Topstammen

DeletedUser78126

Guest
Ik ben geleaved omdat ik niet wilde dat ze de wereld gingen winnen. Dus dan is het punten gemiddelde weer wat lager;)
Allemaal tactisch dit
 
Reactiescore
94
Alleen droeftoeters nemen het spel serieus, Beccie.
Wij nemen vooral onszelf serieus!

En die wiet shit is wel wat overdreven :D
 

DeletedUser61134

Guest
Alleen droeftoeters nemen het spel serieus, Beccie.
Wij nemen vooral onszelf serieus!

En die wiet shit is wel wat overdreven :D

Ik heb met jullie 2 in een chat gezeten :p
Jullie waren echt random hoor haha
 

DeletedUser10982

Guest
Hoe zit het nu met de toekomst van de topstammen? Gaat YOLO nog recruiten? En de ex-YOLO leden zijn direct gerecruit door Finity zie ik (recruit-to-win?) of hoe zit dit? Uitleg graag :)
 

DeletedUser56017

Guest
Hoe zit het nu met de toekomst van de topstammen? Gaat YOLO nog recruiten? En de ex-YOLO leden zijn direct gerecruit door Finity zie ik (recruit-to-win?) of hoe zit dit? Uitleg graag :)

Ja uitleg graag :rolleyes:
 
Reactiescore
94
Yolo is opzoek naar een aantal sterke leden om de wereldwinst, die nu al voor het grijpen ligt natuurlijk, ietwat makkelijker te laten worden. Vereisten zijn simpel: Ver weg liggen van onze leider, zodat die genoeg ruimte heeft om te edelen!
 
Reactiescore
96
Yolo is opzoek naar een aantal sterke leden om de wereldwinst, die nu al voor het grijpen ligt natuurlijk, ietwat makkelijker te laten worden. Vereisten zijn simpel: Ver weg liggen van onze leider, zodat die genoeg ruimte heeft om te smoken!

There, I fixed it
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Yolo is opzoek naar een aantal sterke leden om de wereldwinst, die nu al voor het grijpen ligt natuurlijk, ietwat makkelijker te laten worden. Vereisten zijn simpel: Ver weg liggen van onze leider, zodat die genoeg ruimte heeft om te edelen!

Zou gaan kijken naar TOC, of liggen die te dichtbij? :confused:
 

DeletedUser77878

Guest
De enigste beste tactiek is en blijft toch onder aanval liggen, 37 af acc's maken, je dan ingame een aanvalbare ban geven daardoor en dat de vijand beslist om een week lang geen inc. te geven zonder weet te hebben van de ban ^^
 
Reactiescore
96
Gaat inderdaad vrijwel nergens over.
Dus back on topic maar dan:
Wat vinden we van de stam 'Force of Ability' (FoA), top of flop?
 

DeletedUser61161

Guest
De enigste beste tactiek is en blijft toch onder aanval liggen, 37 af acc's maken, je dan ingame een aanvalbare ban geven daardoor en dat de vijand beslist om een week lang geen inc. te geven zonder weet te hebben van de ban ^^

Heb je het nu over mij?
 
Bovenaan