Topstammen

DeletedUser

Guest
tja gelijk heb je.

kan wel blijven ontkenen maar heeft geen zin., speler b3 heb ik destijd escusses naar gemaakt, en nog geprobeerd het om recht te draaien, maar helaas, kwaad was al geschied.

ik maak ook openlijk escusses ervoor, wist niet dat ik zelf zover kon gaan. maarja wraak kan een bitch zijn.

we gaan gewoon onze weg.

en ik heb de stats gezien en ik kan niet meer zeggen dan netjes van howlin en de rest boring.

Van het tw heb ik me terug getrokken ik speel op geen enkel account meer, ook mijn mienaccount is weggeven, Ik hang nog beetje rond op af. en thats it.

en moon, ik kan wel hard zijn vooral tegen jou, maar moet je maar met een korrel zout nemen. we kunnen elkaar gewoon niet uitstaan, en daar moeten we me leven ^^, beter kunne we elkaar gewoon laten, en niet verder gaan, en zo nog harder worden.

Ik ga deze post even weer oprakelen. Ben vooral benieuwd naar de reactie van Feyerem hier op. BB had 'geen enkele connectie met michel' en heeft alles altijd keihard ontkent, hoe kijk je hier nu weer op terug Fey?
 

DeletedUser58143

Guest
dat is een afkorting, pino :D
pino-kl.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik ga deze post even weer oprakelen. Ben vooral benieuwd naar de reactie van Feyerem hier op. BB had 'geen enkele connectie met michel' en heeft alles altijd keihard ontkent, hoe kijk je hier nu weer op terug Fey?

Fey is op vakantie en we hebben hem verzocht zich afzeidig te houden van het AF door een recent geplaatste post. Als de tijd daar is zullen we hem vragen aan jou een verklaring te geven en die hier op het AF te plaatsen. Dat is hij je op zen minst schuldig.
Meer kunnen we op het moment niet voor je doen.
 

DeletedUser

Guest
nee, maar ik ken ook niet alle leden van DEI, en daarom vroeg ik het maar....
 

DeletedUser14549

Guest
nee, maar ik ken ook niet alle leden van DEI, en daarom vroeg ik het maar....

het is een frontaccount aan BB. jouw regio, en jij kent het account niet? :p
dat je mij, eric of prince wessy ofzo niet zou kennen snap ik. maar Malcom? :D

+ Ik heb je 400+ clears gestuurd met dat account onder VV? :D
 

DeletedUser58143

Guest
het is een frontaccount aan BB. jouw regio, en jij kent het account niet? :p
dat je mij, eric of prince wessy ofzo niet zou kennen snap ik. maar Malcom? :D

+ Ik heb je 400+ clears gestuurd met dat account onder VV? :D

niet te stoer -.-
 
Reactiescore
974
Ja.

demotivational-poster-15925.jpg
 

DeletedUser

Guest
het is een frontaccount aan BB. jouw regio, en jij kent het account niet? :p
dat je mij, eric of prince wessy ofzo niet zou kennen snap ik. maar Malcom? :D

+ Ik heb je 400+ clears gestuurd met dat account onder VV? :D

malcolm ene front met ons???

ik kan best geloven dat je gestuurd hebt met vv ;)
 
Bovenaan