Topstammen

DeletedUser50487

Guest
Ligt het nu aan mij, of is het nu echt zo, sinds yournightmare uit play is, play stilgevallen is?
 

DeletedUser

Guest
Wat je nu zegt is niet helemaal waar :eek:
PHX is in oorlog met D-P en volgens mij boeken die wel winst
Volgens mij boekt Done! ook winst op Friends

Maar ik snap wel wat je bedoeld, jij hebt het over de oorlog tussen ~R~H~ en Mercy ;) Okee we boeken nu idd winst op Mercy, maar geloof mij maar dat we niet de enige stam zijn :)

tja done boekt winst als ik weg ben :$
 

DeletedUser

Guest
tja done boekt winst als ik weg ben :$

Dat Done! winst boekt op jou als je weg bent ligt echt niet aan hun hoor, is eerder slim van ze ;) Jij valt hun of iemand toch ook liever aan als die persoon er niet is dan als hij er wel is :confused:

En trouwens als je onder aanval ligt en je kan een tijd niet online komen of je gaat naar school zorg je toch voor VV lijkt mij :rolleyes: En miss een CO die jouw tijden aanvult om meer online te zijn ;)
 

DeletedUser26555

Guest
Dat Done! winst boekt op jou als je weg bent ligt echt niet aan hun hoor, is eerder slim van ze ;) Jij valt hun of iemand toch ook liever aan als die persoon er niet is dan als hij er wel is :confused:

En trouwens als je onder aanval ligt en je kan een tijd niet online komen of je gaat naar school zorg je toch voor VV lijkt mij :rolleyes: En miss een CO die jouw tijden aanvult om meer online te zijn ;)

ik haat co's:(
 

DeletedUser

Guest
dat hoeft niet inderdaad, maar mensen kunnen niet in jullie gelederen kijken. Dit is dus de meest objectieve manier van kijken
 
Bovenaan