Topstammen

Reactiescore
28
Tja ^^ DTW is echt de top op W3 :rolleyes:

je kunt het eikels vinden, of arrogante zakken, of whatever, maar het is een topstam. TFT ook. Cervix ook.
Als die het al niet zijn, wie dan wel ... Of ben je weer zo'n drone van de nieuwe werelden die denkt dat er alleen op hun wereld mensen met skills rondlopen en dat de mensen die dit spel al 4 jaar spelen vast noobs moeten zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nog één...
Daar heb ik er al genoeg van gezien.

Vreemd genoeg kon niemand het uitzingen. Raar hé?
 

DeletedUser

Guest
Je kan je ergeren aan spelers van andere werelden die hier even hoog van de toren komen blazen... maar je weet dat het maar tijdelijke gevallen zijn :)
 

DeletedUser13822

Guest
Je kan je ergeren aan spelers van andere werelden die hier even hoog van de toren komen blazen... maar je weet dat het maar tijdelijke gevallen zijn :)

in de meeste gevallen heb je gelijk. Meeste zijn even snel weg als ze gekomen zijn. Al zijn er spelers naar hier gehaald die geen originele w3-spelers zijn die al wel naam & faam maken op de accs hier.

Ik kijk naar methane (dj hoolii van w7). al zijn ze zeldzaam
 

DeletedUser

Guest
in de meeste gevallen heb je gelijk. Meeste zijn even snel weg als ze gekomen zijn. Al zijn er spelers naar hier gehaald die geen originele w3-spelers zijn die al wel naam & faam maken op de accs hier.

Ik kijk naar methane (dj hoolii van w7). al zijn ze zeldzaam

Oei, ik kijk precies net de andere kant op?
 
Bovenaan