Topstammen

Reactiescore
273
Tripwire maakt niets uit als je een tien tal clears, een trein en OS timed op 1 seconde. Zelfs met 5 seconde kun je nooit zo snel reageren om dan snel een edel te sturen. Tegen de tijd dat jullie weten dat er aanvallen binnen komen is het dorp al overgenomen.
 
Reactiescore
723
DR is ook aanwezig op het forum :D Gaat lekker hier, wij kruipen stilletjes de top 10 binnen ondanks het feit dat we omgeven zijn door onze vriend NoordTer die meer dan de helft van de barbarendorpen in onze buurt overneemt en wij bijna kansloos zijn door de stacks in barbarendorpen die maanden blijven staan! (zie het nut er zelfs niet van in om 40k speer / 40k zwaard en 30k boog met 5k scouts en 6k zc voor 2 maanden al in een dorp te laten staan... )

Rain staat trouwens maar 3 plekjes hoger dan ons op de 7e plek... We zullen zien wat de toekomst brengt! Wij geven in elk geval niet makkelijk op, zoals we in het verleden al reeds bewezen hebben op Casual 2 en 6 :)
In DR zit de tweede vrouwelijke speler die ik destijds ontmoet heb :p
Man Man Man, waar is de tijd :eek:
 
Reactiescore
389
Denk dat jij ons helemaal niet kent.... Zowel aanvallend als deffensief werken we gewoon samen, daarom dat onze stam toch mooi groeit om later op de wereld gekomen te zijn... En ondertussen zit de top 3 maar de bekvechten :p

@Final 24 DR is niet KOH :) maar een mengelmoes van de originele DR die in Casual 2 als bg naast Sagra stond en spelers van daar dus maar ook uit KOH :)
Ik ben originele oprichtster van DR samen met De Rover, die gestopt is. We zullen zien wat de toekomst brengt maar momenteel doen we het niet slecht, maar we hebben uiteraard nog niet echt een uitdaging gekregen in deze wereld... :)

Ti's niet echt een kunst om later te starten en lekker mee te doen, als je met een enorme inventaris kan starten door domme beslissingen bij het tw team.
 
Reactiescore
264
Zo laat is iedereen van DR niet gestart volgensmij gemiddeld gezien eind mei / begin juni. Aangezien ik pas in augustus ben gestart zonder inventaris en maar met een 4k dorp en nu al redelijk gelijk lig met de gemiddelde speler van DR vind ik ze helemaal niet ongelofelijk snel groeien :)
 

DeletedUser80547

Guest
Over welke DR gaat dit, zie dat er meerdere zijn. Zie overigens een hoop mensen in de stam zitten die op voorgaande casuals zichzelf bij incommings meteen op BB hebben gezet.... Aangezien dit topic Topstammen heet, ik vind RA en Rain er wel top uitzien, zie in ieder geval al een paar toppers!!! :D
 

DeletedUser78902

Guest
Over welke DR gaat dit, zie dat er meerdere zijn. Zie overigens een hoop mensen in de stam zitten die op voorgaande casuals zichzelf bij incommings meteen op BB hebben gezet.... Aangezien dit topic Topstammen heet, ik vind RA en Rain er wel top uitzien, zie in ieder geval al een paar toppers!!! :D

Ik vraag me nog steeds af welk account jij bespeelt.. o_O
 

DeletedUser76987

Guest
Zo laat is iedereen van DR niet gestart volgensmij gemiddeld gezien eind mei / begin juni. Aangezien ik pas in augustus ben gestart zonder inventaris en maar met een 4k dorp en nu al redelijk gelijk lig met de gemiddelde speler van DR vind ik ze helemaal niet ongelofelijk snel groeien :)

Ik ben gestart met geen inventaris, enkel een dorp van 4k punten... en als je ziet dat NoordTer in onze omgeving ligt dan is het niet verwonderlijk dat het moeilijker verloopt om te groeien hé :)

En -DR- is de hoofdstam, normaal zijn we een team van ongeveer 20 personen, maar met de limieten hebben we net zoals RA en BA en weet ik veel welke stam daar nog bij hoort, zusterstammen moeten oprichten maar -DR- is de hoofdstam en DR 2 en DR+ zijn onderdeel van onze groep :) DR 2 zijn voornamelijk spelers die later zijn gestart op de wereld.

In DR zit de tweede vrouwelijke speler die ik destijds ontmoet heb :p
Man Man Man, waar is de tijd :eek:

Haha lol, ja te weinig vrouwen vinden hun weg naar het spel. en Casual 8 wordt ook mijn laatste wereld. Dan stop ik want krijg andere prioriteiten in het leven :)
 
Reactiescore
142
Oh ik voel me vereerd! Dankje voor dat compliment, Koelkast! :engel:

Wat denken jullie van BA eigenlijk?

Meneer koelkast zei, een paar toppers. Lijkt me zeer sterk dat hij daar jou mee bedoelt.

Ik vraag me nog steeds af welk account jij bespeelt.. o_O

Zal waarschijnlijk een verschrikkelijk onuitstaanbaar figuur zijn die enorm kan stabben en waar niet mee te communiceren is. Laat staan dat er met hem samen te werken valt.

Daarom anoniem, snapje?

In DR zit de tweede vrouwelijke speler die ik destijds ontmoet heb :p
Man Man Man, waar is de tijd :eek:

En ook een speler die zo uitermate slecht is in het spel dat ik er zelfs verbaast van sta. Die speler die (eigenhandig met dank aan zijn enorme kwaliteiten op diplomatiek vlak, die een stam voluit weer in de opwaartse spiraal kreeg) een wereldwinst behaald heeft.

Terugdenkend aan C6:(

Oh ik voel me vereerd! Dankje voor dat compliment, Koelkast! :engel:

Wat denken jullie van BA eigenlijk?

Ja, de stam die eruit springt omdat er een enorme dictatuur is. Onder leiding van ene Wouter. Wanneer zullen zij en Rain nu eindelijk gaan fuseren?

Beste stam op de casual!

Het regime is zeer autoritair en partijdig en de oppositie heeft geen enkele mogelijkheid om invloed uit te oefenen.

Aldus een citaat van de beroemde student Claudia Segers.
 
Reactiescore
273
Gaat alles wel goed met je, Jand?
Denk aan je bloeddruk! We willen een gezond en gelukkig 2020 in gaan straks he... Niet met een tuintje op je buik.

Ps. als BA en Rain gaan fuseren dan komt er:

Kingdom of Bahrein
BaRain

En dan gaat heel Rain naar BaRain en komt Jimmy van BA ook naar BaRain.
En dan is de fusie compleet.

Nja... We schoppen Leon er eerst uit. Dat lijkt me een beter plan. Dan de fusie.
 
Reactiescore
273
Nee dan verliezen we zijn gedoneerde punten. We zijn de gierig om mensen te ontslaan hier bij Rain.
 
Bovenaan