Topstammen

Reactiescore
1.148
Reactiescore
30
Wij van AKA gaan jullie pakken! Rain, BA en RA tegelijk. Jullie drie tegen ons allemaal. Jullie 3 tegen wereld. Succes.
 
Reactiescore
264
Wij van Atzec6 gaan jullie allemaal verslaan! Ik zie dat RA en AKA samenwerken maar dat moet geen probleem zijn. Daarnaast is BA niet meer dan een grapje aangezien blauw op de map stamgenoten zijn dus blue army gaat niemand aanvallen en tot slot is rain niet meer dan een paar druppels
 
Reactiescore
693
Wij van Atzec6 gaan jullie allemaal verslaan! Ik zie dat RA en AKA samenwerken maar dat moet geen probleem zijn. Daarnaast is BA niet meer dan een grapje aangezien blauw op de map stamgenoten zijn dus blue army gaat niemand aanvallen en tot slot is rain niet meer dan een paar druppels
Ik hou wel van blauw op de map ;)
 
Reactiescore
273
Wij van AKA gaan jullie pakken! Rain, BA en RA tegelijk. Jullie drie tegen ons allemaal. Jullie 3 tegen wereld. Succes.
Oeh ik wist niet dat we met RABA samen werkten!
Moet toch maar eens contact met hun opnemen, voordat ze zich tegen ons keren!
 

DeletedUser76987

Guest
DR is ook aanwezig op het forum :D Gaat lekker hier, wij kruipen stilletjes de top 10 binnen ondanks het feit dat we omgeven zijn door onze vriend NoordTer die meer dan de helft van de barbarendorpen in onze buurt overneemt en wij bijna kansloos zijn door de stacks in barbarendorpen die maanden blijven staan! (zie het nut er zelfs niet van in om 40k speer / 40k zwaard en 30k boog met 5k scouts en 6k zc voor 2 maanden al in een dorp te laten staan... )

Rain staat trouwens maar 3 plekjes hoger dan ons op de 7e plek... We zullen zien wat de toekomst brengt! Wij geven in elk geval niet makkelijk op, zoals we in het verleden al reeds bewezen hebben op Casual 2 en 6 :)
 
Reactiescore
323
DR is ook aanwezig op het forum :D Gaat lekker hier, wij kruipen stilletjes de top 10 binnen ondanks het feit dat we omgeven zijn door onze vriend NoordTer die meer dan de helft van de barbarendorpen in onze buurt overneemt en wij bijna kansloos zijn door de stacks in barbarendorpen die maanden blijven staan! (zie het nut er zelfs niet van in om 40k speer / 40k zwaard en 30k boog met 5k scouts en 6k zc voor 2 maanden al in een dorp te laten staan... )

Rain staat trouwens maar 3 plekjes hoger dan ons op de 7e plek... We zullen zien wat de toekomst brengt! Wij geven in elk geval niet makkelijk op, zoals we in het verleden al reeds bewezen hebben op Casual 2 en 6 :)
Maar aan de andere kant bewijst die stack nu juist wel zn nut, jullie edelen het dorp niet, laten de def gewoon staan en zodra Noordter zin heeft pakt hij het dorpje :D
 
Reactiescore
142
Maar aan de andere kant bewijst die stack nu juist wel zn nut, jullie edelen het dorp niet, laten de def gewoon staan en zodra Noordter zin heeft pakt hij het dorpje :D
Touchez
 
Reactiescore
693
Ze hebben allesinds de def niet nodig om te roven lijkt me :cool: grondstoffen precies genoeg
 
Reactiescore
273
...

Rain staat trouwens maar 3 plekjes hoger dan ons op de 7e plek... We zullen zien wat de toekomst brengt! Wij geven in elk geval niet makkelijk op, zoals we in het verleden al reeds bewezen hebben op Casual 2 en 6 :)

Kijk nog eens :D

Is DR KOH ja? Hoop dat jullie hier ook zo veel verzet tonen! Ik wens jullie oprecht het beste toe!
 
Reactiescore
273
We zullen zien. Het is een interessante ontwikkeling. Een gespeten cluster heeft wat extra uitdagingen. Dus wie weet wat er nog kan gebeuren.
 
Reactiescore
142
Was verschoten, maar verwacht wel veel van jullie kant. Ziet er een goed team uit.
Wens jullie veel succes!
 

DeletedUser76987

Guest
Uhu, def slaafjes..
Denk dat jij ons helemaal niet kent.... Zowel aanvallend als deffensief werken we gewoon samen, daarom dat onze stam toch mooi groeit om later op de wereld gekomen te zijn... En ondertussen zit de top 3 maar de bekvechten :p

@Final 24 DR is niet KOH :) maar een mengelmoes van de originele DR die in Casual 2 als bg naast Sagra stond en spelers van daar dus maar ook uit KOH :)
Ik ben originele oprichtster van DR samen met De Rover, die gestopt is. We zullen zien wat de toekomst brengt maar momenteel doen we het niet slecht, maar we hebben uiteraard nog niet echt een uitdaging gekregen in deze wereld... :)
 

DeletedUser76987

Guest
Maar aan de andere kant bewijst die stack nu juist wel zn nut, jullie edelen het dorp niet, laten de def gewoon staan en zodra Noordter zin heeft pakt hij het dorpje :D

ooit gehoord van zelf te stacken in zo'n geval ;) van zodra er aanvallen binnenkomen op dat dorp dan weten we het wel hoor :)
 
Bovenaan