Topstammen

Reactiescore
5
Dit werd 4 dagen na de start van de wereld gepost door een random speler. Misschien net de 13e maand gehad John? ;)
Ja toen stonden we eerste in de wereld, als je veel PP wilt verdienen dan moet je eerst veel uitgeven, dat was nog met Dagobert Duck, eerste worden is niet zo moeilijk, maar blijven wel!
 
Reactiescore
5
Tja, fout bij de stamleiding dat dat niet gefixed is dan :p NoodVV kan als sinds begin van de wereld neergezet zijn

Dat hebben we ook geregeld, alleen zit er wel eens een rotte appel tussen( de leiding is super geregeld bij Cop, maar dat komt omdat ik er zelf in zetel:biggrin::biggrin:)
 
Reactiescore
273
Cop is ook al uit elkaar aan het vallen. 2 spelers vertrokken uit de stam. Is dit het einde van de slechtste stam van cas10?
 
Reactiescore
59
Ja toen stonden we eerste in de wereld, als je veel PP wilt verdienen dan moet je eerst veel uitgeven, dat was nog met Dagobert Duck, eerste worden is niet zo moeilijk, maar blijven wel!
Kan je beter niet doen man. Is volgens mij geen verrassing dat gs in het begin van een wereld veel duurder is dan later.

Eerste blijven is ook niet zo moeilijk, vraag maar aan liquid. ;)
 

Deleted User - 487983877

Guest
Rotte appels filter je er niet tussenuit maar laat je gewoon dorpen verliezen aan de tegenstander? Nice.
Beetje laat maar Rednex is nu weggewerkt, CoP is nu dus uiteraard terug de nummer één stam!

Zelfs Erwin is nog aan het spelen na 100 dorpen te hebben, dat zegt al genoeg.
 

Deleted User - 487983877

Guest
Ja, maar helaas hebben alle 120 spiegels een afwijking denk ik... De reflectie ziet er niet zo mooi uit als ik verwacht.
Als je al iets verwacht van je reflectie zijn je verwachtingen al te hoog =)
 
Reactiescore
273
En dat is dus het argument wat ik elke keer aan mijn psychiater vertel wanneer hij me weer eens wijst op het feit dat ik een kluizenaar ben.
 
Bovenaan