Topstammen

DeletedUser76980

Guest
Begin vond ik ze maar niks...

Maar nu lekkere cluster en toch een aantal goeie spelers volgens mij
 

DeletedUser17482

Guest
SaT is in mijn ogen de underdog momenteel.
Cluster is stevig, goede vorm en kan alle kanten uit.

Ervaren spelers die het niet enkel doen met PP zoals sommige andere hier ;)
Zitten voorlopig geen toppers in die al 100k hebben, maar moet ook niet op dit moment van het spel.

Als ze hun cluster kunnen houden en deftig samenwerken gaan ze het nog lang volhouden.

Waarvan ik heb gehoord zit de sfeer er ook goed...

= in het oog te houden.
 

DeletedUser76153

Guest
SaT is in mijn ogen de underdog momenteel.
Cluster is stevig, goede vorm en kan alle kanten uit.

Ervaren spelers die het niet enkel doen met PP zoals sommige andere hier ;)
Zitten voorlopig geen toppers in die al 100k hebben, maar moet ook niet op dit moment van het spel.

Als ze hun cluster kunnen houden en deftig samenwerken gaan ze het nog lang volhouden.

Waarvan ik heb gehoord zit de sfeer er ook goed...

= in het oog te houden.

De eerste in die stam is letterlijk gebanned voor het kopen/willen kopen van dorpen van spelers. Hoezo niet enkel doen met PP; ga dan tenminste een andere stam dan je eigen stam ophemelen. Hypocrietje.
 

DeletedUser17482

Guest
De eerste in die stam is letterlijk gebanned voor het kopen/willen kopen van dorpen van spelers. Hoezo niet enkel doen met PP; ga dan tenminste een andere stam dan je eigen stam ophemelen. Hypocrietje.


Nou nou hypocrietje,

Ik kan me niet herinneren dat mijn naam ergens er bij staat. Ach ik kan mis zijn!

Inderdaad, Hamit heeft een ban gehad voor ongelukkige zaken. Maar als je zou opgelet hebben speelt Jethro nu op het account en niet meer de oude Hamit. Ja ik ben in contact met hem... Die speelt nu alleen op dat account, zonder dorpjes te kopen ;)

Verklaring voldoende voor jou?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17482

Guest
How, blijkbaar heb ik jou wat mis gedaan op w5? Vreemd aangezien ik je naam niet eens herinner ... wie ben je dan wel?

Ik kan me nochtans enkel mooie momenten herinneren op w5, die goeie oude tijd!

#trotse belg!
 

DeletedUser76297

Guest
Zegt de naam McBand1t je nog iets? Je doet er erg jolig over maar dankzij jou heb ik een hekel gekregen aan mensen die het spelletje lekker vuil speelden. Na de stab achtte je het ook nog nodig om je dorpsnamen te veranderen naar een opvolgende reeks van:

1. Danku
2. McBand1t
3. Voor
4. Al
5. Uw
6. Dorpen

Tuurlijk zie je dit als een mooie tijd. Helaas heb je de wereld niet kunnen winnen he klootviool! Daar hebben we mooi een stokje voor gestoken.
 

DeletedUser17482

Guest
Ik moet toegeven dat je een uitstekend geheugen hebt dat je zelf mijn dorpsnamen kunt herinneren!

Wel 1 feit: ik heb op verloop een fusie gedaan. Omdat ik toen naar een universiteit ging, daarna ben ik uit tijdnood door uni toch moeten stoppen. Spijtig genoeg. Dus welk stokje je hebt gebruikt weet ik niet... of kende je toevallig al mijn proffen, want dat zou wel veel verklaren!

En ik denk me je te herinneren. Je schrijf kunsten zijn er precies niet beter op geworden / kan me die zelfde agressie herinneren. Je hebt me het nog altijd niet vergeven dat ik je opnieuw heb laten beginnen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76297

Guest
De fusie kwam naderhand pas. Je weet prima wat je hebt gedaan en het feit dat je er nog een soort van trots op bent bevestigd voor mij dat je precies wist waar je mee bezig was. Schrijfkunsten of niet, je bent in ieder geval niet mans genoeg om even te vertellen op welk account je actief bent. Nog steeds de laffe belg die zich achter andere spelers verschuilt.

Fusie of niet, het geeft mij wel voldoening om te weten dat je uiteindelijk niets hebt bereikt met je acties. Op andere werelden heb je qua prestaties laten zien dat je eigenlijk gewoon maar een matige speler bent. Zonder de bescherming van anderen en zonder de vunzige praktijken had je nooit groot geworden op wereld 5. Daarom viel je uiteindelijk ook door de mand. Uiteindelijk kwam het allemaal mooi voor mij uit. Ik mocht herstarten op een ander account samen met mijn broertje en kwam terecht in de stam die uiteindelijk de wereld zou winnen.

