Topstammen

Reactiescore
389
Grappig dat "Rain naar zichzelf moet kijken" in eens voor komt in je bericht.
Alsof je al een excuus had verzonnen voordat ook maar iemand over het feit begon dat mensen van Rain naar BA gaan.

Oef ja als iemand zegt dat we rekruut 2 win doen en de laatste 2 rekruuts komen van rain, dan gaat het natuurlijk niet over de mensen die van rain naar BA gaan. Goed punt.
 
Reactiescore
273
Oef ja als iemand zegt dat we rekruut 2 win doen en de laatste 2 rekruuts komen van rain, dan gaat het natuurlijk niet over de mensen die van rain naar BA gaan. Goed punt.

Ja, als ik op zoek wat mensen bedoelen met recruit 2 win, dan komt er niet als definitie te staan: "Spelers die van de stam Rain naar BA gaan om BA sterker te maken dan ze al zijn".

Maar misschien heb jij een heel ander handboek waar jij de definities in zoekt, zoals het "hoe verpest ik een wereld" handboek.
 
Reactiescore
76
Lol, sinds januari hebben we 'slechts' 3 spelers aangenomen. Dat zijn Zandpet, PN en Lyonn. Ik denk dat Rain beter naar zichzelf moet gaan kijken waarom een leider en andere actieve speler willen overstappen naar ons.

Daarnaast hebben Rain + BG's meer gerekruit dan RA + BA sinds januari. Rattem, Aarde, Bastier, jann0, en die speler die gister zn naam heeft veranderd.

Dit ga ik zeker niet ontkennen dat ze gerekruut zijn, Hmmm misschien om de overmacht van veel grotere accounts die jullie toen al hadden wat te proberen drukken? Maar jullie gaan maar vrolijk door easy way zoals ze zeggen. Had dit ook in de eerste instantie niet verwacht van Lyonn ook gewoon na al het gezeik van jullie hier op het forum op zen kap, . Wel knappe kop 14 dagen nap aanvragen wat natuurlijk geen probleem is dan na 14 dagen ba joinen en al meteen vol in de massa meedoen op rattem. Had me meer verheugd op een leuke wereld met een faire aangename strijd toen ik hier begon te spelen, maar jullie blijkbaar niet.
 
Reactiescore
323
Dit ga ik zeker niet ontkennen dat ze gerekruut zijn, Hmmm misschien om de overmacht van veel grotere accounts die jullie toen al hadden wat te proberen drukken? Maar jullie gaan maar vrolijk door easy way zoals ze zeggen. Had dit ook in de eerste instantie niet verwacht van Lyonn ook gewoon na al het gezeik van jullie hier op het forum op zen kap, . Wel knappe kop 14 dagen nap aanvragen wat natuurlijk geen probleem is dan na 14 dagen ba joinen en al meteen vol in de massa meedoen op rattem. Had me meer verheugd op een leuke wereld met een faire aangename strijd toen ik hier begon te spelen, maar jullie blijkbaar niet.
Easy way? we hebben nog lang niet gewonnen hoor, ongeveer heel zuid moet nog worden weggewerkt en elke massa die we daar hebben gedaan werd voor 90% op BLOCK OK gezet. Leon heeft uiteindelijk zelf de beslissing gemaakt om te komen, het is voor hem natuurlijk niet de easy way. En wij hebben hem aangenomen omdat het een fijne gemotiveerde speler is die goed bij ons in de stam past. De discussies die we hebben gevoerd op het AF waren alleen omdat Leon fanatiek was (en misschien een klein beetje bullshit lulde :D) en wij ook fanatiek zijn. En over die aanvallen van Leon, we hadden van te voren afgesproken dat Leon niet mee zou doen met de massa. Maar toen besloten rattem en Final om een blitz uit te voeren, natuurlijk valt hij dan mee aan met de massa. Het enige wat je ons misschien een heel klein beetje kwalijk kan nemen is dat we Leon op de vooravond van de massa aannamen, we hadden hem natuurlijk ook een paar dagen later kunnen aannemen, maar met een beetje paniek is niks mis :D

En onze insteek is ook altijd om een fijne, aangename strijd te moeten voeren. Maar Rain heeft dat verpest, door stammetjes als Astra en Conq om een BG te vragen. Met als idee om onze hele safe te verneuken, nou fijn en aangenaam hoor. Ze hebben gelukkig de juiste beslissing gemaakt.

