Topstammen

DeletedUser73147

Guest
Hmm juist...

Voor zo ver ik het heb gezien, zit er geen gedachte achter de aanval..
Gooi wat fakes, gooi wat clears, gooi wat edels en we zien het wel...
Nou we zien het inderdaad, de aanval stelt geen drol voor.
 

DeletedUser73244

Guest
4 dorpen binnen.
En eerste aanval is beetje aftasten.
Zou leuk zijn volgende x als jullie met een leuke post komen ipv: VVDD posten en erbij: flop?
Geen leuk leesvoer zo ^^
Wauw, je offert 400 clears op voor 4 dorpjes van een mb account. Nee jullie resultaat is zeker top.

Daarnaast loop je nog is 400 clears dood met slechts een totaal van 900k avdd score als stam resultaat.

Echt een resultaat om trots op te zijn inderdaad.
 
Reactiescore
3.452
Hallo ik ben Matthew, ik speel hier net en zet meteen een grote muil op op het af
 
Reactiescore
3.452
Hoe lang blijf je op deze wereld spelen Matthew? 3 of 4 weken?


True massa van wat ik hoorde liep niet zoals het hoorde .
 

DeletedUser61134

Guest
Herinner me nog een veel kleinere massa op ene Deblock recent voorbij komen waar Martijn hem pro noemde.
 

DeletedUser78131

Guest
3 of 4 weken moet genoeg zijn als jullie zo blijven spelen inderdaad :rolleyes:

Genieten als mensen zich voordat ze spelen al groot praten

Letterlijk al je opmerkingen in dit topic tot nu toe laten je blindheid zien
Laat het fenomeen dat dit een uitgekiende massa moest zijn vooral vol, dan kan het alleen maar tegenvallen :D
Zeker aangezien dit een halfbakke blitzje was die ongeveer op het moment van de eerste aanval is afgesproken
Jullie laten stuk voor stuk weer eigenschappen zien van spelers die het puur schort aan spelinzicht, jammer.. hoopte dat anb nog wat ging kunnen verrichten in de toekomst, maar dat zit er niet in als deze blindheid volgehouden wordt.
 

DeletedUser77014

Guest
rofl.gif
 

DeletedUser73244

Guest
Genieten als mensen zich voordat ze spelen al groot praten

Letterlijk al je opmerkingen in dit topic tot nu toe laten je blindheid zien
Laat het fenomeen dat dit een uitgekiende massa moest zijn vooral vol, dan kan het alleen maar tegenvallen :D
Zeker aangezien dit een halfbakke blitzje was die ongeveer op het moment van de eerste aanval is afgesproken
Jullie laten stuk voor stuk weer eigenschappen zien van spelers die het puur schort aan spelinzicht, jammer.. hoopte dat anb nog wat ging kunnen verrichten in de toekomst, maar dat zit er niet in als deze blindheid volgehouden wordt.
Nee je loopt zeker voor de lol even 400 stamclears kapot met minimale verliezen bij ANB.

Mag hier dan net spelen maar deze aanval was gewoon triest. Niks meer, niks minder....
 

DeletedUser78131

Guest
Nee je loopt zeker voor de lol even 400 stamclears kapot met minimale verliezen bij ANB.

Mag hier dan net spelen maar deze aanval was gewoon triest. Niks meer, niks minder....

Dus, korte opsomming:

1. Scout massas bestaan niet
2. Je kan alleen goede massas gooien als je voorheen nog niks over de spelers wist
3. 6 spelers, met 1000+ dorpen totaal gooien 400 nukes = alles uit de kast halen (wat een kneuzen die spelers)
4. Na de eerste massa moet de vijand volledig gebroken zijn, anders is de aanvaller noob
5. Anb gaat ons in de toekomst laten zien dat je een acc wegspeelt met wave 1 van een ongeplande massa

Helden!
Mag ik bij jullie?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus, korte opsomming:

1. Scout massas bestaan niet
2. Je kan alleen goede massas gooien als je voorheen nog niks over de spelers wist
3. 6 spelers, met 1000+ dorpen totaal gooien 400 nukes = alles uit de kast halen (wat een kneuzen die spelers)
4. Na de eerste massa moet de vijand volledig gebroken zijn, anders is de aanvaller noob
5. Anb gaat ons in de toekomst laten zien dat je een acc wegspeelt met wave 1 van een ongeplande massa

Helden!
Mag ik bij jullie?

Als jullie niet eens een massa goed plannen zegt dat toch wat over het niveau?
 

DeletedUser73244

Guest
Dus, korte opsomming:

1. Scout massas bestaan niet
2. Je kan alleen goede massas gooien als je voorheen nog niks over de spelers wist
3. 6 spelers, met 1000+ dorpen totaal gooien 400 nukes = alles uit de kast halen (wat een kneuzen die spelers)
4. Na de eerste massa moet de vijand volledig gebroken zijn, anders is de aanvaller noob
5. Anb gaat ons in de toekomst laten zien dat je een acc wegspeelt met wave 1 van een ongeplande massa

Helden!
Mag ik bij jullie?

Opsomming voor jou:
1. 400 clears doodlopen zonder winst en minimale verlies bij de vijand is een top resultaat.
2. 400 clears doodlopen is nodig om scouts info te krijgen van de vijand.
3. Ongepland een massa doen is alleen voor topstammen want die zullen echt effect hebben.
4. De def die Anb nu verloren heeft gaat echt een enorm verschil maken voor de toekomst.
5. Als dit wave 1 is, waar blijft wave 2? Volgende maand?
 

DeletedUser78131

Guest
Ik snap niet dat jullie niet inzien dat 400 clears insignifikant zijn, 400 clears herbouwen net zo snel als 50 clears met normale distributie, als je dan toch scout vergroot je liever de kans dat je wat leuks mee kan pakken toch?
Enfin, jullie zullen toch denken dat je intelligent bent of dergelijk, dus (nochtans) gezond verstand zal niet doorkomen. Tunnelen op het verbaal (linguaal dan) neerhalen van je tegenstander is ook een gave die je moet hebben!

Edit: als wave 2 pas over een maand komt dan heeft die extra def die nu over is echt het verschil gemaakt, dikke helden!
 

DeletedUser73244

Guest
Ik snap niet dat jullie niet inzien dat 400 clears insignifikant zijn, 400 clears herbouwen net zo snel als 50 clears met normale distributie, als je dan toch scout vergroot je liever de kans dat je wat leuks mee kan pakken toch?
Enfin, jullie zullen toch denken dat je intelligent bent of dergelijk, dus (nochtans) gezond verstand zal niet doorkomen. Tunnelen op het verbaal (linguaal dan) neerhalen van je tegenstander is ook een gave die je moet hebben!

Edit: als wave 2 pas over een maand komt dan heeft die extra def die nu over is echt het verschil gemaakt, dikke helden!
Ik mag hopen dat je loopt te trollen? Of je 50 clears doodloopt met 0 resultaat of de helft van alle stamclears is wel echt een verschil. Maar ga jij voortaan maar lekker scouten met 400 clears.

Kunnen we nog meer lachen. :rolleyes:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Oh jawel, Mirage stort nu helemaal in zonder LC farm :D
 
Bovenaan