Gebruik je universiteit maar als excuus voor je falende prestaties. Van dat soort spelers hebben wij er al veel meer gezien. Als ik erachter kom op welk account je speelt dan zul je ook deze wereld stoppen vanwege ''tijdsgebrek'', ''studie'' en/of ''persoonlijke omstandigheden''
 

DeletedUser17482

Guest
Oké hier gaan we dan.

Ik moet eerlijk toegeven dat je naampje mij iets zegt, wat en hoe is 6 jaar geleden (minstens). Het spijt me maar ik herinner het me niet.

Mijn fusie Is gestart net voor de universiteit. Na 3 maand ben ik gestopt (ongeveer). Na een tijd, ik geloof een jaar ongeveer Is mijn co ook gestopt en hebben we onze dorpjes weggegeven, als je de linkjes zou volgen zou je dat zien. Nooit heb ik verloren of ben ik gestopt omdat ik aangevallen werd.
Ik schuil me achter geen enkele andere speler man, nooit gedaan en zal ik nooit doen.

Je ander argument klopt deels, soms eens gestart maar nooit echt genoeg drijfkracht gehad verder te doen, weinig zin of te laat op een wereld gestart. Nu op 53 weer helemaal terug. Met voldoende tijd :) Zo Zijn er wel meerdere, oude rakkers dat af en toe eens terugkomen kijken.

Dat ik mijn naam nu niet zeg heeft meerdere redenen, die hou ik momenteel voor mezelf. Geen teken van lafheid, ondanks je zo hoog van de toren schreeuwt...

Vunzige praktijken? Soort spelers? Nou mijn stamgenoten zijn aan het meelezen atm, ze lachen hun een breuk over jou gedrag... moest je me willen testen en ontdekken wie ik ben, wens ik je veel succes! Dan kan je al u opgedane kwaliteiten los op mij laten die je hebt opgedaan in w5 dankzij mij (blijkbaar)!.

Nog 1 ding, je scheld er op los. Al is het op een nederlandse manier... Hou het toch eens deftig en op een nette manier. Je bent zo agressief in je woordkeuze en het begint me te irriteren.

Dat is een werkpuntje voor je, dat je al meeneemt van wereld 5!

+ wat denk je, terug on topic? Ik denk dat er weinige interesse hebben in je haat tegen mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76297

Guest
Mijn taalgebruik richting jou is verre van schelden. Misschien dat dit soort taalgebruik in België niet door de beugel kan maar in vergelijking tot de woorden die ik had kunnen gebruiken ben ik nog erg degelijk naar je. Inderdaad het is een agressieve woordkeuze maar dat hanteer ik tegen jou zeer bewust. Wat betreft je stamleden, daar heb ik vrij weinig mee te maken en het feit dat je nog steeds je in-game naam niet durft te geven is inderdaad een strategische keuze. Uiteindelijk zul je weer door de mand vallen net als op wereld 5. Ik snap dat je dat liever anoniem doet.

Je andere prestaties hoef ik niet al te veel over te zeggen toch? Niet genoeg drijfkracht? En dat 14 maal? Van de 15 werelden die je hebt gespeeld is er maar 1 noemenswaardig. Uitgerekend die ene prestatie staat in je handtekening. Ik zou hypocriet zijn als ik niet zou zeggen dat ik dat ook deed alleen heb ik nog veel meer referenties op te geven. Helaas passen die niet allemaal in 1 handtekening.

Op het forum durf je te beweren dat ik ''hoog van de toren schreeuw'' en probeer je jezelf te verdedigen met argumenten die nog kant nog wal slaan. Als je nou echt zo'n stoere kerel bent dan ga je de uitdaging aan en dan laat ik even zien wat ik in de tussentijd heb geleerd. Of denk je dat de grote arnos ook nog wel eens het onderspit zou kunnen delven tegen een tegenstander die hij een tijdje geleden maar al te makkelijk heeft weggespeeld?

Nee studentje ik ben zeker geen liefhebber van de stabbende arnos en ik zou het gesprek graag verder voeren in-game. Stuur me even een IGM want tja, ik heb jouw in-game naam niet.
 

DeletedUser17482

Guest
Grappig dat je blijft hameren op mijn 1ne prestatie. Ja, ik heb vele werelden gestart, nooit wat met gedaan. Zoals 1000en anderen, een schande? Neen helemaal niet. Een teken dat ik het niet kan? Helemaal niet...

