Topstammen

Reactiescore
1.892
Hebben er een account bijgerecruit waardoor ze eerste staan en direct aanwezig op het AF. :biggrin:

Qua ligging zeker potentie om een sterk cluster te vormen.
 
Reactiescore
116
Ondertussen nog steeds zielloos alleen :(

Geen stam in de buurt van c55 die een rimspeler kan gebruiken die als hij niet op zijn bek gaat in de beginfase potentieel heeft? :D
 

DeletedUser76081

Guest
Ondertussen nog steeds zielloos alleen :(

Geen stam in de buurt van c55 die een rimspeler kan gebruiken die als hij niet op zijn bek gaat in de beginfase potentieel heeft? :D

Sorry hier willen we geen rimmers, daar stop je, je tong toch niet!!!
 
Reactiescore
420
Minion de topstam die gelijk voor de fusies gaat en zomaar random leden meevraagt van andere stammen. Nu niet dat ik een ego heb of mezelf super goed vind maar het is wel een beetje lachwekkend wanneer één van de weinige accounts met naamsbekendheid uit het verleden gewoon geweigerd wordt voor een topstam als Minions :(
 

DeletedUser71520

Guest
Minion de topstam die gelijk voor de fusies gaat en zomaar random leden meevraagt van andere stammen. Nu niet dat ik een ego heb of mezelf super goed vind maar het is wel een beetje lachwekkend wanneer één van de weinige accounts met naamsbekendheid uit het verleden gewoon geweigerd wordt voor een topstam als Minions :(
''

Ja maar als je niet aan het puntengemiddelde voldoet ben je niet welkom!! :'^)
 
Reactiescore
420
Puntengemiddelde: 19.779

Mijn punten: 19.298


Verdorie hé :(
 

DeletedUser76081

Guest
Ik zeg altijd maar zo liever 10k punten dan 10k lc! .... Not.
 

DeletedUser77351

Guest
Minion de topstam die gelijk voor de fusies gaat en zomaar random leden meevraagt van andere stammen. Nu niet dat ik een ego heb of mezelf super goed vind maar het is wel een beetje lachwekkend wanneer één van de weinige accounts met naamsbekendheid uit het verleden gewoon geweigerd wordt voor een topstam als Minions :(

Ga je hier nou ook al janken.. Accepteer nu eens dat je niet goed genoeg bent joh..
 

DeletedUser35742

Guest
Minion de topstam die gelijk voor de fusies gaat en zomaar random leden meevraagt van andere stammen. Nu niet dat ik een ego heb of mezelf super goed vind maar het is wel een beetje lachwekkend wanneer één van de weinige accounts met naamsbekendheid uit het verleden gewoon geweigerd wordt voor een topstam als Minions :(

Dan kom je in de topstam waar ik zit!^^
 
Bovenaan