Topstammen

Reactiescore
389
Sterker nog, ik ben van plan Wonkru te gebruiken op zo'n manier dat ze onmogelijk nog kans maken op enige vorm van erkenning op de wereldwinst, mocht deze ooit tot Rain toekomen.
Ik heb de messen al geslepen en het hele plan is al uitgewerkt. Ik rekruteer álle veelbelovende leden uit hun stam en stop die in Rain.
Dat terwijl ik minderwaardige mensen uit Rain kick om ze te vervangen door betere leden, zodat we 100% gegarandeerd niet zullen verliezen mocht de situatie zo zijn dat 50% van de wereld van Rain is en 50% van de wereld van onze BG(s).
Dat is namelijk hoe ik de scenario omschrijf en de scenario waar mijn vorige posts op gebaseerd zijn.

Maar ik heb een back-up plan nodig.
Dus heb ik een paar plannen liggen om de hele wereld te rekruteren in een coalitie om tegen RABAWonkru te gaan.
OOk een plan waar in ik met RA en AKA tegen BAWonkruFARAIN gaan spelen.
En nog een plan waar in ik op BB ga en deze hele drama achter laat.

Maar mijn uitgangspunt is 100% dat ik wonkru wil gaan stabben.

Wat is 'de' scenario?
 
Reactiescore
323
Komaan rekruteren naar de overwinning :rolleyes:
Lol, sinds januari hebben we 'slechts' 3 spelers aangenomen. Dat zijn Zandpet, PN en Lyonn. Ik denk dat Rain beter naar zichzelf moet gaan kijken waarom een leider en andere actieve speler willen overstappen naar ons.

Daarnaast hebben Rain + BG's meer gerekruit dan RA + BA sinds januari. Rattem, Aarde, Bastier, jann0, en die speler die gister zn naam heeft veranderd.
 
Reactiescore
273
Grappig dat "Rain naar zichzelf moet kijken" in eens voor komt in je bericht.
Alsof je al een excuus had verzonnen voordat ook maar iemand over het feit begon dat mensen van Rain naar BA gaan.
 
Bovenaan