Scheldwoorden:
Ouwe staatsmongool
Stabbende graf belg
Klootviool

Naar mijn believen zijn die al ernstig genoeg. Je speelt een spel, volwassen & degelijk.

Nou mijn keuze om dit te doen Is mijn keuze, nietwaar? Maar wil je alstublief stoppen met te zeggen dat ik door de mand ben gevallen... je hebt me helemaal niets gedaan op w5... Je hebt er wel heel duidelijk frustraties rond, waar je iets aan moet doen.

Misschien moet je uw referenties opsommen, kijk ik ze na en breekt het angstzweet al uit... je kent me he, vanaf ik door de mand ga vallen :)

Ik had inderdaad gezien dat w5 nog in mijn handtekening staat, geen ramp. Ik verwijder het wel, dit account is van 2008, dus moet wel een's opgekuist worden. Dacht dat er enkel w53 in stond! Vergeef me :)

En tuurlijk geloof ik best dat er spelers zijn die me kunnen verslagen, ik ben zeker de beste niet. Andere zullen meer ervaring hebben, andere weer minder.
Dat is het nut van dit spel? Of ben ik mis?

En studentje, yes, ik ben slim genoeg om te kunnen studeren, dankje!

Nu heb ik wel echt genoeg van je klaagzang. Tot op w53!
 

DeletedUser61161

Guest
Tjonge, op W5 enkel 3,5 mil behaald, hoezo is dat veel bereiken? Volgens mij waren de werelden vroeger helemaal vol dus 3,5 mil was vrij weinig.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tjonge, op W5 enkel 3,5 mil behaald, hoezo is dat veel bereiken? Volgens mij waren de werelden vroeger helemaal vol dus 3,5 mil was vrij weinig.

Ligt meer aan je rang dan aan je punten hè? Als jij tot 3,5mil speelde en al die tijd rang 1 stond is dat een vrij decent prestatie.
 

DeletedUser61161

Guest
Ligt meer aan je rang dan aan je punten hè? Als jij tot 3,5mil speelde en al die tijd rang 1 stond is dat een vrij decent prestatie.

Maar dat stond die niet he, of ik kan me niet voorstellen dat iemand 1e staat die enkel 100 punten bb dorpjes edelt en wat internd.
 
Reactiescore
301
Maar dat stond die niet he, of ik kan me niet voorstellen dat iemand 1e staat die enkel 100 punten bb dorpjes edelt en wat internd.

Is dit gericht op de huidige stam, of op de speler zelf? Anders zou ik je standpunt graag willen verdedigen :D Dat we bb-dorpjes edelen, zal misschien 1 a 2 keer zijn voorgekomen, maar meer niet. De paar dorpjes die geïnternt zijn hadden allemaal een reden, die ik je met plezier wil geven :)

maar laten we deze haat brigade van een lang vervlogen tijd stoppen. Tussen W5 en W53 zitten zo'n 48 werelden dat je de tijd hebt om te veranderen... Tijd genoeg in mijn opzicht.
 

DeletedUser76132

Guest
Ik moet toegeven dat je een uitstekend geheugen hebt dat je zelf mijn dorpsnamen kunt herinneren!

Wel 1 feit: ik heb op verloop een fusie gedaan. Omdat ik toen naar een universiteit ging, daarna ben ik uit tijdnood door uni toch moeten stoppen. Spijtig genoeg. Dus welk stokje je hebt gebruikt weet ik niet... of kende je toevallig al mijn proffen, want dat zou wel veel verklaren!

En ik denk me je te herinneren. Je schrijf kunsten zijn er precies niet beter op geworden / kan me die zelfde agressie herinneren. Je hebt me het nog altijd niet vergeven dat ik je opnieuw heb laten beginnen?

Volgens mij snap je het punt niet helemaal, W5 was onze 2de wereld. Dat we niet zo goed waren? prima, Maar dat mensen als jij die in of zal ik zeggen vanaf wereld 5 af aan het stabben al in de game geworpen hebben en zich gedragen ernaar als het normaal is, zijn gewoon sneu. Dit is puur en alleen je stabactie, want verder heb ik/we door die restart meer geleerd daar dan jij in heel je Tw looptijd.

Ik vind het wel grappig dat je durft te zeggen dat je dit spel als een volwassenen wil spelen, terwijl je zelf stabbed, iets wat typische 12-17 jarige vaak doen.

Het komt wel goed uit, stiekem altijd nog gehoopt dat jij een wereldje mee zou pakken, en hoop dan ook dat ik je tegenkom en je niet weg rent bij de eerste 20 aanvallen.
 
Bovenaan