Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Vision recuteerd ook. Maar wat maakt die punten rang uit. Lief weet ook hoe kikker er over denkt. En dat is dat we helemaal niet blij hoeven te zijn met rang 1 :) Want kikker houd meer van Oda rang 1 en odd. En die nr 1 rangen heeft vision op het moment op tw stats :) En de stats van vision zeggen ook genoeg :)
 

DeletedUser27685

Guest
We rekruteren enkel de spelers die ons aanstaan, integenstelling tot enkele andere stammen die spelers rekruteren die eerst zijn weggelopen, gebackstabbed hebben (als ik me nog goed herinner), elkaar beschimpt hebben en tenslotte gezworen hebben nog eerder op delete te gaan dan naar die ene stam terug te keren.

Wat men allemaal niet doet om op de eerste plek te staan... Ah ja, ze amuseren zich maar, mij niet gelaten :)
 

DeletedUser25172

Guest
Je hebt ons door :eek:

Tsja, of fronten van de tegenstander elders te verzwakken zodat er bij ons meer OS kan staan. Denken dat je jezelf maar gewoon een weg naar de overwinning tegen Vision recruteert. Volgens mij waren wij de dwazen omdat ons achterland nog niet veilig was, maar moet je kijken waar we staan hé?
Vervolgens zeggen dat onze filosofie sterk achterhaald is hé gent? :p

Gent. zal alleen wel slapen door z'n nachtelijke avontuurtjes en aanvallen..:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, over nachtelijke TW avontuurtjes moeten jullie niet beginnen hoor ;)

Daar winnen jullie ongetwijfeld in :p
 
Bovenaan