Topstammen

Reactiescore
864
Als het eerste contact tussen ons begint met het beledigen van een andere spelers middels, mijn inziens, ongepast taalgebruik, voel ik niet de behoefte een gesprek aan te gaan (Simpelweg mijn tijd niet waardig op dat moment). Je had ook vriendelijk kunnen vragen waarom ik het doe en eventueel kunnen attenderen dat dit, blijkbaar, een ongeschreven regel zou zijn op de classic.
Zelf is dit de eerste wereld die ik actief speel sinds wereld 19, daar was het gebruik van katas niet meer dan normaal.

Ben wel benieuwd wat dan dat ongepaste taalgebruik is, kan je dat laten zien?

Ik vind het nogal makkelijk om de speler icetubbie de schuld te geven n.a.v. zijn bericht. Jij gebruikt daarvoor al kata's, zou jij niet boos zijn of geïrriteerd wanneer je dorp naar praktisch 26p. wordt geknalt? Wat verwacht je: "Hee man, waarom kata je mijn dorp naar 26p?". Het is wellicht vroeger normaal geweest, maar het is net zo goed normaal om het richting je eigen stamleden te communiceren dat dit een ongeschreven regel is geworden binnen de stam. Voorbeeld vanuit onze stam in de mededelingen:

1621687477395.png

Wat is nu de compensatie richting icetubbie?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.226
Ben wel benieuwd wat dan dat ongepaste taalgebruik is, kan je dat laten zien?

Ik vind het nogal makkelijk om de speler icetubbie de schuld te geven n.a.v. zijn bericht. Jij gebruikt daarvoor al kata's, zou jij niet boos zijn of geïrriteerd wanneer je dorp naar praktisch 26p. wordt geknalt? Wat verwacht je: "Hee man, waarom kata je mijn dorp naar 26p?". Het is wellicht vroeger normaal geweest, maar het is net zo goed normaal om het richting je eigen stamleden te communiceren dat dit een ongeschreven regel is geworden binnen de stam. Voorbeeld vanuit onze stam in de mededelingen:

Bekijk bijlage 28831

Wat is nu de compensatie richting icetubbie?


Naar praktisch 26p? Het klonk heel heftig alsof er heel wat aan de hand was, dacht ga even kijken. De schade valt nog wel mee volgens mij.

1621712411620.png
 
Reactiescore
382
Zelfs op w1 waren er al afspraken. Natuurlijk zijn er altijd losers die het alsnog doen.
Het kan altijd gebeuren dat mensen dit net gemist hebben. Wees vooral blij dat ze na aandringen van de stam deze normen/waarden accepteren en hiermee akkoord gaan.
 
Reactiescore
14
Ik hoorde dat OnlyFrans wel echt flop is. Iets met C en een snipe ofzo.. Niet helemaal zeker, maar het woord gemist komt ook naar boven..

Ook boosters als maar zijn kan. Vandaag maar weer bewezen. Gewoon keihard hun ODA geboost door volle OFF dorpen weg te bashen.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik ook man, hoefde eigenlijk niets te doen als een beetje te draften en een c-snipe en zelfs dat konden ze niet. Flopper de flop
 
Bovenaan