Maar ik zie Rain nogsteeds als een sterk blok, zeker met alle spelers die jullie nog 'achter de hand hebben', zoals Japhille, Patjuhh, nog wat andere DR spelers en straks wss ook H8. Ik denk dat Rain ons zelfs dankbaar mag zijn dat we Leon hebben aangenomen want dat zet alles zuid misschien een versnelling hoger :D
 
Reactiescore
389
Ja, als ik op zoek wat mensen bedoelen met recruit 2 win, dan komt er niet als definitie te staan: "Spelers die van de stam Rain naar BA gaan om BA sterker te maken dan ze al zijn".

Maar misschien heb jij een heel ander handboek waar jij de definities in zoekt, zoals het "hoe verpest ik een wereld" handboek.

Misschien moet je ook gewoon is stoppen met reageren op een wereld waar je niet speelt, en iets nuttigs doen met je leven?
Er wordt rekruut t win gezegd. Normaal persoon zegt dat dan over de laatste paar rekruuts. Die komen uit Rain, dus dat is de meest logische beredenering om te maken.

Dit ga ik zeker niet ontkennen dat ze gerekruut zijn, Hmmm misschien om de overmacht van veel grotere accounts die jullie toen al hadden wat te proberen drukken? Maar jullie gaan maar vrolijk door easy way zoals ze zeggen. Had dit ook in de eerste instantie niet verwacht van Lyonn ook gewoon na al het gezeik van jullie hier op het forum op zen kap, . Wel knappe kop 14 dagen nap aanvragen wat natuurlijk geen probleem is dan na 14 dagen ba joinen en al meteen vol in de massa meedoen op rattem. Had me meer verheugd op een leuke wereld met een faire aangename strijd toen ik hier begon te spelen, maar jullie blijkbaar niet.

Easy way. Onze hand wordt door jullie geforceerd. Eerst zitten we mooi met een 50/50. Dan willen jullie AKA bij jullie halen. Hier proberen wij een stokje voor te steken door een NAP met ze aan te gaan, zodat ze iig niet met jullie gaan samenwerken. Deze NAP komt er nooit, omdat er leden in AKA sws al naar jullie willen en ze zich uiteindelijk splitsen. Wij hebben dan ook uiteindelijk nooit een afspraak gehad met AKA of H8. Daarna komt het tot ons dat jullie proberen om met zowel conq als astra een bg te regelen. Dit zijn stammen van in totaal 13 miljoen punten, die volledig door onze clusters / safe liggen. Een werkelijk ongekend trieste keuze. Daardoor moeten wij wel een keuze maken. We wilde gewoon met enkel RA/BA tegen jullie, ondanks dat jullie al veel samenwerkingen hadden met stammen. Maar het maken van 400 cf's in onze clusters slaat natuurlijk nergens op en daar moeten wij gewoon op reageren.
Als dan vervolgens leon jullie leaved omdat 'volgens zijn woorden' jullie al voor de zoveelste keer niet goed sturen, dan heb ik een stuk minder moeite hem aan te nemen dan normaal. Omdat jullie dus eerst proberen 400 cfs in onze clusters te krijgen. Ik denk dat je, als je 2 van zulke stammen probeert te regelen als bg, je echt totaal geen recht meer van spreken hebt. Misschien van te voren is nadenken voordat je probeert om heel de wereld tegen ons op te zetten, zodat je achteraf niet hoeft te huilen als er mensen naar ons komen.

leon past goed in jullie stam omdat jullie ook allemaal stabbers zijn?
wie heeft er gestabbed? Uberhaupt heeft leon niet gestabbed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
389
overlopen naar de vijand = stabben

Ah, jij heb echt een waanidee dus ik snap het.
Stabben is afspraken niet nakomen, een nap afspreken bv en die schenden.
Maar volgens mij is een ieder vrij om zijn stam te leaven als hij daar zo ontevreden is. En aangezien er hier vooral 2 kampen zijn is het niet raar dat hij dan naar hier komt.

En zoals hierboven gezegd, volgens mij zit de beste stabber op Cas 8 bij jullie.
 
