Topstammen

DeletedUser

Guest

Lol, ik denk dat ik maar niet meer serieus op jou in moet gaan.

En nee, ik ben geen Terra-Go. Sterker nog, helemaal niet, mag hem niet zo graag, maar dat speel ik liever ingame uit. ;) Maar als je iemand, zogezegd, een 'noob' vind kan je er altijd nog respectvol mee omgaan.
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik denk dat ik maar niet meer serieus op jou in moet gaan.

En nee, ik ben geen Terra-Go. Sterker nog, helemaal niet, mag hem niet zo graag, maar dat speel ik liever ingame uit. ;) Maar als je iemand, zogezegd, een 'noob' vind kan je er altijd nog respectvol mee omgaan.

terra kent mij beter als ik jou ik ga daarom ook niet zeggen wie ik ben als hij niet al te dom is zou hij nu gelijk hier een naam posten die hij denkt en ik zal het heus nog wel is uitvechten ingame
 

DeletedUser50691

Guest
Lol, ik denk dat ik maar niet meer serieus op jou in moet gaan.

En nee, ik ben geen Terra-Go. Sterker nog, helemaal niet, mag hem niet zo graag, maar dat speel ik liever ingame uit. ;) Maar als je iemand, zogezegd, een 'noob' vind kan je er altijd nog respectvol mee omgaan.

dat ben ik ook van plan :D
Gelukkig heb ik de mogelijkheid tot :D
 

DeletedUser

Guest
terra kent mij beter als ik jou ik ga daarom ook niet zeggen wie ik ben als hij niet al te dom is zou hij nu gelijk hier een naam posten die hij denkt en ik zal het heus nog wel is uitvechten ingame

Wat moet ik hier nou weer van maken joh? Dit is niet te lezen. :eek:

kijk iemand die me al wilt helpen dan pakken we hem in 1 keer van 2 kanten

Haha, lol, Yoeri gaat jou echt niet helpen. Alleen al doordat je hier op het forum komt daalt het niveau van Wereld 15 al.

Yoeri is veels te goed voor jou. :D

dat ben ik ook van plan :D
Gelukkig heb ik de mogelijkheid tot :D

Ik niet (nog niet teminste).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, lol, Yoeri gaat jou echt niet helpen. Alleen al doordat je hier op het forum komt daalt het niveau van Wereld 15 al.

Yoeri is veels te goed voor jou. :D

ik zit toevallig met yoeri te skpen dus ik denk het wel als ik wil.1 ding hij zal niet verwachten dat ik het ben omdat ik een goede vriend ben en een stammie van hem
 

DeletedUser

Guest
ik zit toevallig met yoeri te skpen dus ik denk het wel als ik wil.1 ding hij zal niet verwachten dat ik het ben omdat ik een goede vriend ben en een stammie van hem

Nouja, ik ken je niet. Maar je komt al een stuk beter over als je een beetje goed/deftig gaat typen.

wie ben jij dan? en lig je tegen hem aan?

Ik schrijf wel PM. :)

Nogmaals welkom op Wereld 27. Nou spelen we op 2 Werelden samen. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
terra is 1 noob,
terra blijft 1 noob,
zijn hooft is voor 1 noob,
hij faalt harder als 1 noob,
hij zal altijd blijfen valen als 1 noob,
wij zullen zorgen dat hij niet meer kan falen als 1 noob

Ik hoop voor je dat je beter kan twen dan je nederlands typen :p
 
Reactiescore
5.598
uchum ik faal overal ik ben falend en ben trots op hoe hard ik faal.
faal zelf zo erg dat ik pro ben
Je faalt zo hard dat je een te groot ego hebt?
 
Reactiescore
5.598
Dat ego van is anders behoorlijk groot :)
 
Bovenaan