Topstammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Houd werelden nou aub gescheiden. Het heeft nu helemaal geen zin om discussies te zien waar velen helemaal niks vanaf weten..
 

DeletedUser61161

Guest
meh, mathew was noob en is nog steeds noob = gescheiden?(happy)
 
Reactiescore
117
Met de eer strijken? wanneer heb ik dat ooit gedaan? Je loopt weer fabeltjes te verkondigen.

Je zei letterlijk dat je zelf fout zat om mij te kicken. Waardoor ik terug kon komen. Geen feiten verdraaien ;)
Je kan het nu gaan ontkennen maar ik logte op de tijden dat ik had aangegeven. Dat ik dan 3 dagen bijna niet logte omdat ik dan werk was een reden tot een kick.

Het was niet eenmalig dat je eens 3 dagen niet kon maar dat ging over een langere periode.

Het was juist jij die je fout in zag.

c7df75af062b575e8ead13b3eb793d4c.png

3639078be0aa554a535f4b915306d8ac.png

Verder heb ik eigenlijk ook totaal geen zin om er nog een keer over in discussie te gaan ook, al zijn er genoeg ex-Vitae die mijn verhaal kracht kunnen bijstaan ;)

EDIT: Voor t geval je nog gaat ontkennen dat je echt zat excuses had:

183827741f0c6fa7ba7dbdfbc0c9ffc5.png

00c44af8ca75b90c8d9c47715981852b.png

9ebf15d33feb8b37e0ae84c28bdd49fa.png

Moet hier nog bij komen dat je eerst zegt dat je er in het weekend kan zijn en vervolgens als dat weekend eraan zit te komen zeg je opeens dat er andere dingen zijn :rolleyes:

Dat in combinatie met deze post waar je aangeeft op welke dagen je volgens jou wel kan loggen:

Donderdag, vrijdag & zondag middag*

Hij snapte het zelf later nietmeer want ik mocht terugkomen. Maar vond het een rare actie.

Er zit er geen een van bij ^^ Geeft volgens mij vrij duidelijk aan dat je maar wat uit je nek loopt te lullen xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17482

Guest
De vraag is vooral wat je hier met probeert te bereiken?

Het enigste wat je er met lijkt te bereiken is dat finity en andere (zoals the project), zoals hun gewoonte draagt, te zagen over slechte ANB spelers (ookal gaat het over w42) en de andere mensen die niets met jullie gezaag te maken hebben met hun ogen rollen omdat ze tijd verloren hebben aan deze onnozele onzin.
 
Reactiescore
3.457
Het ging erom dat hij meteen een grote mond had op het af terwijl hij er net speelde,het was dus niet zo dat wij ANB als Noobs uitmaakte maar dat Matthew wel ff ging vertellen hoe hij het zag terwijl hij net speelde op w53.

Aangezien dat een typische Matthew reactie is ( veel roepen en weinig doen) haakte wij daarop in :)
 

DeletedUser61161

Guest
wowie, zie ik nu dat Arnos matthew verdedigt?:eek2:

Wat een noob, NOOB NOOB NOOB :mad2:
 

DeletedUser73244

Guest
Het was niet eenmalig dat je eens 3 dagen niet kon maar dat ging over een langere periode.

Het was juist jij die je fout in zag.

c7df75af062b575e8ead13b3eb793d4c.png

3639078be0aa554a535f4b915306d8ac.png

Verder heb ik eigenlijk ook totaal geen zin om er nog een keer over in discussie te gaan ook, al zijn er genoeg ex-Vitae die mijn verhaal kracht kunnen bijstaan ;)

EDIT: Voor t geval je nog gaat ontkennen dat je echt zat excuses had:

183827741f0c6fa7ba7dbdfbc0c9ffc5.png

00c44af8ca75b90c8d9c47715981852b.png

9ebf15d33feb8b37e0ae84c28bdd49fa.png

Moet hier nog bij komen dat je eerst zegt dat je er in het weekend kan zijn en vervolgens als dat weekend eraan zit te komen zeg je opeens dat er andere dingen zijn :rolleyes:

Dat in combinatie met deze post waar je aangeeft op welke dagen je volgens jou wel kan loggen:



Er zit er geen een van bij ^^ Geeft volgens mij vrij duidelijk aan dat je maar wat uit je nek loopt te lullen xD
Die knippen en plakken stukken van skype bewijzen nogsteeds geen Moer?