Reactiescore
389
Ik heb volgens mij ook nog een account op Casual 8. Bemoei me niet echt met jullie oorlog, heb eindelijk wat zwarte vlaggetjes te pakken en die wil ik graag verdubbelen. Maar wat ik me nou afvraag, wat gebeurd er straks als Ra / Ba als enige over zijn? (daar ga ik voor het gemak van uit).
De overwinningsvoorwaarde zullen (meestal) aan de hoge kant zijn procentueel gezien.

Mogen dan de 2 zoetste BA leden naar RA, en de rest van BA dient geinternd te worden? (Of zoals sommige het noemen 'fuseren'). Anders word het % niet gehaald met maar max. 10 leden.

Of zegt BA toedeledokie en word het nog een spannende eindstrijd?

Want hoezo zou BA er niet met de eindtitel vandoor kunnen?

RA tegen BA zou namelijk wél een oorlog zijn waar ik mijn zak popcorn voor zou opentrekken. :engel: Gewoon ook omdat het een mooie stunt zou zijn.
Eventueel om het nog wat meer gelijk te trekken beide versterken met 2 sterke leden die nog zijn overgebleven.

Momenteel natuurlijk nog lang niet aan de orde. Zal ook wel niet gebeuren. Tis wel een casual he dus als de wereld gewonnen kan worden zonder zwaar te vechten word daar ook voor getekend. Maar was als toeschouwer ongetwijfeld mooi geworden. Ik houd mijn zak popcorn voorlopig nog even dicht.

Mooiere oorlog lijkt me gewoon ra/ba tegen rain en de rest van de wereld?
 
Reactiescore
323
Ik heb volgens mij ook nog een account op Casual 8. Bemoei me niet echt met jullie oorlog, heb eindelijk wat zwarte vlaggetjes te pakken en die wil ik graag verdubbelen. Maar wat ik me nou afvraag, wat gebeurd er straks als Ra / Ba als enige over zijn? (daar ga ik voor het gemak van uit).
De overwinningsvoorwaarde zullen (meestal) aan de hoge kant zijn procentueel gezien.

Mogen dan de 2 zoetste BA leden naar RA, en de rest van BA dient geinternd te worden? (Of zoals sommige het noemen 'fuseren'). Anders word het % niet gehaald met maar max. 10 leden.

Of zegt BA toedeledokie en word het nog een spannende eindstrijd?

Want hoezo zou BA er niet met de eindtitel vandoor kunnen?

RA tegen BA zou namelijk wél een oorlog zijn waar ik mijn zak popcorn voor zou opentrekken. :engel: Gewoon ook omdat het een mooie stunt zou zijn.
Eventueel om het nog wat meer gelijk te trekken beide versterken met 2 sterke leden die nog zijn overgebleven.

Momenteel natuurlijk nog lang niet aan de orde. Zal ook wel niet gebeuren. Tis wel een casual he dus als de wereld gewonnen kan worden zonder zwaar te vechten word daar ook voor getekend. Maar was als toeschouwer ongetwijfeld mooi geworden. Ik houd mijn zak popcorn voorlopig nog even dicht.
BA is mijn persoonlijke internstam. Als dominantie in zicht komt zal ik elk dorp van BA gaan edelen en dan RA joinen als nr1 :)
 
Reactiescore
323
Als jij dat kan regelen zou denk ik wel spannender worden.
Want dat is op dit moment helemaal niet het geval natuurlijk.
Op dit moment heeft Ra / Ba zat hulp van andere stammen en spelers.
En volgens mij vecht niet de hele wereld met Rain mee.
Tot 2 week terug waren was RA de enige BG van BA en andersom. Maar door Roshi's zielige BGpolitiek door allemaal stammen in ons cluster te gaan benaderen waren we gedwongen bgs aan te gaan waardoor onze focus volledig op Rain gericht kan blijven :)
 
Reactiescore
12
Maar door Roshi's zielige BGpolitiek door allemaal stammen in ons cluster te gaan benaderen waren we gedwongen bgs aan te gaan waardoor onze focus volledig op Rain gericht kan blijven :)

De argumentatie begint al sterk te lijken op die tijdens de eindeloze discussies tussen Imago en Spread
 
Reactiescore
389
De argumentatie begint al sterk te lijken op die tijdens de eindeloze discussies tussen Imago en Spread

Kan best zijn, maar ik heb gewoon bevestigingen dat die specifieke bg's werden gevraagd en wanneer dat precies was. Ze hadden al veel bg's, maar wilde er nog meer bij die door onze clusters lagen.
 
Bovenaan