Topstammen

Reactiescore
142
RAIN, Recruit to win ? En blijft Lyon maar meeliften op het succes van anderen ?
 
Reactiescore
273
RAIN, Recruit to win ? En blijft Lyon maar meeliften op het succes van anderen ?

Dat klinkt als een trailer voor een spannende post van Jand.

Wie is Rain? Wat is hun missie? Wat kunnen we verachten? Het verhaal van een afgewezen speler die zijn nederlaag omkeerde naar een potentiële nachtmerrie voor de grootste stam van de wereld. Met slim rekruteren en gevaarlijke diplomatieke betrekkingen hebben zij de kans om de eerste échte tegenstand te zijn van het koninkrijk RABA. Kunnen ze deze verwachting waar maken?

Reign of the First Rain.
Only on the tribalwars public forum.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Dat klinkt als een trailer voor een spannende post van Jand.

Wie is Rain? Wat is hun missie? Wat kunnen we verachten? Het verhaal van een afgewezen speler die zijn nederlaag omkeerde naar een potentiële nachtmerrie voor de grootste stam van de wereld. Met slim rekruteren en gevaarlijke diplomatieke betrekkingen hebben zij de kans om de eerste échte tegenstand te zijn van het koninkrijk RABA. Kunnen ze deze verwachting waar maken?

Reign of the First Rain.
Only on the tribalwars public forum.

Kortom, de wereld is dus al gespeeld. Alweer.... ik denk dat ik maar stop
 
Reactiescore
142
Maar, de grote vraag is toch wel gaat RAIN die mooie voorsprong die ze inmiddels hebben opgebouwd met rekruteren en internen behouden. Ik zie namelijk ook wel heel erg veel negatieve dingen tegenover een stam als Red Army die zijn zaakjes prima voor elkaar heeft. Een stabiele stam is die gewoon zijn ding doet en een vele malen betere ligging heeft als RAIN.

Negatieve dingen bij RAIN bijvoorbeeld:
  1. Final24 die wil stoppen met spelen
  2. Lyonn die een enorm ego heeft wat intern in de toekomst voor grote problemen gaat zorgen. Ben benieuwd of de leiding dit ook inziet.
  3. Een enorm vaag stamcluster in hoeverre je het een stamcluster kunt noemen wat is ontstaan door de enorme rekruteringsdrive van Final24
  4. Een al oude stamnaam gebruikt, lijkt een beetje op Aztec. De eerste maal is het top en telkens erna word het resultaat alleen maar meer bedroevend tot er een schamel hoopje overblijft.
  5. Phuture Noize die de leiding heeft maar daar veel te inactief voor is.
  6. Noordter die nieteens fatsoenlijk een dorpje van Pathos kan edelen terwijl die daar maar alleen ligt.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Klein lichtpuntje is dat Erik wel inziet dat het Part of the problem is en dat dennis weet, Iamnoob.

Wat denken jullie ervan?
 
Bovenaan