proberen te doen. Ben wel enorme stacks defence tegen gekomen bij mijn laatste scouts maar goed dat is niet zo interessant :p

Voor als nog doen we het gewoon rustig aan.

Mc doet zeker niets , zag je toen tegen evi maar ;).
Greg doet enkel iets als er een vv opzit ;) maar veel nut hebben zijn aanvallen ookniet.

@jeroo:
Begrijpendlezen kan ik wel hoor ;).
Maar jij vat mij verkeerd neem ik aan,.

De oud troy-leden die 2 spelers kapot gekregen hebben , zijn trouwens maar 4-6 troy-spelers , verderest niemand die zitten nu inderdaad bij maori.
Zonde van die 4-6 troyspelers maarja.
Verderest 3-4 spelers van het maori. voor de fusie kunnen goed Tw-en buiten de troy-leden dus.
Derest heb ik van maori leden weinig tot niets gehoord op de verliezen na.
 

DeletedUser

Guest
Als je het zo zwart-wit kijkt dan klopt jouw beredenering idd, wij waren in cijfers beter tegen para? dan maori. Maar toch hebben ook zij gezorgt voor afleiding en dat er een groter verdedigbaar frot was voor jullie.

En dat waren denk ik zo'n 10 troy leden.
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar voor een mod kan je niet cht begrijpend lezen...

Deels Oude Troy=Deels Nieuwe Maori
Deels Oude Maori=Deels Nieuwe Troy

Dus de spelers die in Troy zaten en exo(en evi) klein kregen zitten nu in Maori. Dus Maori heeft zeker wel wat bewezen. En he zal me niks verbazen als Turgon alweer een aanvalsplan van 10A 4'tjes lang heeft gechreven voor alleen al MC en Greg. Maar wij bij Maori zijn ook niet helemaal dom dus laat ze maar komen!!
Je vergeet dat ik en exo weten wat deffen is. Dat probleem gaan ze bij money en greg niet echt hebben denk ik :p
 
Bovenaan