Topstammen

Reactiescore
59
Wij een inactieve stam, waar haal jij je info?He nee ik was vergeten dat je graag als een klein kind reageert
Ik haal de info o.a. uit de 18 CoP dorpen die ik afgelopen 2 a 3 weken heb overgenomen. Die stats zou jij ook moeten kunnen zien, of weet jij (77 was het?:redface:) alleen de weg naar het pp-scherm te vinden?
 
Reactiescore
273
Ik haal de info o.a. uit de 18 CoP dorpen die ik afgelopen 2 a 3 weken heb overgenomen. Die stats zou jij ook moeten kunnen zien, of weet jij (77 was het?:redface:) alleen de weg naar het pp-scherm te vinden?
Je bedoeld het overnemen van 18 dorpen van één inactieve speler?
Moet wel zeggen dat ik het leuk vind om je zo te zien genieten van die prestatie! :biggrin:
 
Reactiescore
323
Ik heb nog meer leuke stats :D

Zijde 1:
Stammen: Crew!
Zijde 2:
Stammen: TBR, CoP

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
73
Kant 2: 14
Verschil: 59

chart
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
224
Gaat het bin ieder dorpverlies "goedgepraat" worden dat de speler inactief is/was? Volgens mij ben je er al stam verantwoordelijk voor, je kan allemaal een vv op je nemen.
 
Reactiescore
5
Ik haal de info o.a. uit de 18 CoP dorpen die ik afgelopen 2 a 3 weken heb overgenomen. Die stats zou jij ook moeten kunnen zien, of weet jij (77 was het?:redface:) alleen de weg naar het pp-scherm te vinden?

Ja alleen de weg naar t PP scherm ;), vandaar dat ik hier 9de van de wereld sta:eek:
 
Reactiescore
273
Gaat het bin ieder dorpverlies "goedgepraat" worden dat de speler inactief is/was? Volgens mij ben je er al stam verantwoordelijk voor, je kan allemaal een vv op je nemen.

Ben je als stam ook verantwoordelijk als de nummer 1 speler van de stam besluit niet meer in de stam te willen zitten?
 
Bovenaan