Topstammen

DeletedUser

Guest
Ach wat jammer nou :( :)

Het doel staat nog onder beginnersbescherming. Je mag pas op 03.01. om 21:14 uur aanvallen.

Is het kleine zinnetje "jij speelt hier niet dus je mag niet posten" ook niet meer van toepassing., wat overigens klinkklare onzin is. Zelfs volgens de regels van de mods. Raider X, ik stel voor dat je je nog eens inwerkt op de forumregels. en het goede voorbeeld geeft met ontopic posten ipv flamen. Mods moeten het goede voorbeeld geven? Toch?
 

DeletedUser50540

Guest
Is het kleine zinnetje "jij speelt hier niet dus je mag niet posten" ook niet meer van toepassing., wat overigens klinkklare onzin is. Zelfs volgens de regels van de mods. Raider X, ik stel voor dat je je nog eens inwerkt op de forumregels. en het goede voorbeeld geeft met ontopic posten ipv flamen. Mods moeten het goede voorbeeld geven? Toch?

En waarom zeg je dit tegen mij ??
Volgens mij was je met iemand anders in discussie :p
 
Reactiescore
4
Is het kleine zinnetje "jij speelt hier niet dus je mag niet posten" ook niet meer van toepassing., wat overigens klinkklare onzin is. Zelfs volgens de regels van de mods. Raider X, ik stel voor dat je je nog eens inwerkt op de forumregels. en het goede voorbeeld geeft met ontopic posten ipv flamen. Mods moeten het goede voorbeeld geven? Toch?

Waar zeg ik dat je niet mag posten :eek:
Hoef jij je niet mee te bemoeien hoor , besteed er genoeg tijd aan ;).
Moeten het zeker ja , maar een discussie aangaan is niet verboden ofwel?

Wat vinden jullie nou van FUA met al die recruits en zooi erbij ?


De eerste zin was een reactie op jouw post.

De rest aan Raider X, had idd alinea moeten plaatsen ;)

Er bestaat ook zoiets als quotes kopieren en bij bericht aanpassen.
Zo weet iedereen tegen wie je het hebt.
Houd het overzichtelijker.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser57892

Guest
Oke grof geweld nu
d0056023_4ab8ef52bb2aa.jpg


"Idunno word weg geschoten naar w21" ga artikel maken voor w20 btw
 

DeletedUser

Guest
Echt boeiend is het hier niet bepaald :rolleyes:

Maar als volwaardige W20 speler zal ik zo nu en dan mijn steentje bijdragen aan dit forum dmv het schrijven van zeldzame ontopic posts :eek:
 

DeletedUser57892

Guest
wil je account hebben hele mooi goed koop top prijs! ik voor jou 40 turkse lire
 

DeletedUser57892

Guest
tss julie wonen in Nederland en hebben nog steeds geen inburgerins cursus Turks gedaan. Ahlamacodyem
 

DeletedUser

Guest
Jezus, jullie zijn marginaal. Het is wel eens wat anders dan de nieuwste generatie trollers, dat wel.
 

DeletedUser57892

Guest
voor de mensen die niet weten wat marginaal is:

marginaal
Uitspraak: mɑrxi'nal Bijvoeglijk naamwoord onbelangrijk, klein `een marginaal verschil`
Gevonden op
 
Bovenaan