Het eerste stuk gaat over mijn gedrag, en niet mijn inactiviteit. Het tweede stuk zeg ik inderdaad te stoppen, omdat ik geen zin had om op een acc te spelen die mensen een random kicks geeft. Jij irriteerde je aan mijn gedrag en ik vond dat jij van een mug een olifant maakte, wat je overigens nu weer doet.

Daarnaast, hoe kan het een langere periode zijn geweest als ik er niet langer dan 2 weken zat?

Het is jammer dat mijn Skype geschiedenis niet zover teruggaat. Anders had ik ook wat losse screens kunnen plaatsen.

Betreft het weekend probleem, soms wijzigen weekendplannen. Dingen gebeuren wel is waardoor je denkt te kunnen spelen en uiteindelijk toch niet kan. Daarvoor heb ik ook excuus gemaakt een tijd terug ;)
 

DeletedUser61161

Guest
naja ik vind het terecht, als hoofdspeler heb je die rechten en medespelers moeten dat maar accepteren he.
Heb ik ook al paar x gedaan als mensen niet naar me luisteren of arrogant gaan doen =kick
Zelfs als ik er niet meer speelde en acc stond op mijn mail = kick :D:D
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb heel vaak mn co's gekicked.
Maar vergaf ze meestal binnen 5 minuten weer :oops:

Dit resulteert wel in het feit dat Saté al over de 20 ww's heeft gehad :p
 

DeletedUser61161

Guest
mijn acc ook zoiets, is denk ik gewoon normaal om je ww vaak te veranderen?:s

Ik of mijn co ouwehoerde teveel met onze andere mede-spelers wat resulteerde in dat we ze op een gegeven moment niet meer vertrouwde :s
 

DeletedUser77014

Guest
Och gaan we weer, Finity is nog niet klaar met rekruteren. #recruittowin. Flop

c91e4c3b1c50ed50a93c0c805440c876.png
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vind vooral Mirage opmerkelijk nu. Was altijd heel fel tegen recruits in Bingo maar in Finity lijkt het anders te zijn, of vergis ik me?
 

DeletedUser61161

Guest
Wat een zeikerds hiero :p

waarom niet happy zijn dat je weer nieuwe vijandige leden kan weg edelen?
Maar volgens mij zijn al deze mensen bang ofzo?:p
#noob niveau
 
Reactiescore
94
Vind vooral Mirage opmerkelijk nu. Was altijd heel fel tegen recruits in Bingo maar in Finity lijkt het anders te zijn, of vergis ik me?
Foutief, je weet als het goed is nog wel hoe ik mijn klaagbrieven formuleerde. Team Mirage is tegen onnodige rekruuts :)
Bingo had de meest dominante positie van de wereld en nergens een kritiek punt waar gevaar op de loer lag, toch wouden onder andere jij maar vooral de wat minder capabele spelers (dark angel, mura, snow, aureate, noem ze maar op) overal mensen erbij halen
En betreft Finity, tja die positie van Bingo hebben we nou eenmaal niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ach ik zal Finity nooit begrijpen. Een nieuwe speler van deblock mag dan lekker komen klagen waarom ik z'n kleine dorpen (vroegere bb's) pak via Oceanmarauder en vervolgens CF't hij verder in cluster van ANB dmv nog meer barbs.. Toch triestig vind ik :p
Zie steeds meer spelers van Finity ook CF'en nu.. En ik dacht dat ze daar altijd op tegen waren toch?
 

DeletedUser61134

Guest
Ach ik zal Finity nooit begrijpen. Een nieuwe speler van deblock mag dan lekker komen klagen waarom ik z'n kleine dorpen (vroegere bb's) pak via Oceanmarauder en vervolgens CF't hij verder in cluster van ANB dmv nog meer barbs.. Toch triestig vind ik :p
Zie steeds meer spelers van Finity ook CF'en nu.. En ik dacht dat ze daar altijd op tegen waren toch?

Is toch altijd zo? ^^

Als het tegen hun is janken ze achter hun schermpje, maar zelf doen ze het wel.
Gebruik Stef en Darkangel om hun te CFen.

Elke cf van Deblock 3 voor pakken in Finity cluster :p
 
Bovenaan