Topstammen

Reactiescore
117
Oh, we got a badass.
Verwijten gooien maar onbekend blijven.

Zegt alweer genoeg over hoe serieus we je moeten nemen. :rolleyes:

Ik ben zeker een zeer stoere jongen, bedankt voor het compliment ^^

En nee ik blijf niet onbekend hoor maar je zou als je even logisch nadenkt kunnen weten wie ik ben... Iemand met ervaring met jou activiteit :p Of beter gezegd inactiviteit. Ik weet dat t voor jou moeilijk is maar t zou fijn zijn als je voor deze keer je best doet.

Jij hebt het over iemand "serieus nemen" terwijl jij hier net "speelt" en al komt vertellen hoe slecht iemands aanval wel niet was. Terwijl je zelf op iedere wereld maar een beetje de clown uithangt tot het mis gaat.

Dat ANB zich zelf niet al te serieus nam wist ik al wel, maar met jou als recruit hebben ze toch echt wel weer een nieuwe grens bereikt.
 

DeletedUser73244

Guest
Ben je lauw a mattie?

Geen idee van die dat AF acc is?

En waar is het precies mis gegaan?
 
Reactiescore
3.457
Hint: je vertelde voordat je op het account kwam dat je de hele dag kon spelen, toen er incommings kwamen had je ineens maar een uurtje per dag tijd :p
 
Reactiescore
117
Nja jan noem ik geen co :rolleyes:

Laat daar ook geen twijfel over ontstaan dat ik daar hetzelfde over denk. En vind het nogal frappant dat je blijkbaar eerst bij Finity hebt gesolliciteerd en daarna maar naar ANB bent gegaan omdat je, je zin weer niet kreeg xD
 

DeletedUser73244

Guest
Laat daar ook geen twijfel over ontstaan dat ik daar hetzelfde over denk. En vind het nogal frappant dat je blijkbaar eerst bij Finity hebt gesolliciteerd en daarna maar naar ANB bent gegaan omdat je, je zin weer niet kreeg xD
Omdat ik mijn zin niet kreeg? Ik keer mijn co, in tegenstelling tot jij, de rug niet toe dus speel ik liever met hem samen ergens anders dan alleen. :)

Was puur eerst bij finity omdat ik een acc zag bij spelergezocht. Niet omdat ik finity zo geweldig vind ofzo.
 
Reactiescore
3.457
Ah weet het al, uiteindelijk kon je alleen nog op dondermiddag loggen toch?
Snap best dat Jan jou dan als co de rug toekeerde.
 

DeletedUser73244

Guest
Ah weet het al, uiteindelijk kon je alleen nog op dondermiddag loggen toch?
Snap best dat Jan jou dan als co de rug toekeerde.
Donderdag, vrijdag & zondag middag*

Hij snapte het zelf later nietmeer want ik mocht terugkomen. Maar vond het een rare actie.
 
Reactiescore
117
Donderdag, vrijdag & zondag middag*

Hij snapte het zelf later nietmeer want ik mocht terugkomen. Maar vond het een rare actie.

Je zei zelf dat je het begreep dat ik je kickte, je deed geen hol behalve de eer opstrijken van iets wat jij niet deed :rolleyes:

Dat je daarna mocht terugkeren had vooral met meerdere mensen te maken die mij vroegen jou nog een kans te geven, niet uit eigen overweging :engel:
 

DeletedUser73244

Guest
Je zei zelf dat je het begreep dat ik je kickte, je deed geen hol behalve de eer opstrijken van iets wat jij niet deed :rolleyes:

Dat je daarna mocht terugkeren had vooral met meerdere mensen te maken die mij vroegen jou nog een kans te geven, niet uit eigen overweging :engel:
Met de eer strijken? wanneer heb ik dat ooit gedaan? Je loopt weer fabeltjes te verkondigen.

Je zei letterlijk dat je zelf fout zat om mij te kicken. Waardoor ik terug kon komen. Geen feiten verdraaien ;)
Je kan het nu gaan ontkennen maar ik logte op de tijden dat ik had aangegeven. Dat ik dan 3 dagen bijna niet logte omdat ik dan werk was een reden tot een kick.
 
Bovenaan