Topstammen

Reactiescore
420
Dames en heren,

De manier van rekruteren binnen Minion en als je dan argumenten aanhaalt krijg je maar vage antwoorden :(

ipav7telxdku5.png
 
Reactiescore
116
Minion de topstam die gelijk voor de fusies gaat en zomaar random leden meevraagt van andere stammen. Nu niet dat ik een ego heb of mezelf super goed vind maar het is wel een beetje lachwekkend wanneer één van de weinige accounts met naamsbekendheid uit het verleden gewoon geweigerd wordt voor een topstam als Minions :(
Yo samen een stam oprichten?
 

DeletedUser35742

Guest
Dames en heren,

De manier van rekruteren binnen Minion en als je dan argumenten aanhaalt krijg je maar vage antwoorden :(

ipav7telxdku5.png

Over 2 maand is iedereen al vergeten wie die pipo is joh. 'Het klopt dat ik voornamelijk naar punten heb gekeken' Haha:p
 

DeletedUser49204

Guest
Altijd leuk als berichten COMPLEET uit context op het AF worden geplaatst.

Farmox was een van de mensen die niet op een CONCEPT lijstje stonden dat enkel was om een idee aan te geven van hoe een mogelijke fusie eruit zou kunnen zien. Vervolgens is dit het recruitmentbeleid bij ons? Wat een onzin.

Want wat hij niet laat zien, is dat dit puur een schets is van een mogelijke stamformatie, om daar vervolgens naar te kunnen kijken en aan te passen De onderhandelingen waren nog niet eens begonnen en nu doet hij alsof dit een eindconclusie is die ik presenteerde... compleet de plank misgeslagen hier.

Groetjes,
Selene
 
Reactiescore
1.892
Aan het woordgebruik, en dan vooral bepaalde stukken die in verleden tijds-vorm staan, zou waarschijnlijk 90% het zo interpreteren.

Anyway, meer mensen met het volgende probleem?

De PM van het TW-team over het aankomende event, via GSM:
e14d8d1e1f021a0223a2e05f8b6e17e8.png


Exact dezelfde PM via PC:
8694a609ea36003a1ad62e088a5049ab.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Het gaat me helemaal niet over het feit dat je me wel of niet selecteerde en of dat je eindconclusie was of niet. Nadat ik je aansprak zei je zelfs nog vrolijk tegen mij " dan moet je maar wat beter spelen ". Daar gaat het om ;)
 

DeletedUser56017

Guest
Aan het woordgebruik, en dan vooral bepaalde stukken die in verleden tijds-vorm staan, zou waarschijnlijk 90% het zo interpreteren.

Anyway, meer mensen met het volgende probleem?

De PM van het TW-team over het aankomende event, via GSM:
e14d8d1e1f021a0223a2e05f8b6e17e8.png


Exact dezelfde PM via PC:
8694a609ea36003a1ad62e088a5049ab.png

En nu on topic?
 

DeletedUser49204

Guest
Dus ik mag niet terug haten wanneer jij begint met haten? Flauw hoor :p. Dus je gaat naar het forum omdat je je op je teentjes voelt getrapt. Is prima hoor, laten we dan ook even duidelijk maken dat dit een persoonlijke kwestie is dan, en niks te maken heeft met welke stam dan ook en puur is omdat je me graag te kijk wilt zetten. Is prima hoor, er kijken wel vaak jongenas naar me, ben ik wel gewend ;)
 
Reactiescore
58
Dus ik mag niet terug haten wanneer jij begint met haten? Flauw hoor :p. Dus je gaat naar het forum omdat je je op je teentjes voelt getrapt. Is prima hoor, laten we dan ook even duidelijk maken dat dit een persoonlijke kwestie is dan, en niks te maken heeft met welke stam dan ook en puur is omdat je me graag te kijk wilt zetten. Is prima hoor, er kijken wel vaak jongenas naar me, ben ik wel gewend ;)

Haha wauw, dit zegt genoeg over jou.
Wij vinden het totaal niet erg dat wij buiten jouw plannen zijn gelaten, want het wordt toch niks.
Het enige wat Thorsten heeft gezegd is dat jij het enige account met naamsbekendheid buiten jouw plannen laat.
Hier haar geweldige edelrichtingen. (dit zegt al genoeg)


http://i.imgur.com/uH7gzSG.png
 

DeletedUser49204

Guest
Haha wauw, dit zegt genoeg over jou.

Het zegt inderdaad dat ik van een dolletje houd, komop joh.

Het enige wat Thorsten heeft gezegd is dat jij het enige account met naamsbekendheid buiten jouw plannen laat.

Oei, wat een ego, sorry hoor goeie speler met zoveel naamsbekendheid, dat ik je superieure status niet heb erkend.

Hier haar geweldige edelrichtingen. (dit zegt al genoeg)
http://i.imgur.com/uH7gzSG.png

Wederom: "Ruwe schets", leer lezen :p En ja mijn paint skills zijn amazing *Super trots*
 
Bovenaan